XXL Nutrition

Fotootjes...

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja ik ben degene in de zwarte bikini

Ziet er goed uit meis:D

En een ervaring rijker dus nu weet je wat de minimale norm is:D

suc6 bij de volgende!!!

bijde weg vind het wel een tof broekje :P

Ziet r goed uit Purple! Als ik het zo bekijk vind ik niet dat je stukken minder massa hebt dan de andere deelneemsters. Je bent wel de enigste zonder string, is dat een bewuste keuze?

Die dame met de fel blauwe bikini heeft trouwens een mooi achterwerk!

Ziet er goed uit hoor! :thumb:

Maar de volgende keer wordt vast nog beter! :)

...

Laatst bewerkt:
Idd verschilt het niet veel van elkaar en je hoort er zeker tussen op dit niveau! Ziet er daarom al erg goed uit voor de eerste keer. Goed nagedacht over de details; haar in een staart, goede bruining etc. Ga zo door :thumbs:

:thumbs: De eerste stap heb je gedaan, het podium op. Vind je in ieder geval goed droog. Succes de volgende keer.

Vind dat je rug er ook goed uit ziet. Je bent mooi droog en dus goede definitie. Je ziet idd bij bv de bovenste foto dat je houding wat onhandig is. Maar als ik (a.d.h.v alleen deze foto's) kijk vind ik het verschil in massa minimaal. Ook je armen lijken op de foto's niet onder te doen aan de andere deelneemsters.

Heb je geen foto's van front poses?

Purple zei:
Nou ja ik ben een beetje te preuts.. Zou me niet op me gemak voelen in een string. Moet zeggen in bikini voelde ik me ook niet op mijn gemak.

Mijn rug was wel redelijk goed.. maar verder miste ik wel de massa op mijn armen (nou ja niet alleen op de armen) en mijn buik was ook niet goed. Ik kon echt niet tippen aan de rest. Verder was ik ook heel heel erg zenuwachtig. Normaal ben ik een koele kikker maar dat verdweem op het moment dat ik de deur buitenstapte gistermorgen.

Ik wist me ook geen goede houding te geven. Moet nog veel gebeuren zodat ik er de volgende keer beter zal staan.

Ik ga zeker hard aan de slag, want ben nog lang niet klaar met wedstrijden.
sja ik vind het juist mooier staan dan een string maar dat kan ook komen omdat de rest een string aan heeft:D

Haha voorkant doe ik echt opnder bij de rest.. maar ja...

Ik zal eens kijken.

ScHrOeFjE zei:
sja ik vind het juist mooier staan dan een string maar dat kan ook komen omdat de rest een string aan heeft:D

Laat duidelijk zijn dat deze mening niet representief is voor andere DBB members :)

Ik vind het jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt.

En sja smaken verschillen ik vind een goed geklede vrouw mooier dan een naakte vrouw:D

ja die ouwe van mij heeft alleen maar foto's gemaakt van die paaldance act!

DE AAP!

:(

Het was wel geil hoor :D , maar goed ik had er verder ook niet meer aangedacht :(

Ziet er goed uit Purple ! Zelfs op deze donkere foto's van een afstandje. Met een string komen je billen beter uit, maar goed. De eerste keer is het moeilijkst en leer je het meeste. Een ervaring rijker die nemand je afneemt en slechts weinigen je nadoen !! Hulde !

Niet preuts zijn, je bent het waard om bekeken te worden door een hele zaal vol van testosteron overlopende mannetjes ;)

Poeh ik krijg het warm bij het zien van dit soort vrouwelijke BB's :o

Maar uhum ik moet wel professioneel blijven :) Je rugwijdte loopt sterk voor op de andere deelneemsters. Je armen moeten nog wel wat beter, maar heel erg goed op weg!

goed joh! ziet er prima uit! mijn vote heb je ;)

Mooi hoor! En je hebt lef.

Oke dan purple!!

Vind het super van je dat je mee hebt gedaan! En je ziet er zo te zien goed uit.

Terug
Naar boven