- Waardering
- 8.812
Ware schoonheid zit van binnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ware schoonheid zit van binnen

Wel een goede grap op een bb-forum
Iemand die m snapt. Prettig.
Bedankt he, nu wordt wel heel pijnlijk duidelijk dat @Kakelkipje veel te knap voor me is![]()
Dat komt dan waarschijnlijk vooral omdat jij zo breed bent dat je armen niet op de foto passen ivm de grootte van het bestandBestandsgrootte heeft niets met afmeting te maken![]()
Dat komt dan waarschijnlijk vooral omdat jij zo breed bent dat je armen niet op de foto passen ivm de grootte van het bestand
. Maar dat terzijde.En bedankt dat je mijn grap weer verpestBestandsgrootte heeft niets met afmeting te maken. Maar dat terzijde.
.Maar dat terzijde.Zo ben ik. Maar dat doet er niet toe.En bedankt dat je mijn grap weer verpest.Maar dat terzijde.
1 man en 1 vrouwNominaties vrouwen: @Kathlinoo, @Wanna zijn moeder en @pat82
Nominatie mannen: @chrash --> Met betere foto's had hij hoger kunnen scoren in de Big T contest. Soort herkansing dus wat mij betreft.
Godver, dan maar even stoppen met bulken

Daar weet jij alles van heBestandsgrootte heeft niets met afmeting te maken. Maar dat terzijde.
Ik zeg wel domme dingen als ik dronken ben. Ja nuchter ook haha. Maar dickpics stuur ik niet.Daar weet jij alles van he
Iemand nog interesse in een dickpick van Thuggy?
Leugenaar.Ik zeg wel domme dingen als ik dronken ben. Ja nuchter ook haha. Maar dickpics stuur ik niet.