Fitness Seller

Flex Cup 2011

Er staan idd maar 2 vrouwen in de lijst, maarja is ook wel logisch, de meeste mensen die van de challenge hebben gehoord zijn of in de shop van muscletotaal geweest of lezen de flex..

Zijn er ook dames die meedoen aan de wedstrijd zelf?
(niet de challenge)

Meervoudig wereldkampioen Thomas Scheu als guest poser!

zie site flexcup

dat is VET

yaxeni misschien ......... :)

• Topic Starter Topic Starter
Update Flex Cup 2011

www.flexcup2011.nl

Update Flex Cup 2011

Even voor de geïnteresseerden de stand van zaken:

Het aantal inschrijvingen staat nu, 296 dagen voor de wedstrijd!, op 51!!1 Bijna iedere klasse, zowel C als D, heeft al inschrijvers, alleen, en dat is heel gek en niet wat ik had verwacht, de dames bikini klasse is nog bijna leeg, dus dames, kom op!
Eerste gastster is vastgelegd
Er komt een bekende DJ voor muziek
Over drie weken gaan we bekers uitzoeken
We hebben al zes sponsors! Sportschool Cardo, VHF afbouw, XXL Nutrition, Nutriminds, Lifemaxx em Grab It! (Meer zijn welkom, het is niet duur en hoe meer er zijn, hoe spectaculairder we de wedstrijd maken)
We zoeken iemand die met beamer kan werken (mail info@muscletotaal.nl), een creatief persoon die spectaculaire dingen kan toveren op een enorme achtergrond
Deelnemers aan de Flex Challenge zijn op uitzondering na allemaal goed vooruitgegaan, sommigen zelfs spectaculair!
We zijn facebook pagina's voor Flex magazine en Muscle & Fitness magazine gestart, meld je aan als fan en dan krijg je ook alle nieuwtjes over de Flex Cup, van de magazines en van Muscletotaal

Schrijf je in en doe mee aan de enige echte wedstrijd voor beginners, op het mooiste tijdstip, vlak voor Kerst. Streng op dieet en dan mag je alles eten wat god verboden heeft!!!

We keep you updated, meer kan ik even niet verzinnen

www.flexcup2011.nl

Update Flex Cup 2011

Even voor de geïnteresseerden de stand van zaken:

Het aantal inschrijvingen staat nu, 296 dagen voor de wedstrijd!, op 51!!1 Bijna iedere klasse, zowel C als D, heeft al inschrijvers, alleen, en dat is heel gek en niet wat ik had verwacht, de dames bikini klasse is nog bijna leeg, dus dames, kom op!
Eerste gastster is vastgelegd
Er komt een bekende DJ voor muziek
Over drie weken gaan we bekers uitzoeken
We hebben al zes sponsors! Sportschool Cardo, VHF afbouw, XXL Nutrition, Nutriminds, Lifemaxx em Grab It! (Meer zijn welkom, het is niet duur en hoe meer er zijn, hoe spectaculairder we de wedstrijd maken)
We zoeken iemand die met beamer kan werken (mail info@muscletotaal.nl), een creatief persoon die spectaculaire dingen kan toveren op een enorme achtergrond
Deelnemers aan de Flex Challenge zijn op uitzondering na allemaal goed vooruitgegaan, sommigen zelfs spectaculair!
We zijn facebook pagina's voor Flex magazine en Muscle & Fitness magazine gestart, meld je aan als fan en dan krijg je ook alle nieuwtjes over de Flex Cup, van de magazines en van Muscletotaal

Schrijf je in en doe mee aan de enige echte wedstrijd voor beginners, op het mooiste tijdstip, vlak voor Kerst. Streng op dieet en dan mag je alles eten wat god verboden heeft!!!

We keep you updated, meer kan ik even niet verzinnen

Goed bezig ouwe!

Staat op de planning om mee te doen maar vind mezelf lang nog niet groot genoeg..
Dus ik wacht even met inschrijven tot ik tevreden ben :)

Tijd genoeg toch?

Terug
Naar boven