AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

Ik zag dat er allemaal mensen van dit forum ook meeoden met de flex cup 2011 dus heb me maar even aangemeld ben 22 jaar en doe ook mee met het programma:D

Iedereen heel veel succes

(ik zal me later voorstellen op het forum;)
Nog een beest erbij , top man :D
Ik heb er zin in!

Ik zag dat er allemaal mensen van dit forum ook meeoden met de flex cup 2011 dus heb me maar even aangemeld ben 22 jaar en doe ook mee met het programma:D

Iedereen heel veel succes

(ik zal me later voorstellen op het forum;)

Welkom en succes!

Ik denk dat dit ook mijn eerste wedstrijd gaat worden. Binnekort maar eens inschrijven!

abbo;)

Ik doe ook mee met de challenge, misschien met de cup

tot 8 januari voor degenen die ook meedoen met de challenge ;)

WHAAAAT !
Na mijn benen training even mijn vetpercentage laten meten::
Van 104 kg met 16.4 bf
naar 107 kg met 14.4 bf !
Im stoked !

Auch , daar gaat me opwinding , zal het zoveel schelen?

Mwoa, de huid staat een stuk strakker door de training en de pomp die je hebt, dus scheelt wel iets inderdaad. Maar goed je bent in ieder geval gestegen in gewicht zonder je vetpercentage te verhogen:D

Mwoa, de huid staat een stuk strakker door de training en de pomp die je hebt, dus scheelt wel iets inderdaad. Maar goed je bent in ieder geval gestegen in gewicht zonder je vetpercentage te verhogen:D
Achja , volgende x dan maar ervoor thanks voor de info! :)
Verloopt alles goed bij jou?

Achja , volgende x dan maar ervoor thanks voor de info! :)
Verloopt alles goed bij jou?

Ja hoor gaat goed, ik ga rustig naar de 90 kilo toewerken om zo tussen de 81/83 kilo op het podium te komen bij de junioren. Word ook mijn eerste wedstrijd dus ben benieuwd

Zelf zal ik niet mee doen ;maar ik heb iemand die ik een beetje begeleid die ik eens zal polsen of we deze ook meenemen.
Wel een naturel.

Laatst bewerkt:
eeeuuhh kleine aanvulling ;aangezien ik toch meedraai met de voorbereiding heeft het eigenlijk wel kans dat ik meedoe ..maar dat beslis ik na de zomer wel eens kijken of ik dan nog zwembandjes heb.

Terug
Naar boven