AndroidHealthClinic

Foto's Kazz Unit

Update 22/09/2014
93kg

nn44cx.jpg

Heeft iemand hier ooit al gezegd dat je een gespierde versie van Nick (Nick en Simon) lijkt?

NickSchilder.jpg

• Topic Starter Topic Starter
19/11/2014 - 3 dagen van de shoot - 91kg

o8cfp4.jpg

Uitstekend fysiek

erron shoot: 08/06/2015
2nh17c7.jpg

wedstrijd EK - teleurstellend 4de
346auti.jpg

4e op ek is slecht?

hoezo?

ziet er goed uit Kazz

nog een leuke foto van het EK

e5jv5l.jpg

ja ik had meer verwacht :(... geraakte niet hard genoeg

Niet negatief bedoeld, maar dat idee had ik ook al dat ik naar je fotos keek. Goeie zomershape ofzo, maar zeker niet wedstrijd droog. Verder uiteraard goed fysiek en goed gepresteerd. Enkel jammer gezien je vast hoger had kunnen plaatsen met een hardere shape.

Is er iets fout gegaan in de voorbereiding, of ben je nog een beetje aftastend hoe je echt hard hard moet komen te staan?

Is dit Nick, van Nick en Simon?

Niet negatief bedoeld, maar dat idee had ik ook al dat ik naar je fotos keek. Goeie zomershape ofzo, maar zeker niet wedstrijd droog. Verder uiteraard goed fysiek en goed gepresteerd. Enkel jammer gezien je vast hoger had kunnen plaatsen met een hardere shape.

Is er iets fout gegaan in de voorbereiding, of ben je nog een beetje aftastend hoe je echt hard hard moet komen te staan?

droog stond ik :-) ik ben echter beginnen vocht vasthouden...
Vrijdag (dag van de weging) stond ik super, dag nadien en zondag...

vrijdag woog ik in de ochtend 90,8 (ik mag maximum 91kg wegen) maar ik moest nog beginnen laden.. Na contact met de coach niet gegeten of gedronken tot de weging (17u00). Daarna stond ik zo plat als iets, dan nog beginnen laden. Daar is er iets fout gegaan denk ik.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

en mijn shape schommelde enorm, hier nog een paar foto's

2hyewx4.jpg

tar5v5.jpg

2wq96bn.jpg

wow ik vind het toch een sterke prestatie.
gistern na SAP cup geweest is toch niveau lager of jij.
Sterk! ik overweeg mss ook eens om naar gent te gaan om een begeleiding om dan mss eens een wedstrijd te draaien als ervaring.

Doe zo verder:thumbs:

Bruut man!

Terug
Naar boven