Fitness Seller

foto's van effect van AAS... (ik bedoel hier geen spiergroei mee :rolleyes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik had ze al gepost in een topic in het gare hanehok, maar ik denk dat het toch intressant kan zijn voor mensen die daar nooit kijken....

CV101.jpg

This is cardiac hypertrophy involving the left ventricle. Cardiac hypertrophy and myocardial fibrosis can occur with anabolic steroid use. Big hearts do not function well, diminishing performance and increasing the risk for sudden death.

CV267.jpg

The myocardium with trichrome stains reveals dark contraction bands indicative of ischemic changes following increased coronary artery response to catecholamine release with use of anabolic steroids. This has been observed in cases of sudden cardiac death with anabolic steroid use.

MALE082.jpg

The testis at the right has undergone atrophy and is much smaller than the normal testis at the left. Use of anabolic steroids diminishes testosterone levels produced by the body and leads to testicular atrophy that diminishes coïtusual function.

MALE112.jpg

The tubules in this testis are atrophic and spermatogenesis is reduced. This can occur with anabolic steroid use.

BREST089.jpg

This is excised breast tissue from a male with breast enlargement--gynecomastia. Males who use anabolic steroids may develop enlarged breasts. Women who use anabolic steroids may have the opposite effect occur--decreased breast size.

dat hart ziet er niet uit, ben wel benieuwd naar wat die persoon allemaal heeft geslikt/gespoten, kan nooit van as alleen zijn, denk eerder aan STH en slin stack.

• Topic Starter Topic Starter
Stond ook bij drug abuse tutorial...

Ik zie niks

t*ring jantjes das niet goed hoor! Denk inderdaad dat je voor zo'n vergroeid hart meer in de richting van hgh slin etc moet dneken..

brrrrrrr :(

Nee, komt door de hgh :) Nee serieus, hgh is human growth hormone, de rest mag je met de zoekfunctie en Google uitzoeken.

En nee, dat ziet niet in Dianabol nee. Mag ik vragen hoezo? Ben je een dbol kuurtje aan t plannen?

Ciao,

Laatst bewerkt:
ArieWillem zei:
Nee, komt door de hgh :) Nee serieus, hgh is human growth hormone, de rest mag je met de zoekfunctie en Google uitzoeken.

En nee, dat ziet niet in Dianabol nee. Mag ik vragen hoezo? Ben je een dbol kuurtje aan t plannen?

Ciao,

ja dianabol kuurtje 6 weken met clomid als nakuur, en a.u.b niet beginnen over dianabol only flop en dat je alels were kwijtraakt want dat gebeurd niet als je alles goed doet.

Russianbear zei:
ja dianabol kuurtje 6 weken met clomid als nakuur, en a.u.b niet beginnen over dianabol only flop en dat je alels were kwijtraakt want dat gebeurd niet als je alles goed doet.[/

Al moet ik zeggen dat jouw toontje mij absoluut niet bevalt toch even wat goed bedoelt advies mbt jouw geplande kuur. Ik zou namelijk als nakuur toch voor Nolvadex gaan. Nolva zul je nl. zowiezo achter de hand moeten houden voor het geval je last krijg van gyno en de kans hierop is niet klein bij een sterk aromatiserend middel als Dianabol.

Wat je verder hiermee doet is aan jou, in ieder geval succes met je kuurtje.

Adios, Arie

ArieWillem zei:
Al moet ik zeggen dat jouw toontje mij absoluut niet bevalt toch even wat goed bedoelt advies mbt jouw geplande kuur. Ik zou namelijk als nakuur toch voor Nolvadex gaan. Nolva zul je nl. zowiezo achter de hand moeten houden voor het geval je last krijg van gyno en de kans hierop is niet klein bij een sterk aromatiserend middel als Dianabol.

Wat je verder hiermee doet is aan jou, in ieder geval succes met je kuurtje.

Adios, Arie

waarom geen clomid ? ,ok ik weet het is niet de beste oestrogeen blokker maar clomid kun je ook wel gebruiken tegen oestrogeen en het heeft minder bijwerkingen als nolva.

Ben ik niet met je eens, Clomid staat erom bekend dat het beter werkt als testopstarter dan als oestroblokker. Bovendien heeft Clomid erg de neiging om je een depressief k*tgevoel te geven. Search maar eens wat meer rond. Zou niet weten welke bijwerkingen Nolva nou meer of erger heeft als Clomid. Ik blijf dus bij mijn point.

Arie gaat naar zn fuik, welterusten bro's,

Russianbear zei:
...clomid kun je ook wel gebruiken tegen oestrogeen en het heeft minder bijwerkingen als nolva.

Volgens mij haal je ze door elkaar. Clomid heeft juist meer nare bijwerkingen, o.a. acné en depressies.

Russianbear zei:
ja dianabol kuurtje 6 weken met clomid als nakuur, en a.u.b niet beginnen over dianabol only flop en dat je alels were kwijtraakt want dat gebeurd niet als je alles goed doet.
Tja als je vraagt of HGH soms in dianabol zit dan zou ik maar goed luisteren naar die raad, want je weet er zelf duidelijk te weinig vanaf om te weten waarover je spreekt.

IMO kan je beter nog helemaal niet kuren, maar ja dat doe je toch eigenwijs dat je bent, en later krijg je er sowieso spijt van, maar goed, je bent niet de enige die uit fouten gaat, en zal leren :thumb:

Russianbear zei:
waarom geen clomid ? ,ok ik weet het is niet de beste oestrogeen blokker maar clomid kun je ook wel gebruiken tegen oestrogeen en het heeft minder bijwerkingen als nolva.
Clomid en nolva hebben bijna dezelfde werking alleen is nolva 3x zo sterk als clomid waardoor je lager kan dosseren en minder schadelijke bijwerkingen hebt. Doe geen uitspraken waarvan je zelf te weinig afweet aub, kan gevaarlijk zijn als andere lezers die uitspraken zouden zien als advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven