AndroidHealthClinic

Foto's RUG na 12 maanden serieus trainen

HiddeFitness

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Bij deze post ik foto's van mn rug na 12 maanden serieus trainen. Ik ben al 20 maanden in de sportschool te vinden, maar de laatste 12 maanden ben ik goed bezig met voeding, rust en het juiste trainingsschema.

Ik ben 17 jaar oud (meso) en weeg op het moment 87,5 kilo in de ochtend na t pissen gewogen. Ik ben 1,91 lang.
Ik studeer fysiotherapie en gebruik die kennis ook bij bb.

Ik ben sinds de zomer van 81 kilo naar mijn huidige gewicht gegaan en merk dat ik nu echt begin te gainen.

Supps: STRONG, Creatine, Dextrose en Whey perfection.
De eerste 3 foto's zijn van nu (eergister) en de 2 laatste foto's zijn van 2 februari voor de zomer.
Bij de 2e en 3e foto span ik mijn armen niet max. aan.
Info: 4 daags splitschema
dag 1 borst triceps dag 2 rug triceps dag 3 benen schouders dag 4 borst triceps

Buik wordt getraind wanneer ik er tijd en zin voor heb (meestal 1x in de 2 weken)

Aan poses wordt gewerkt, mijn doel is niet om de ultieme bodybuilder te worden, maar om gewoon in goede shape te komen en een beer te worden.

Tips of vragen zijn welkom! andere foto's komen nog, eerst mn back.

Groeten, Hidde

2012-11-15 15.58.34.jpg

2012-11-15 15.58.29.jpg

2012-11-15 15.58.47.jpg

2012-02-02 14.36.03.jpg

2012-02-02 14.36.51.jpg

Laatst bewerkt:
Er mag toch serieus wat meer massa op!
Hoe ziet uw voeding eruit ?

Je bent iig geen meso :)

Matige progressie, je had veel buffer kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben ik dan? Zeker geen ecto als je de eigenschappen van een ecto bekijkt. Ik had inderdaad veel buffer kunnen zijn, maar heb lopen kloten met een cut die niet goed afliep. Vandaar dat ik niet hard aan het bulken ben en flink wat massa wil gaan pakken. Maar kan iemand mij vertellen wat voor typiologie bij mij past?
De eigenschappen van ecto:

Lang, mager, langwerpig dun hoofd, komt weinig vet aan maar ook weinig spier.
Ik gain redelijk normaal en sneller dan een maat van mij die een ecto is.
Ik ben nog maar 17, ik hoop op m'n 20ste echt een beer te zijn.

Info:
Deadlift: 3x10 x 105 kg
Squat: 3x10 x 80 kg
Benchpress: 3x10x 75 kg

Meer massa,.. ja dat kan idd, en mag iop zich ook wel, maar de 1 gained sneller dan de ander. En de één wilt clean gainen, terwijl de ander een toename in BF niet erg vindt.

Aan de andere kant zie ik toch wel aardig wat meer massa zitten op de nieuwe foto's itt de oudere, zeker de meest rechtse.
Maar meso? dat weet ik niet,...

Over je schema; Ik neem aan dat het een typ foutje is op dag 2,.. dat daar biceps zou moeten staan ipv triceps.
Ikzelf ben niet heel gecharmeerd vd 4dgn split omdat ik althans een split doe om ze uitgebreider en zwaarder aan te pakken en meer rust te geven aan mijn spieren,.. bij een 4dgn split ontkom je er niet aan om 2dgn achter elkaar te trainen.
Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.

Ben idd net als Feyoso wel benieuwd naar je voeding.

Wat ben ik dan? Zeker geen ecto als je de eigenschappen van een ecto bekijkt. Ik had inderdaad veel buffer kunnen zijn, maar heb lopen kloten met een cut die niet goed afliep. Vandaar dat ik niet hard aan het bulken ben en flink wat massa wil gaan pakken. Maar kan iemand mij vertellen wat voor typiologie bij mij past?
De eigenschappen van ecto:

Lang, mager, langwerpig dun hoofd, komt weinig vet aan maar ook weinig spier.
Ik gain redelijk normaal en sneller dan een maat van mij die een ecto is.
Ik ben nog maar 17, ik hoop op m'n 20ste echt een beer te zijn.

Info:
Deadlift: 3x10 x 105 kg
Squat: 3x10 x 80 kg
Benchpress: 3x10x 75 kg

Of je meso of ecto bent boeit sws niks.

Waarom ging je cutten?
Als je op je 20ste beer wilt zijn moet je goed gaan bulken!

Hallo,

Ik ben 17 jaar oud (meso) en weeg op het moment 87,5 kilo in de ochtend na t pissen gewogen. Ik ben 1,91 lang.
Ik studeer fysiotherapie en gebruik die kennis ook bij bb.

Je bent erg zwaar tov je massa vind ik, ik snap dit niet, ik ben 1.87, weeg 93 kilo en heb veeeul meer massa dan jij (hoger vet% dan jij ook, maar toch)

Ik weet niet of jij een meso bent hoor, als dit het resultaat is van een jaar lang je best doen zou ik mijzelf niet bestempelen als meso eigenlijk. Niet dat het boeit, maar meso's zijn genetically super gifted, en zijn meestal veel sneller qua progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ik ging cutten, tsjaaa. ik in ieder geval nu aam t
Bulken en blijf dat zeker doen. ik ben altijd al zwaar geweest en relatief breed gebouwd en daarom zo zwaar

Waarom ging je cutten?
Als je op je 20ste beer wilt zijn moet je goed gaan bulken!

Waarom bulken? net wat boven onderhoud, en een cleanbulk vind ik veel fijner.
Wel gainen maar niet teveel in BF,.. scheelt straks weer voor de zomer als je droger wilt.
Ik persoonlijk geef niet veel om een zwembandje, liever zomer 9% en de rest vh jaar 12%,.. maw gewoon redelijk fysiek year-round.

Wat ik probeer te zeggen,.. is voor iedereen verschillend ;)

Terug
Naar boven