XXL Nutrition

foto's flex wheeler

haha lol

• Topic Starter Topic Starter
Flex Wheeler, 1 van de beste ooit:thumbs:
Geweldig fysiek alles klopt.

Schande dat hij geen mister O is geweest. Beter dan Ronnie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echt perfecte verhoudingen , beste fysiek op arnold na

Super mooi fysiek had ie. Beste BBer ever.

nice! wat een topfysiek had hij he, een van mn favo's

ik had hem echt een mr.O gegund, een van de beste fysieken ooit.

Mwah, het was vroeger een ongelofelijke eikel dus hij heeft zijn verdiende loon gekregen.

Prachtige fysiek natuurlijk maar als er een klotekarakter inzit, is het beter dat dat soort mensen niet winnen.

Ik denk ook dat Wheeler niet zo hard trainde, relatief gezien dan...
Enfin dat is toch wat je mag geloven als je de verhalen leest van vroeger, hij had het ook altijd moeilijk op dieet etc, door z'n goede genen is hij toch heel ver geraakt.
Van coleman kunnen we denk ik wel zeggen dat hij het verdiend heeft en dat hij trainde als een beest!

zo staan ze er tegewoordig niet meer bij,(wat ik niet snap??????)dit hoef ik niet uit te leggen,maar toch !maar geen partij voor ronnie.flex heeft zich nooit echt kunnen foceusen,een niet onbelangrijk onderdeel in onze sport !

Mwah, het was vroeger een ongelofelijke eikel dus hij heeft zijn verdiende loon gekregen.

Prachtige fysiek natuurlijk maar als er een klotekarakter inzit, is het beter dat dat soort mensen niet winnen.

Ik denk ook dat Wheeler niet zo hard trainde, relatief gezien dan...
Enfin dat is toch wat je mag geloven als je de verhalen leest van vroeger, hij had het ook altijd moeilijk op dieet etc, door z'n goede genen is hij toch heel ver geraakt.
Van coleman kunnen we denk ik wel zeggen dat hij het verdiend heeft en dat hij trainde als een beest!

:who:

In elke sport gaat het erom of je presteert ja of nee, aan de hand daarvan moet je beoordeelt worden. Fock persoonsverheerlijking!

synthol-abuser die flex

Die definitie, die droogheid, die hardheid, die symetrie, zonder overdrijven één van de besten aller tijden.

Het blijft toch wonderbaarlijk om te zien hoeveel massa flex op zn armen heeft echtt.. weet iemand zijn stats van toen ????

damn hij was echt bruut !

eerste x da ik zoveel foto's van hem zie

Terug
Naar boven