MuscleMeat

Foto's online geplaatst MP3 moord

martie zei:
Om eerlijk te zijn heb ik geen aardrijkskunde gehad nee, ik dacht altijd dat afrikanen gewoon pikzwart waren! Ik vind trouwens die 4e op de foto wel beetje lijken op 1 van die gozers op de foto van de topicstarter :yarly:
hahah Kerel ik neem terug wat ik in al mijn andere posts heb gezegd tegen je... Jij bent gewoon achterlijk :) neem me niet kwalijk dat ik je serieus nam.

OT: Ik hoop dat ze idd berechtigd worden!

martie zei:
ooooh lol haha, marokko ligt ook in noord afrika! Ik vond ze op marokanen lijken namelijk en had van afrikanen een heel ander beeld.

Ik zou ook depressief zijn als ik jou was 'martie' haha.

Ik zie dat mars dit topic ook leest, sorry he misschien wou jij die opmerking hierboven al maken :D

Homer17 zei:
hahah Kerel ik neem terug wat ik in al mijn andere posts heb gezegd tegen je... Jij bent gewoon achterlijk :) neem me niet kwalijk dat ik je serieus nam.

OT: Ik hoop dat ze idd berechtigd worden!

Probeer je te zeggen dat Martie eigenlijk best wel eens homoseksueelzou kunnen zijn Homer?

Altijd weer die 'arisch' ogende boefjes... ;)

Aardrijkskunde is gewoon saai ben meer van de wiskunde,natuurkunde,scheikunde en biologie. En als 1 iemand hier bijv niet goed in wiskunde is, dan is hij ook achterlijk?

Speer zei:
Altijd weer die 'arisch' ogende boefjes... ;)

Eigenlijk lijken ze wel op ariërs, waarschijnlijk wist je niet dat koerden en iraniers ook ariërs zijn? Qua uiterlijk zouden ze net zo goed tot die bevolkingsgroepen kunnen horen, dus zo intelligent was je opmerking niet of niet 'speer'.

:rolleyes:

Corazon zei:
Eigenlijk lijken ze wel op ariërs, waarschijnlijk wist je niet dat koerden en iraniers ook ariërs zijn? Qua uiterlijk zouden ze net zo goed tot die bevolkingsgroepen kunnen horen, dus zo intelligent was je opmerking niet of niet 'speer'.

:rolleyes:
Yepz, daarom hadden wij ook geen probs met mr Hitl0rz :D

Btw, Martie.. 'T gaat hier om algemene kennis, je loopt al een tijdje te piepen op marokkanen maar je weet niet eens waar het land ligt :D
Talkin' about ur average joe-racist ;)

Martie je bent in ieder geval geen Smartie. Basis topografie leer je op de basisschool of hoe dat ook tegenwoordig mag heten. Als je 8 bent of zo wordt je al uitgelegd welke landen waar liggen. Heeft niks met saai te maken.

on-topic, hoop dat ze die gasten snel te pakken hebben. Kat in het nauw maakt rare sprongen en ze zijn al hongerig voor bloed, niet best dat ze nog rondlopen.

Yzord zei:
Wordt tijd dat ik een bounty hunter word.

Daar heb ik ook al serieus over nagedacht om naar amerika te gaan wonen en bountyhunter te worden... Als je ziet wat voor straffen ze maar krijgen in BE en hoeveel % de politie maar op pakt omdat ze te druk bezig zijn met snelheidsboetes etc... :s

DiSTuRBeD zei:
Daar heb ik ook al serieus over nagedacht om naar amerika te gaan wonen en bountyhunter te worden... Als je ziet wat voor straffen ze maar krijgen in BE en hoeveel % de politie maar op pakt omdat ze te druk bezig zijn met snelheidsboetes etc... :s

De criminelen daar zijn wel heel wat anders dan hier hé. Door de straffen die ze daar kunnen krijgen schieten ze je maar al te graag dood.

DiSTuRBeD zei:

:roflol: teveel naar magnum pi gekeken :roflol:

paar nieuwe foto's vd scumbags

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop voor hem dat hij mag rotten ....ik wens hem dan ook van harten een ernstige ziekten of 5 toe

Ik herken ze: Mohammed & Ali!

dennis88 zei:

Nogmaals mijn voorbeeldje: als je weet dat iemand uit je buurt voor verkrachting van een minderjarige amper 3 weken in de cel gezeten heeft... What would you do? => Dit is een echte situatie hier hé, dus niet hypothetisch... verkracht ge iemand 3 weekskes bak... compleet uit proportie tegenwoordig...

Terug
Naar boven