Fitness Seller

following the yelle brick road

alvinious

Novice
Waardering
0
Maandag : Schouders
Military press 4x6
Upright row 3x8
Side raise 3x10
Front raise 3x10
Backraise 3x10

BOR 3x8 (60%)
Decline BP 2x15 (60%)
Biceps curl 3x8 (60%)
Tri extensions 3x8 (60%)

Buik

Dinsdag: Rug

DL 5x5
BOR 3x8
Chin ups 3x6

Incline BP 2x15 (60%)
dumbbell curl 3x8 (60%)
skullcrusher 3x8 (60%)

Buik

Woensdag: Triceps

Reverse grip BP 3x8
Small BP 3x8
Skullcrusher 3x8

Shoulderpress 3x10 (60%)

Donderdag: biceps
Biceps curl 3x8
Dumbbell curl 3x8
Concentration curl 3x10

Chin ups 3x6

Vrijdag : rust

Zaterdag : borst

BP 5x5
Smaller BP 5x5
Incline 5x5
Decline 5x5
Flyes 2x10

BOR 3x10 (60%)

Zondag : rust

Is dat alles? geen verhaaltje erbij? ik heb je toch geleerd te praten:D

• Topic Starter Topic Starter
vandaag om half 10 tot half 11 gelopen/hardgelopen.
daarna nog op de fiets gezeten op de sportschool en nog ff lekker in de sauna getjilt.
zo weer ff trainen vandaag triceps+biceps morgen rust en dan vrijdag knalle!

Nu klaar? want dat lijkt alsnog nergens op.. een van de belangrijkste dingen is je mentaliteit! je profiel! iemand die netjes zijn log schrijft en komt met de feitjes is ongevoelig! je moet gevoel hebben om te kunnen leven en genieten van wat je doet!

Schrijven.. kom op met je verhalen! stel je voor aan deze gasten.
vertel ze je zwakheden! vertel van je jarenlange drugsmisbruik! je zwakte om niet te willen doen wat je moet doen! vertel van je doel en dat je dat nooit zal halen als deze jongens je niet motivveren!

Je bent hier om beoordeeld te worden en afgezeken te worden.. gemotiveerd te worden!
We willen alles weten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Natuurlijk is hij ongevoelig, hij heeft nog geen hart. Mooie lognaam, ik ben jaloers!

Succes.

Wat staat er op je rug; Cholera??

succes man!make Champ proud!

Yelle ?

Als er nou stond the Jelle brick road...

En? wat heb je gister getraint? met welke gewichten? hoeveel % van je max was dat? en hoe voelde het aan?? voelde het licht, maar weet je dat het nodig en goed is?

Wat? wat?

En? wat heb je gister getraint? met welke gewichten? hoeveel % van je max was dat? en hoe voelde het aan?? voelde het licht, maar weet je dat het nodig en goed is?

Wat? wat?

gister eerst een half uur gefiets om een beetje warm te worden.
daarna begonnen met Reverse grip BP 3x8 met 60 kilo daarna Small BP 3x8 ook met 60 kilo.
Skullcrusher 3x8 met EZ bar iedere kant eerste set met 10kg elke kant daarna met 15 aan elke kant 2 sets gedaan.
Shoulderpress 3x10 (60%) met 16 kg.
daarna 3 setjes buik gedaan.

vervolgens begonnen met biceps
Biceps curl 3x8 met rechte stang met allebei de kanten 10kg voelde lekker aan me biceps begonnen meteen vol te pompen.
Dumbbell curl 3x8 met 16 kg gedaan was best pittig was al bijna kapot:P
Concentration curl 3x10 met 10kg lekker langzaam bovenin een sec vastgehouden(helemaal kapot).
Chin ups 3x6 eerste set ging opzich wel 2e niet ben toen verder gegaan met chin ups met een contra gewicht erbij(weet niet precies hoe de machine heet).
daarna weer 3 setjes buik gedaan.

na afloop nog ff in de sauna gechilled.
en toen was het alweer klaar. bij mekaar een uur aan de gewichten gezeten tussen setjes door tussen de 30 sec en 1 minuutje rust gehouden.
vandaag ff rusten en dan morgen weer knallen:D
nieuw recordje voor mezelf neerzetten met bp 130kg.

Beetje jammer!

Je houd je dus niet aan je schema?

er staat woensdag geen biceps op het programma hor..

en verder zou men het waarderen als je het wat beter opsomt zodat het overzichtelijk wordt

Geen notities vandaag??

training en motivatie toch niet meer zo belangrijk? dacht dat de afspraak was elke dag een update. of er nou getraint wordt of niet....

DL 5x5 rustig aan begonnen.. 10x70kg toen 10x90kg 140 5x5 gedaan viel erg zwaar

BOR 3x8 met 80kg ging erg goed
Chin ups 3x6 vielen zwaar kon maar 2x6 netjes doen en gesmokkeld met de derde set

Incline BP 2x15 (60%) met 80 kg gedaan dat ging lekker.

dumbbell curl 3x8 (60%) met 16kg ging ook erg goed

skullcrusher 3x8 (60%)met 30 kg was moeilijk maar ging nog

Buik

gisteren begonnen met een nieuw trainingsmaatje die dezelfde ambitie heeft als ik.
zo groot mogenlijk worden!!
ging gisteren nog op de weegschaal staan en ben 1,8kg aangekomen.
of het nou vet is of spiermassa geen idee??:O
ik loop wel nog elke dag cker 2 uur ga vandaag verder met triceps hoop dat dat een beetje gaat want heb opzich best last van spierpijn overal.
zijn er nog mensen die goeie tips hebben om veel af te vallen?
zit nu op 17,9% bf en wil toch wel naar de 13/14% toe.

DL 5x5 rustig aan begonnen.. 10x70kg toen 10x90kg 140 5x5 gedaan viel erg zwaar

BOR 3x8 met 80kg ging erg goed
Chin ups 3x6 vielen zwaar kon maar 2x6 netjes doen en gesmokkeld met de derde set

Incline BP 2x15 (60%) met 80 kg gedaan dat ging lekker.

dumbbell curl 3x8 (60%) met 16kg ging ook erg goed

skullcrusher 3x8 (60%)met 30 kg was moeilijk maar ging nog

Buik

gisteren begonnen met een nieuw trainingsmaatje die dezelfde ambitie heeft als ik.
zo groot mogenlijk worden!!
ging gisteren nog op de weegschaal staan en ben 1,8kg aangekomen.
of het nou vet is of spiermassa geen idee??:O
ik loop wel nog elke dag cker 2 uur ga vandaag verder met triceps hoop dat dat een beetje gaat want heb opzich best last van spierpijn overal.
zijn er nog mensen die goeie tips hebben om veel af te vallen?
zit nu op 17,9% bf en wil toch wel naar de 13/14% toe.

GRootse fouten die mensen maken is denken dat ze on overwinnelijk zijn!
60% is 60%..
doel is herstellen en prikkeling van CZS
incline BP doe jij max 110kg 60% is geen 80 eerder 60-65kg..
natuurlijk gaat het wel.. maar het is belangrijker dat het gaat op je borsttraining zaterdag.. dus ik zou het niet meer doen.. je bent niet je ego aan het trainen maar je lichaam! tenslotte hebben jij en ik geen aanleg of mentaliteit.. wij moeten het hebben van onze superieure schema's

Biceps 3x8 60%.. tja theoretisch klopt dat.. misschien.. maar ik weet dat je met moeite 20kg pakt en die 8 reps van 16kg was volgens mij best aan je tax..
ik zou volgende keer 14kg pakken.. gaat om de doorbloeding.. donderdag is namelijk je echte biceps dag..

En die skullcrusher.. mag niet moeilijk gaan.. het gaat er juist om dat het makkelijk is.. dus 15kg is meer dan voldoende.. tenslotte is woensdag de dag dat je je triceps hard nodig hebt!

dus.. wat ga je doen?

zo man.. je traint helemaal niet meer nu?

Terug
Naar boven