MuscleMeat

foto minnuhhh

minnuhhh

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
heb een foto gemaakt maar hij staat alleen in me album dus jullie kunnen hem niet gelijk zien.

Train nu 9 weken sinds 3 maanden gips.

deadlift is in 9 weken met 25kg omhoog gegaan en chin-up gaat ook stukken makelijker...

hier een linkje graag reacties.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier foto's van voorkant / achterkant / zijkant.

ziet er niet slecht uit zeker voor je leeftijd! komt er nog een pic van de voorkant?

• Topic Starter Topic Starter
waarmee posten jullie foto's

imageshack werkt niet

ziet er goed uit! Doe zo verder!

zie volgende post met foto's die het doen graag reacties

Laatst bewerkt:

hier een foto van alles

me stats:
180cm
75kg
bf 7 %

Bench Press: 70*12 / 75*6
Squat: 85*10
Death-lift: 100*12 110*6

Bench Press: 70*12 / 75*6 :roflol:

voor de rest ziet het er netjes uit !!
no nog overal massa pakken een 7,5

netjes maar bovenkant borst loopt wel wat achter. hoe lang trainde je voor die 3 maanden ?

pfff.. netjes joh , ja zou ik ook wel wille weten hoe lang trainde je er voorheen ?

pfff.. netjes joh , ja zou ik ook wel wille weten hoe lang trainde je er voorheen ?

trainde hiervoor bijna 1 jaar heb altijd thuis getraind in het begin niet op de goede manier...

Toen ik in het gips zat veel info hier opgezocht en mooi schema gemaakt.

omdat zijn 75kg 6 hh niet kloppen vergeleken bij zijn 70kg 12 hh
hij hoor 6 hh met minstens 85-90 kg kunnen

Ik heb thuis geen spotter en durf daarom niet zwaar te trainen heb wel eens 80kg erop gedaan maar toen viel die bijna op me borst.

Ben wellis op de sportschool geweest op zo'n apparaat bench press toen drukte ik wel 115 kg maar die gewichten zijn anders voelde aan als 80kg met losse stang.

zal binnenkort proberen meer gewicht te pakken als er iemand thuis is die erachter kan staan.

trainde hiervoor bijna 1 jaar heb altijd thuis getraind in het begin niet op de goede manier...

Toen ik in het gips zat veel info hier opgezocht en mooi schema gemaakt.

Ik heb thuis geen spotter en durf daarom niet zwaar te trainen heb wel eens 80kg erop gedaan maar toen viel die bijna op me borst.

Ben wellis op de sportschool geweest op zo'n apparaat bench press toen drukte ik wel 115 kg maar die gewichten zijn anders voelde aan als 80kg met losse stang.

zal binnenkort proberen meer gewicht te pakken als er iemand thuis is die erachter kan staan.

als je thuis woont gewoon je pa ofzo vragen thuis ga ik ook altijd toppen !!
wekt beter voor mij dan in de gym

netjes alleen meer omhoog staan en ellebogen meer naar buiten goeie massa aanwezig

Terug
Naar boven