Fitness Seller

Fotootjes...

Ziet er goed uit dame.

Ik heb heel veel respect voor je dat je het podium op durft :thumb: Dat je dan nerveus bent is dan ook niet zo gek. Naarmate je meer ervaring krijgt zal dit vanzelf in orde komt. Je komt er wel.

purple heeft wat weinig zelfvertrouwen => onterecht je ziet er beter uit dan 99% van alle vrouwelijke bevolking dus wees trots :)

Top gedaan dame,

Het verdient zowieso respect voor ieder die op het podium gaat, man of vrouw.
Daarom zul je geen negatieve reacties krijgen, dat en omdat je er gewoon goed uitziet.

Op naar de volgende wedstrijd, suc6

Purple zei:
Bedankt voor de leuke reacties...

Vraag me soms wel af of mensen eerlijk reageren of ze alleen zo positief reageren om iemand niet af te kraken. :cool:

Dat wilde ik net ook gaan zeggen totdat jij het deed :)

Je hebt mega mooi lichaam daar niet van! respect dat je podium op ging! Maar zoals je zegt die meiden konden hun buikspieren (waarschijnlijk zenuwen) goed aanspannen die meid rechts van je,... djeeee.. maar neemt niet weg dat je lekker lichaam hebt om naar te kijken hoor !!!

keep on the good work!

beste purple, ik moet je zeggen je ziet geweldig uit.er praten mensen over massa , maar jongens ze doe aan fitness. met een mooi koppie een mooi lijf, zie er allemaal zeer goed uit,hou vol meid je kom er wel, groetjes de teddybeer

teddybeer68 zei:
beste purple, ik moet je zeggen je ziet geweldig uit.er praten mensen over massa , maar jongens ze doe aan fitness. met een mooi koppie een mooi lijf, zie er allemaal zeer goed uit,hou vol meid je kom er wel, groetjes de teddybeer

Ben jij de nieuwe Dr. Phill van DBB ?? :D

juist ja robbie1234567 mag ik jou een kusje geven, je heb het over massa en over een strings van dit meisje, die het lef heb om de fotos te tonen op dit forum,wees nu eens een kerel en stuur zelf een foto.groetjes teddy en met vriendelijke massa 136kg dit is zonder string robbie1234567 mag ik liefe klien robbie een kusje geven. :D

• Topic Starter Topic Starter
Nog 1tje.. Vond deze wel grappig...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10! ;)

Met zo'n glimlach nog niet gewonnen, wat een prutsers hehe

:thumb: klasse dat je dit hebt gedaan. Er is toch behoorlijk veel lef voor nodig. De volgende keer word het jouw wedstrijd :)

Succes!

damn zeg hoe krijg jij die tanden zo mooi wit.

Ziet er echt goed uit zeg

• Topic Starter Topic Starter
Poetsen marcos...

Maar ze lijken nu ook heel wit door de bruining die ik op heb.

Respect meid.

Je ziet er echt goed uit meid. Echt veel respect hier van mij ;)

Nou, gewoon toppertje hoor....
onthoud goed: alle begin is moeilijk..

Ga zo door !

Zeer netjes.

Geloof me je komt er wel :cool:

Terug
Naar boven