Fitness Seller

Foto van Lesley en mij @ NK

Vind het ook goor.. Wouldn't hit that shit!Maar goed, dat zeggen de dames ook tegen een muscle freak like Coleman..

Wel een verdomd goed resultaat wat daar staat hoor, takes a lot of effort to get there! Ondanks dat ik het niet mooi vind, kan ik hier veel respect voor op brengen!

Ook weer opmerkelijk, zodra je iets niet mooi vind, het niet je smaak is, word je meteen uitgemaakt voor e-hero, hater, jaloers etc.. Waarom niet gewoon de waarheid accepteren? 99% vd bevolking houd niet van een gespierde chick.. Lijkt me ook niets dat je alleen maar hardheid voelt, gadver. Dan zou ik wel homo worden als ik dat zou willen voelen!

Maar zoals ik eerder zei, lelijk of niet, ik heb respect voor de prestaties.
Kost een hoop moeite en je moet jezelf een hoop beperken wil je dit bereiken, en ook dat is iets wat maar 1% vd bevolking kan!

Ligt er aan hoe je het verwoord;)

Een damesatleet die keihard er voor werkt passen goor en shit niet bij, maar sommige zijn gauw geintimideerd, vrouwen die makkelijk 100+ plus squaten 10-15 reps voor strakke billen is nou eenmaal te confronterend voor vele E heroes :)

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 10:55 ----------

Moet dat zo plat?

Vrouw met spieren is gewoon mooi;)

Ja dacht laat ik je maar voir zijn he :D

Weet je wat?

ik mis pics :D

Oh nee wacht maar :D

Laatst bewerkt:

Bronwater?
Brons?
Brontosaurus?
Bronchitis?
?????????

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 11:33 ----------

Ligt er aan hoe je het verwoord;)

Ik vind het ook goor en zou het er niet op doen! Maar dat is mijn mening, kan hier moelijk iets aan veranderen.. Veel vrouwen zeggen dat toch ook over Arnold.. Mja, wat geeft Arnold daar nou om.. je doet het omdat je hetzelf mooi vind, dat is het enige wat telt.

Laatst bewerkt:
sarcasm1.jpg

Wat een haters, ik vind het er goed uitzien! respect!

Had van mede sporters toch wel een iets respect vollere mening verwacht.. ;-)
Ik vind je er echt geweldig uit zien Evelien, mensen die respectloos reageren zijn jaloers Evelien. Ik zag dat je kreeft bent in mijn sterrenbeeld topic, dat vind ik vaak hele leuke karakters.

Groetjes,
Henk

Nice:thumbup:

Ik vind vooral de manier waarop het commentaar af en toe gegeven wordt een beetje kansloos. Iets kan niet je smaak zijn, maar om het dan gelijk goor / shit te noemen... Als ik van een leerling van mij een tekening ingeleverd krijg die ik echt afschuwelijk vind ga ik ze toch ook niet zeggen dat het een lelijke k*ttekening is? Nuance beste mensen.

Persoonlijk vind ik beide dames op de foto er geweldig uitzien. 't Is niet perse mijn eigen doel, maar vind het bij anderen geweldig. 't Is toch een soort beeldhouwwerk en zoek naar ideaalbeeld. Dat mag voor iedereen verschillend zijn, maar voor de weg er naartoe kan ik niets dan respect opbrengen.

Bronwater?
Brons?
Brontosaurus?
Bronchitis?
?????????

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 11:33 ----------

Ik vind het ook goor en zou het er niet op doen! Maar dat is mijn mening, kan hier moelijk iets aan veranderen.. Veel vrouwen zeggen dat toch ook over Arnold.. Mja, wat geeft Arnold daar nou om.. je doet het omdat je hetzelf mooi vind, dat is het enige wat telt.

Nogmaals is dit een sportforum en geen coïtus dating gerelateerde forum. Daar kan je dit soort opmerkingen plaatsen! Als je dit niet mooi vind reageer dan niet!

Een voorbeeld voor veel mensen, ook al geven ze dat niet toe. Alleen al de effort die er voor nodig is..Knap hoor!

• Topic Starter Topic Starter
ik vind vooral de manier waarop het commentaar af en toe gegeven wordt een beetje kansloos. Iets kan niet je smaak zijn, maar om het dan gelijk goor / shit te noemen... Als ik van een leerling van mij een tekening ingeleverd krijg die ik echt afschuwelijk vind ga ik ze toch ook niet zeggen dat het een lelijke k*ttekening is? Nuance beste mensen.

Persoonlijk vind ik beide dames op de foto er geweldig uitzien. 't is niet perse mijn eigen doel, maar vind het bij anderen geweldig. 't is toch een soort beeldhouwwerk en zoek naar ideaalbeeld. Dat mag voor iedereen verschillend zijn, maar voor de weg er naartoe kan ik niets dan respect opbrengen.

+ 1

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 16:34 ----------

Een voorbeeld voor veel mensen, ook al geven ze dat niet toe. Alleen al de effort die er voor nodig is..Knap hoor!

Dank je wel :D

Nogmaals is dit een sportforum en geen coïtus dating gerelateerde forum. Daar kan je dit soort opmerkingen plaatsen! Als je dit niet mooi vind reageer dan niet!

Nieuw op dbb? Blader eens verder, kom je erachter dat 90% niet sportgerelateerd is.. :eek:

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 19:02 ----------

Ik vind vooral de manier waarop het commentaar af en toe gegeven wordt een beetje kansloos. Iets kan niet je smaak zijn, maar om het dan gelijk goor / shit te noemen... Als ik van een leerling van mij een tekening ingeleverd krijg die ik echt afschuwelijk vind ga ik ze toch ook niet zeggen dat het een lelijke k*ttekening is? Nuance beste mensen.

Persoonlijk vind ik beide dames op de foto er geweldig uitzien. 't Is niet perse mijn eigen doel, maar vind het bij anderen geweldig. 't Is toch een soort beeldhouwwerk en zoek naar ideaalbeeld. Dat mag voor iedereen verschillend zijn, maar voor de weg er naartoe kan ik niets dan respect opbrengen.

Helemaal mee eens! Ik ben dan ook wat grof in de mond af en toe en mag ik soms bepaalde gedachtengangen wat sympathieker verwoorden. Ik hou het erop dat ik het niet mooi vind maar dat ik het wel knap vind. :rolleyes:

Ben ik helemaal mee eens.

Er zitten een hoop kansloze e-hero's tussen die altijd graag willen laten horen of ze het erop kunnen doen of niet.. who gives a shit?!

Ot: fantastisch mooi fysiek, Evelien voorbeeld voor mij;)
En ook Lesley ziet er top uit!

Ik vind het ook goor en zou het er niet op doen! Maar dat is mijn mening, kan hier moelijk iets aan veranderen...

Maar daar vraagt toch niemand om? Of verkondig je irl ook tegen elke vrouw die je tegen komt of je het er wel of niet op zou kunnen?
:banghead:

Doe ook heel hard mijn best maar zie er nog steeds niet zo uit :(

Vind het wel superknap, hou diëten denk ik geen week vol.

Terug
Naar boven