AndroidHealthClinic

Aankondiging (Gesponsord) Nominatie topic Forum Chick & Hunk van het jaar 2016

blijf het maar rare verhoudingen vinden

Mag ik vragen wat je raar vind aan mijn 'verhoudingen'? No hate.

Wat een tedere zieltjes weer hier :roflol: :roflol:

Zeg toch verder niet dat ze een naar persoon is. Die waiste t.o.v. glutes en quads verhouding is gewoon raar. Misschien teveel op benen en glutes gefocussed i.c.m. roids

Die roids opmerking snap ik niet heb gewoon veel aanleg voor benen en moet heel veel moeite doen bovenlichaam gelijk te houden. En ik ben een heeuuuwwllll naar persoon. Nee maar for real hoe kan een vrouw teveel focussen op glutes???

@Pallas Athene just sayin' maar je qoute het antwoord op jouw vraag al he

imo, na hevig onderzoek, niets mis met de verhoudingen

mss was het wel een beetje de hoek dan :$

@Paljas Athene Als je er veel aanleg voor hebt dan gaat het met roids juist nog harder toch. Kai Greene waiste zou beter staan bij jouw benen (wel met jouw huidskleur)

ach ja het is toch allemaal een freakshow tegenwoordig

fanclub pallas checkin in

161arsi.jpg

Hnnngggggg

Heup/taille ratio is waar het allemaal om gaat. Glutes kunnen in principe nooit te groot zijn. The bigger, the rounder, te better. Taille dun. Dan zie ik zelf liever een niet te beefed up bovenlijf, dat wordt echt te mannelijk.

Palles zit het beste qua bovenstaande. Missnuke pluspunten op LB, vooral qua glutes, maar bovenlichaam is voor mijn smaak een paar stappen te ver.

Alle andere kandidaten kan ik niet over oordelen wegens geen duidelijke foto waarop hier omschreven ratio zichtbaar is. Zeenus heeft myspace foto, postuur niet duidelijk.

Pallas mijn vote, met dank aan svenrpb voor de doorslaggevende foto.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nogmaals een pm gestuurd naar de genomineerden zonder foto. Geen inzending = pech.

• Topic Starter Topic Starter
Haha dagje ruilen dan maar:p

Gelukkig vind ik het niet erg om een freak te zijn haha, maar kai Greene taille die sla ik even over

Jammer je hebt zijn glutes en quads al. Trouwens als ik Natty niet het genomineerd dat had ik wel op jou gestemd.

Hij heeft zelf de taille van een walvis dus don't bother

Gewoon 84cm en dan houd ik mijn buik niet eens in. Vind het wel prima zo aangezien ik sporadisch train en niet obsessief met eten bezig ben

Terug
Naar boven