MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Forum chick en hunk 2019 (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 451
  • Weergaven 39K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Hahaha wil wel een foto van het strand plaatsen hoor :roflol: maar moet nog 17 dagen wachten. En mij denk je er maar bij op de foto

waar blijven eigenlijk die foto’s van je vorige vakantie mag ook in dm hoor.
 
Ik ben niet geschikt voor foto's :dunno:
Deze was de meest recente toch?

b663e843f4bef374de7bd57a3d3b028c.jpg
 
Ik wil het jullie eigenlijk niet aandoen, maar er staat hier ergens nog een foto van m'n kont op het forum. Gebruik die maar. ;)
Mijn gezicht en benen zijn sowieso niet fotowaardig en heb een dikke pens momenteel.
 
Ik snap dat het hoofd zichtbaar moet zijn om iemand compleet te beoordelen, maar de helft van het forum wil zeker anoniem blijven, wat ik ook begrijp.
Ik heb in ieder geval mijn nummer 1 al gezien. :)
 
Misschien doe ik nog wel mee. Even kijken of het uitkomt deze week. Worden dan wel hotelselfies helaas. Weet iemand je gemakkelijk op je telefoon een collage kan maken?
 
Ik snap dat het hoofd zichtbaar moet zijn om iemand compleet te beoordelen, maar de helft van het forum wil zeker anoniem blijven, wat ik ook begrijp.
Ik heb in ieder geval mijn nummer 1 al gezien. :)
Niet wat voorbarig Bert?
 
Ik snap dat het hoofd zichtbaar moet zijn om iemand compleet te beoordelen, maar de helft van het forum wil zeker anoniem blijven, wat ik ook begrijp.
Ik heb in ieder geval mijn nummer 1 al gezien. :)

Nietus :sad:
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven