Fitness Seller

Fotootjes...

shit shit shit ik zie alleen maar kruisjes :(

Die laatste 2 foto's zijn zeker goed, maar als je op bb perspectief wilt bekijken, zal je denk ik wel iets meer massa moeten hebben, al vind ik je zo natuurlijk veel mooier.

edit: hmm zo erg loop je toch niet achter, als ik de rugfoto's bekijk

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
marcos zei:
Die laatste 2 foto's zijn zeker goed, maar als je op bb perspectief wilt bekijken, zal je denk ik wel iets meer massa moeten hebben, al vind ik je zo natuurlijk veel mooier

edit: ik zie de foto's in de gallerij
Dank je..

Alleen ik doe geen BB, maar fitness. Maar daarvoor heb ik ook meer massa nodig.

Heel netjes Debbie, respect:thumbs:

Ik vind het voor vrouwen nóg knapper als ze besluiten om op het podium te gaan staan! Hele goeie prestatie en veel succes met de volgende wedstrijden!

idd je ziet er heel goed uit

Mooie body hoor! Een voorbeeld voor velen!

Mooie body..ziet er heel netjes uit :thumbs:

Volgens mij is de ervaring al de moeite waard geweest.. je weet nu ook waar je volgende keer op moet letten..

iig.. veel succes in je volgende wedstrijden en ga zo door...

:thumb: toppie je mag er wezen.. nu nog gaan voor wat extra massa en het komt vast goed !

Erg netjes idd. en respect hoor,is hoop lef voor nodig om het podium op te gaan vind ik.

Ik vind dit toch knap hoor, zeker als je weet dat dit je eerste wedstrijd is en je nog veel progressie kan maken. (en op het eerste zicht is het niveau van de wedstrijd best wel hoog) :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de leuke reacties...

Vraag me soms wel af of mensen eerlijk reageren of ze alleen zo positief reageren om iemand niet af te kraken. :cool:

mja eigenlijk snap ik niet waarom je met die dikke reet en paparmen op de foto gaat :rolleyes: ;)

niet zo bescheiden purple!
ziet er echt goed uit!
keep it up:thumb:

Purple zei:

Vraag me soms wel af of mensen eerlijk reageren of ze alleen zo positief reageren om iemand niet af te kraken. :cool:
Niet te bescheiden, je staat er gewoon strak bij op de foto's ;) Je gaf zelf aan dat een fitness lichaam je doel is, dat doel heb je grotendeels wel bereikt.

Foto's zien er idd goed uit. Enige minpuntje is wat jezelf al aangeeft, je abs.
Voor de rest doe je zeer goed mee! :thumb:

Ik weet niet hoe dat met anderen zit, maar als ik het niks vind dan zeg ik dat gewoon, of ik hou mijn mond (doorgaans). Ik denk samen met de rest dat we echt respect hebben voor je durf en je prestatie !

Waarom zou ik positief zijn als ik het niet meen ? Daar is niemand mee geholpen toch.

Purple zei:

Niet zo onzeker hoor, nergens voor nodig ;)

Purple zei:

Als iemand er niet uitziet of niet in vorm is zeg ik dat gerust. Het wordt me soms niet in dank afgenomen.. maarja kritiek is vooruitgang.

Purple, je gaat een gouden toekomst tegemoet.

Je ziet er goed uit, en als dat niet zo is zeg ik dat gewoon.
Want met kritiek van anderen kun je wat mee, je kunt eraan werken ;)

Terug
Naar boven