AndroidHealthClinic

Fotootjes...

Goed hoor voor je eerste wedstrijd. Je hebt er ook veel uit geleerd, dus volgens mij staat je nog een mooie toekomst te wachten :thumb:

:thumbs: goed gedaan joh, vind t al kei goed van je dat je sowieso dat podium op durft. Verder ziet het er ook al goed uit hoor, je doet mijnsziens niet veel onder voor de andere dames!

Mooi hoor! En respect!!

Als ik zo je rug zie Deb, loop je idd voor op de andere deelneemsters. Helaas hadden we te maken met een 'buikspieren' jury volgens mij, want ik denk dat dat mijn 3e plaatst bij de Internationals heeft gekost! ;)

Echt goed dat je hebt meegedaan, rug ziet er ook goed uit :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ja mijn minpunt waren mijn buikspieren wel, het zit er wel.. Als ik poseer voor de spiegel komen ze wel door, maar op het podium was het bagger. Aan die andere meiden kon ik echt niet tippen..

Ik ben best nog wel verlegen en verder was ik te vreselijk zenuwachtig. Heb nog nooit zoveel last gehad van stress als gisteren.

Ik ga lekker hard weer aan de slag ermee. Had een half jaar geleden niet eens durven dromen dat ik hier al zo snel kon staan. Echt vreselijk bizar om je lichaam in zo'n korte periode zoveel te zien veranderen.

Ik vind het echt top hoor. Ik denk alleen dat je dijen nog wat werk behoeven. Als je de bovenkant van je dijen iets smaller kan krijgen, valt de rest beter op, die is nl top!

Ik moet overal nog flink aan werken... Maar dat komt wel...

Dit was stap 1...

Ach.......vind je er al heel tof uitzien voor een vrouw mag dromen dat me vriendin er ooit zo uitgaat zien :D ......Gewoon doorgaan en over paar jaar schitter je ;)

Purple zei:
Ja mijn minpunt waren mijn buikspieren wel, het zit er wel.. Als ik poseer voor de spiegel komen ze wel door, maar op het podium was het bagger. Aan die andere meiden kon ik echt niet tippen..

Ik ben best nog wel verlegen en verder was ik te vreselijk zenuwachtig. Heb nog nooit zoveel last gehad van stress als gisteren.

Ik ga lekker hard weer aan de slag ermee. Had een half jaar geleden niet eens durven dromen dat ik hier al zo snel kon staan. Echt vreselijk bizar om je lichaam in zo'n korte periode zoveel te zien veranderen.

De 1ste en moeilijkste stap is gezet moet je maar denken. Pak de ijzers weer op en de volgende keer win je gewoon :cool:

En ik ga er ook in mee :)
Goeie prestatie Debbie :thumbs:

Als je voor het eerst meedoet aan een wedstrijd is het toch loigisch dat je niet meteen de beste bent. Je ziet er iig mooi strak uit en volgend jaar zorg je gewoon dat jij het beste fysiek hebt :thumb:

Laatst bewerkt:
Ziet er toch behoorlijk netjes uit hoor !! IK vind het knap dat je het gedaan hebt. En zo te horen heb je er nog wel zin in ! en dat is het belangrijkste, veel succes meid ! :thumb:

goede prestatie hoor, als ik naar de foto's kijk.
keep up the good work :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice, verry nice :thumbs:

ja je had wel super lang haar zeg :D Hoelang heb je daar nou over gedaan ?

Terug
Naar boven