MuscleMeat

Foto's online geplaatst MP3 moord

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Er zijn foto's online geplaatst van die MP3 moord. En wederom krijgen we een stille toch, is het geen beter idee om die kaffers op te jagen en af te slachten als wilde dieren :D.

Bron

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb ongeveer 1000 jongens gezien die op hun lijken en ik woon niet eens in Brussel. Denk dus dat het geen zin heeft, maar misschien schrikt het ze af om het niet weer te doen (laten we het hopen).

• Topic Starter Topic Starter
Corazon zei:
Ik heb ongeveer 1000 jongens gezien die op hun lijken en ik woon niet eens in Brussel. Denk dus dat het geen zin heeft, maar misschien schrikt het ze af om het niet weer te doen (laten we het hopen).

Was ook maar fictief, geweld bestrijd je niet met geweld he ;)

Het wordt tijd om die gasten eens flink aan te pakken.

Wat bedraagdt de beloning voor het opppakken van deze jongeren?

Wordt tijd dat ik een bounty hunter word.

ratten hebben rattenvriendjes, hoeft maar eentje de telefoon op te nemen

ze pakken hun toch wel, as usual. Iemand herkent ze wel.

En anders pakken ze wel iemand die op hen lijkt, die heeft hoogstwaarschijnlijk iets soortgelijks op zijn kerstok.

Het zijn ook altijd dezelfde lui he haha.

Vooroordelen? Nee hoor maar toen ik de titel al zag wist ik genoeg. en heb niet eens bijbehoorende topic gelezen. jammer hoor.

Met diezelfde gasten zat ik vanochtend in de trein en de tram, overdag zat ik met hun een paar colleges te volgen, en ik zag ze ook nog in de gym vanavond. Met een beetje geluk kom ik ze vanavond ook nog wel tegen als ik ergens in een cafe voetbal ga kijken. Heb je lekker veel aan zo'n foto....

Wat ik mij bij deze zaak afvraag is waarom het zolang duurt eer die gasten opgepakt worden. Er zitten godbeterd 60 flikken op deze zaak, wat doen die dan? Duimpjes draaien?

En waarom duurde het zo lang eer deze beelden in de media kwamen?

Guido20 zei:
Met diezelfde gasten zat ik vanochtend in de trein en de tram, overdag zat ik met hun een paar colleges te volgen, en ik zag ze ook nog in de gym vanavond. Met een beetje geluk kom ik ze vanavond ook nog wel tegen als ik ergens in een cafe voetbal ga kijken. Heb je lekker veel aan zo'n foto....

Er bestaan waarschijnlijk ook mensen die ze WEL kennen.

Die met dat Nike vest aan probeert ook nog een ruige houding aan te nemen. Wil hem dadelijk wel eens zien als ie voor de rechter staat.

(zo'n mensen mogen ze van mij echt levenslang geven. Gelukkig geven ze zo'n straf steeds vaker hier in Nederland, weet niet hoe het in het Belgenland zit ?)

Mans zei:
Er bestaan waarschijnlijk ook mensen die ze WEL kennen.

laten we dat dan maar hopen.
Ze moeten beide gasten een ipod geven met de complete verzamelde werken van Gordon en Gerard Joling erop, en de oordoppies vastlijmen in hun oren en op die manier levenslang opsluiten.

Het spijtige is dat die gasten allemaal zo goed op elkaar lijken.

Terug
Naar boven