MuscleMeat

Foto's online geplaatst MP3 moord

CoD zei:
(zo'n mensen mogen ze van mij echt levenslang geven. Gelukkig geven ze zo'n straf steeds vaker hier in Nederland, weet niet hoe het in het Belgenland zit ?)

Levenslang is in België geen levenslang. Enkel in extreme gevallen houden ze sommigen levenslang vast en ik denk niet dat deze dader in aanmerking komt als 'extreem.' Hoe je het ook draait of keert, voor het gerecht is het leven van een jongen minder waard dan dat van een huisvader.

muscleboy zei:
Het spijtige is dat die gasten allemaal zo goed op elkaar lijken.

Vooral als de foto onduidelijk is.

Het zal je trouwens maar gebeuren dat je er inderdaad op lijkt. Of men kijkt je vreemd aan, of je hebt ineens de politie op de stoep staan. (als je geen alibi hebt zit je dan misschien ook nog in de problemen)

Gelukkig zal ik daar geen last van hebben. :D

Diabolic zei:
Levenslang is in België geen levenslang. Enkel in extreme gevallen houden ze sommigen levenslang vast en ik denk niet dat deze dader in aanmerking komt als 'extreem.' Hoe je het ook draait of keert, voor het gerecht is het leven van een jongen minder waard dan dat van een huisvader.
klopt, in belgie zit je dan effectief een jaar of 12 ? In Nederland is levenslang écht levenslang. Maar dit wordt dan ook maar een paar keer per jaar gegeven. Deze gastjes zijn wellicht minderjarig, dus dan gebeurt dat sowieso niet. Maar ach, ze zijn van de straat.

wat een tyfushonden

wedden dat ze illigaal verblijven ?

hopelijk transporteren ze hun à la samira

Prikkeldraad door hun anus douwen zodat het bij hun mond eruit komt, en dan flossen.

Dat verdienen ze :D

D. zei:
klopt, in belgie zit je dan effectief een jaar of 12 ? In Nederland is levenslang écht levenslang.
Idd belgie is een paradijs voor criminelen. Ze zijn hier compleet gek:

Een andere medeplichtige Michel Lelièvre, kwam eerder al in aanmerking voor vervroegde vrijlating. En intussen nadert ook het moment dat Dutroux zijn eerste aanvraag mag indienen… Geloof de kranten niet als zij beweren dat Dutroux levenslang in de gevangenis zal zitten. 'Levenslang' duurt in België meestal slechts twaalf jaar. Echt levenslang is er alleen voor de nabestaanden en voor de getraumatiseerde slachtoffers.

Dus niet raar kijken als er een kinderverkrachter of koelbloedige moordenaar naast je huis komt wonen, met een beetje pech komen ze de ouders van de vermoorde jongen nog achterna om wraak te nemen.

Maar ja, gevangenissen zitten vol, en nieuwe bouwen dat kan niet want ze moeten de werkloosheidsuitkeringen en OCMW trekkers nog betalen...

D. zei:
klopt, in belgie zit je dan effectief een jaar of 12 ? In Nederland is levenslang écht levenslang. Maar dit wordt dan ook maar een paar keer per jaar gegeven. Deze gastjes zijn wellicht minderjarig, dus dan gebeurt dat sowieso niet. Maar ach, ze zijn van de straat.
Nederland levenslang ECHT levens lang? he? nee toch nederland heeft toch ook maar 15/17 jaar als max? Of is dit al veranderd

Amerika heeft echt levenslang..

SageFrancis zei:
Nederland levenslang ECHT levens lang? he? nee toch nederland heeft toch ook maar 15/17 jaar als max? Of is dit al veranderd

Je hebt in Nederland ook echt levenslang. Frenkie P van de bende van Venlo heeft dat volgens mij ook gekregen. Je krijgt het in ieder geval niet zomaar, maar
je hoort het wel steeds vaker. Verder kun je in Nederland ook TBS krijgen, en daarmee kunnen ze je ook zolang vasthouden als ze maar willen. (ter beschikking van de staat);

In sommige gevallen ben ik het er wel mee eens. Als je iemand vermoordt om een MP3-speler(ik vind het doelbewust, 5x in het hart steken), dan ben je daadwerkelijk een gevaar voor de maatschappij. Zo'n MP3-speler kost geen ene moer, als je daarvoor de nabestaande van het slachtoffer hun hele leven afneemt, dan verdien je gewoon levenslang imo.

Het waren toch noordafrikanen? volgens mij zijn dit geen afrikanen hoor.

SageFrancis zei:

Amerika heeft echt levenslang..
Hetgeen veranderd is is de maximum gewone celstraf in jaren, die is van 20 naar 30jaar gegaan. Levenslang is echt levenslang, bij hóge uitzondering kun je gratie krijgen.

In Amerika is levanslang juist niét echt levenslang. Al krijg je daar 40keer levenslang, kun je alsnog na 30jaar weer op straat staan.

Moslims, aan hun kleding te zien.

D. zei:
Moslims, aan hun kleding te zien.

Die vermoorden toch geen onschuldige mensen kom op zeg racist!

Mans zei:
Wat zijn het dan volgens jou?

Ik weet niet knul, ik vind deze meer op afrikanen lijken:

soedan_clip_image002.jpg

Dit is de jongen die vermoord is door hen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb echt medelijden meen ik echt leek me wel een goede jongen.

Martie, ben je nou zo dom of doe je gewoon dom? Zeker geen aardrijkskunde op school gehad? Topografie, boeiend vak. Weet je ook gelijk welke landen in Noord Afrika liggen, kan je in ieder geval verklappen dat de huidskleur daar vrij licht is.

EricR zei:
Martie, ben je nou zo dom of doe je gewoon dom? Zeker geen aardrijkskunde op school gehad? Topografie, boeiend vak. Weet je ook gelijk welke landen in Noord Afrika liggen, kan je in ieder geval verklappen dat de huidskleur daar vrij licht is.

Om eerlijk te zijn heb ik geen aardrijkskunde gehad nee, ik dacht altijd dat afrikanen gewoon pikzwart waren! Ik vind trouwens die 4e op de foto wel beetje lijken op 1 van die gozers op de foto van de topicstarter :yarly:

ooooh lol haha, marokko ligt ook in noord afrika! Ik vond ze op marokanen lijken namelijk en had van afrikanen een heel ander beeld.

Terug
Naar boven