AndroidHealthClinic

Foto van Lesley en mij @ NK

eveliennellen

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
14
Lengte
1m65
Massa
65kg
Vetpercentage
16%
Wat een super meid is Lesley ook, werkt er kei en keihard voor en blijft daarmee ook maar resultaat boeken, op het NK 2012 was ze al een prachtige verschijning en in een jaar tijd heeft ze zoveel weten te verbeteren.. WAUW

IMG_6123.jpg

Vind het ook goor.. Wouldn't hit that shit!
Maar goed, dat zeggen de dames ook tegen een muscle freak like Coleman..

Wel een verdomd goed resultaat wat daar staat hoor, takes a lot of effort to get there! Ondanks dat ik het niet mooi vind, kan ik hier veel respect voor op brengen!

mooie vrouwen... worden mannen bang van ;)

• Topic Starter Topic Starter
Had van mede sporters toch wel een iets respect vollere mening verwacht.. ;-)

Welkom op ddb. Waar mannen in een grot leven en op bizons jagen en vrouwen in de keuken horen. :rolleyes:

Persoonlijk vind ik het ook geen wowfysiek. Veel te droog en te weinig massa.

Groeten,

Ray(mond)

Ja maar Evelien?Gespierde volle benen, ronde volle billen, strakke getrainde buik???brrrr nee doe mij maar billen als theezakjes, rechte beentjes en een bol buikje met het liefste van die zij drellen die mee deinen bij het het lopen.

haters-gonna-hate.jpg

Gruwelijke sixpack Eve!! En lesley ziet er goed uit, mooie shape! :lifter:

Is dat de reden dat je bij dat andere forum weg bent? Er zijn hier al diverse gespierde vrouwen "weggepest".

Misschien zou het helpen als je niet 5 topics per dag opent waar je foto's in zet.

• Like
Waarderingen: DG80
Mooie benen heeft Lesley.

ER zitten hier helaas iets teveel E-hero's Evelien, moet je niets van aantrekken;)

Is dat de reden dat je bij dat andere forum weg bent? Er zijn hier al diverse gespierde vrouwen "weggepest".

Misschien zou het helpen als je niet 5 topics per dag opent waar je foto's in zet.

En waarom niet?
Het is juist toch leuk als mede-atleten hun informatie, prestaties, bijzonderheden delen.

Prima fysiek hoor, ik hou er wel van!

Knappe fysieken. Naturel behaald?

Ook weer opmerkelijk, zodra je iets niet mooi vind, het niet je smaak is, word je meteen uitgemaakt voor e-hero, hater, jaloers etc.. Waarom niet gewoon de waarheid accepteren? 99% vd bevolking houd niet van een gespierde chick.. Lijkt me ook niets dat je alleen maar hardheid voelt, gadver. Dan zou ik wel homo worden als ik dat zou willen voelen!

Maar zoals ik eerder zei, lelijk of niet, ik heb respect voor de prestaties.
Kost een hoop moeite en je moet jezelf een hoop beperken wil je dit bereiken, en ook dat is iets wat maar 1% vd bevolking kan!

Ook weer opmerkelijk, zodra je iets niet mooi vind, het niet je smaak is, word je meteen uitgemaakt voor e-hero, hater, jaloers etc.. Waarom niet gewoon de waarheid accepteren? 99% vd bevolking houd niet van een gespierde chick.. Lijkt me ook niets dat je alleen maar hardheid voelt, gadver. Dan zou ik wel homo worden als ik dat zou willen voelen!

Maar zoals ik eerder zei, lelijk of niet, ik heb respect voor de prestaties.
Kost een hoop moeite en je moet jezelf een hoop beperken wil je dit bereiken, en ook dat is iets wat maar 1% vd bevolking kan!
Bron?! ;)

Mooie dames hoor! Om maar ff plat doch positief te doen Would hit!!!!

Veel van die wannebees vergeten dat het hier een bodybuilding site is, en geen puber forum.
Iemand die gedreven aan zijn/haar lichaam bouwt en dit ook wenst te tonen, verdient, ongeacht het een man of vrouw, respect.
Persoonlijk vind ik het een goed fysiek.

Als ik moet kiezen tussen een kneiterhard lichaam of een zacht kussen met vet dan wist ik het wel; optie 1.;)

Terug
Naar boven