HiddeFitness
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo,
Bij deze post ik foto's van mn rug na 12 maanden serieus trainen. Ik ben al 20 maanden in de sportschool te vinden, maar de laatste 12 maanden ben ik goed bezig met voeding, rust en het juiste trainingsschema.
Ik ben 17 jaar oud (meso) en weeg op het moment 87,5 kilo in de ochtend na t pissen gewogen. Ik ben 1,91 lang.
Ik studeer fysiotherapie en gebruik die kennis ook bij bb.
Ik ben sinds de zomer van 81 kilo naar mijn huidige gewicht gegaan en merk dat ik nu echt begin te gainen.
Supps: STRONG, Creatine, Dextrose en Whey perfection.
De eerste 3 foto's zijn van nu (eergister) en de 2 laatste foto's zijn van 2 februari voor de zomer.
Bij de 2e en 3e foto span ik mijn armen niet max. aan.
Info: 4 daags splitschema
dag 1 borst triceps dag 2 rug triceps dag 3 benen schouders dag 4 borst triceps
Buik wordt getraind wanneer ik er tijd en zin voor heb (meestal 1x in de 2 weken)
Aan poses wordt gewerkt, mijn doel is niet om de ultieme bodybuilder te worden, maar om gewoon in goede shape te komen en een beer te worden.
Tips of vragen zijn welkom! andere foto's komen nog, eerst mn back.
Groeten, Hidde
Bij deze post ik foto's van mn rug na 12 maanden serieus trainen. Ik ben al 20 maanden in de sportschool te vinden, maar de laatste 12 maanden ben ik goed bezig met voeding, rust en het juiste trainingsschema.
Ik ben 17 jaar oud (meso) en weeg op het moment 87,5 kilo in de ochtend na t pissen gewogen. Ik ben 1,91 lang.
Ik studeer fysiotherapie en gebruik die kennis ook bij bb.
Ik ben sinds de zomer van 81 kilo naar mijn huidige gewicht gegaan en merk dat ik nu echt begin te gainen.
Supps: STRONG, Creatine, Dextrose en Whey perfection.
De eerste 3 foto's zijn van nu (eergister) en de 2 laatste foto's zijn van 2 februari voor de zomer.
Bij de 2e en 3e foto span ik mijn armen niet max. aan.
Info: 4 daags splitschema
dag 1 borst triceps dag 2 rug triceps dag 3 benen schouders dag 4 borst triceps
Buik wordt getraind wanneer ik er tijd en zin voor heb (meestal 1x in de 2 weken)
Aan poses wordt gewerkt, mijn doel is niet om de ultieme bodybuilder te worden, maar om gewoon in goede shape te komen en een beer te worden.
Tips of vragen zijn welkom! andere foto's komen nog, eerst mn back.
Groeten, Hidde
Laatst bewerkt: