Logisch, want je hebt er geen. Anders zou er naast "Over mij" een link naar jouw "Waarschuwingen" staan.
Voorbeeld:
—
Nu maar weer ontopic? Wat denken jullie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch, want je hebt er geen. Anders zou er naast "Over mij" een link naar jouw "Waarschuwingen" staan.
Oke topLogisch, want je hebt er geen. Anders zou er naast "Over mij" een link naar jouw "Waarschuwingen" staan.
![]()
Legt uit waarom ik niks kon vinden toen ik er naar zocht
Nogmaals een shoutout naar @Nootmuskaatje voor de foto's trouwensLeuk als je meedoet bubs! Niet twijfelen gewoon doen.
Voordat we gaan stemmen verzamel ik alle foto’s en open ik een poll. Dus er kan sowieso nu nog niet gestemd worden.Moeten de foto's niet blijven staan om geldig te kunnen stemmen ?![]()
hihi
Ja dat weten Oo shit jij bent het.

Can confirm.
#freenipples ik stem sowieso op jouSpeciaal voor jullie heb ik ook een zwoele collage gemaakt :$
![]()
Was wel net na het fappen, telt het dan nog?
@Mister TN is trots op je.Speciaal voor jullie heb ik ook een zwoele collage gemaakt :$
![]()
Leuk maar die foto in had niet gehoeven. Die verpest je gunfactor onder de mannelijke leden