MuscleMeat

Foto's na 3 weken trainen (1week bulk)

BjornG

Competitive Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
1m77
Massa
77kg
Komt uit men log.
Foto's van 30/04/2012 (3 weken aan het trainen):
Een paar poses dat ik geprobeerd heb
Upper Flex -------------Traps Flex ------- Tricep Flex ---- Side Flex Bicep/Chest?
UpperFlex.jpg
--------
TrapsFlex.jpg
--------
TricepPose.jpg
-------------
FlexedSideShot.jpg

Right Bicep Flex -------- Back Double Bicep -------- Front Double Bicep
RightBicep.jpg
--------------
BackDoubleBicep.jpg
---------------
FrontDoubleBicep.jpg

Side Flex -------- Abs Flex
SideShot.jpg
------------
AbsFlex.jpg

Quads Flex -------- Lat Spread Fail?
QuadsFlex.jpg
-----
LatSpread.jpg

Men Lat Spread is gefailed oftewel heb ik de techniek niet oftewel heb ik gewoon nog geen lats. :p Maar heb wel redelijk sterke rugspieren, weet niet goed hoe ik ze moet flexen.

Upper Flex ----------- Chest Flex
FrontFlex.jpg
------
Chestpose.jpg

je moet niets flexen tijdens lat spread, alleen maar spreaden, niet knijpen

• Topic Starter Topic Starter
Wordt ik niet breed van =/

Lat spread iedere dag in de spiegel oefenen. Schouders naar voren en boven, rug hol, werkt bij mij iig

Na 3 weken trainen?
Doe je wel rustig aan!!!! Straks wordt je nog te breed.
Jij wordt de nieuwe Jay Cutler als je niet oppast!

Echt insane goede genen heb jij man. Respect.

Je kan ook niet verwachten om in 3 weken een enorme rug en lats te hebben :o

oja.. buig je ellebogen meer naar binnen (voren) toe bij latspread

Over een jaar shredded as ****. Goede progressie voor maar 3 weken

Over een jaar shredded as ****. Goede progressie voor maar 3 weken

Hoop het, ik train ook hard en heb een goed voedingschema, check men logs voor men training routines, ben er nog aan het werken, maar benen, armen, traps en schouders zijn af.

Average people workout, people like us TRAIN. - Physiques of Greatness

Misschien leuk om te vertellen dat je 6 maanden hiervoor ook een half jaar heb getraind :rolleyes:

Ja, maar dat moet je niet echt meetellen, was toen nog dik, had geen voedingschema, wist helemaal niet wat voor oefeningen ik deed, bijvoorbeeld wist niet wat voor schouders was of voor rug of borst, deed gewoon maar wat lol en ook niet geregeld, en het klein beetje dat ik toen gegained heb is al weggegaan in die 6 maanden dat ik heb gecrashdiet op regelmatige basis.

Muscle memory... real talk, je hebt sowieso wel massa opgebouwd in dat halve jaar, en dat haal je gewoon snel terug.

vergeet die poses en fotos kerel, maak er een paar nu en kijk over 2 jaar terug.
Met alle respect maar er valt nauwelijks wat te flexen nu.

Je bent net begonnen, ga keihard trainen en eten. Dat is het enige waar je je nu op moet concentreren.

vergeet die poses en fotos kerel, maak er een paar nu en kijk over 2 jaar terug.

Je bent net begonnen, ga keihard trainen en eten. Dat is het enige waar je je nu op moet concentreren.

+1

Ja, maar dat moet je niet echt meetellen, was toen nog dik, had geen voedingschema, wist helemaal niet wat voor oefeningen ik deed, bijvoorbeeld wist niet wat voor schouders was of voor rug of borst, deed gewoon maar wat lol en ook niet geregeld, en het klein beetje dat ik toen gegained heb is al weggegaan in die 6 maanden dat ik heb gecrashdiet op regelmatige basis.

Schweinerei!

kan nog genoeg werk aan verricht worden vooral als je al een half jaar getraint heb ervoor

Dat is de bedoeling van me foto's juist

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 11:44 ----------

kan nog genoeg werk aan verricht worden vooral als je al een half jaar getraint heb ervoor

Idd heb nog een hele weg af te leggen, maar dat half jaar moet je niet echt serieus nemen, maar de muscle memory heeft wel geholpen zowiezo

Terug
Naar boven