Fitness Seller

Floris Trainingschema

Floris1989

Novice
Waardering
0
Hey allemaal

De zomer komt er weer aan en ga met paar vrienden op vakantie en me doel is om me lekker te voelen in een zwembroek.
Ik ben net 20 kilo kwijt door cardio te doen en ga me nu meer focussen op me Spieren. Natuurlijk heb ik al aardig op deze forum rond gekeken en dit is me schema,

Maandag:Buiten hardlopen conditie is aardig lekker nu en loop meestal 30-60 minuten. (Ligt aan het weer ook natuurlijk) (sucky nederland :P)
Dinsdag : (fitniss) Borstspieren(3oefeningen) (wil ik flink aan werken) Buik(2oefeningen)
Woensdag: Hardlopen weer.
Donderdag: (Fitniss) Benen(Zit nog aardig wat vet aan me dijbenen) (2oefeningen) schouders(1oefeningen) triceps(2oefeningen) en daarna nog ff bankdrukken.(1oefeningen)
Vrijdag: Rust lekker het weekend in.
Zaterdag : benen(2oefeningen) Rug(2oefeningen) triceps en onderarm(biceps?) (2oefeningen) en meestal nog ff bankdrukken ook,
Zondag : Hardlopen

Me vetpercentage is van 32% naar 16% gegaan maar ben helaas daar door ook 4 kilo spieren kwijt :( Me doel is nu om 12% vetpercentage te krijgen maar ook spieren flink weer te boosten, Dus veel gezond eten en flink door trainen hoop ik dat ik klaar ben voor de zomer.

(Helaas heb ik geen idee hoe de apparaten heten waar ik op zit te trainen)
Ik weet dat ik zowat elke dag bezig ben met sport, Maar heb er de tijd voor en vind hardlopen na al die tijd zonder sport heerlijk!

Laatst bewerkt:
De indeling van je trainingsschema trekt echt op niet veel. Ik zou gaan voor 3x per week fullbody, dan ga je al wel strak staan tegen de zomer:cool:. Lees de sticky's eens door voor de rest en zoek wat meer informatie rond fullbody, en als je dan nog vragen hebt post je ze even...

Terug
Naar boven