XXL Nutrition

Foto's van mij

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu tijdelijk gestopt met de beta-alanine en creatine, neem alleen nog wel de NO voor de energie tijdens het trainen, zal de rest wel bewaren voor wanneer er een plateau moet worden doorbroken, alhoewel dit als beginner niet spoedig voor zal komen.

Heb een fout gemaakt in de datums, de 2e set pics was van na 5 weken trainen, niet 2 maanden na de eerste set. maar ja, niet dat het veel uitmaakt.

..

Laatst bewerkt:
Hier een foto na 10 weken trainen

2147262orig.jpg

Voor 10 weken trainen is dat niet slecht.

goed voor 10 weken maar let op je bf kerel.

Nog wat foto's uit de week van de vorige, ik weeg nu s' ochtends vroeg 79.5 kg
Heb de weegschaal nu al gekocht, nu alleen nog een huidplooi vetmeter.

na10wekenvoorkant3.jpg

na10wekenvoorkant.jpg

na10wekenvoorkant2.jpg

na10wekenzijkant.jpg

Ik zat te denken om tot de 85 kilo door te bulken en daarna het overmatige vet eraf te cutten.

Ja maar supplementen werken alleen goed icm een goede voeding.
90% van de supp. gebruikers eet maar voor 50%.
Je centen uitgeven aan goede voeding is beter besteed.

Overigens, dit is niet specifiek voor de topicstarter bedoeld, maar gewoon in het algemeen vanwege de kleine ''suplementen toelichting''

:bow::clap::thumbs:

Ben je alleen je armen aan het trainen of doe je de rest ook? Je armen zien er goed uit, nu de rest nog dus borst en buik

Ben je alleen je armen aan het trainen of doe je de rest ook? Je armen zien er goed uit, nu de rest nog dus borst en buik

Ik doe de armen bijna niet, doe momenteel voornamelijk squats, lat oefeningen en veel op de borst en benen, m'n borst is van helemaal plat nu toch iets ronder aan het worden, ben vanaf deze week ook maar gaan benchpressen en bicep curlen.

Buik pak ik wel vaak, alleen daar zit echt een lekkere speklaag omheen waardoor je niks ziet.

Ben in de eerste 8 weken ook veel met machines bezig geweest, niet met dumbbells, de eerste 2-3 weken niet genoeg gegeten waardoor ik 1.5kg vet verloor ipv spiermassa erbij kreeg, en ik weet ook nog niet precies welke oefeningen ik moet nemen dus doe elke keer maar wat zonder precies te weten hoe het invloed heeft op het lichaam, waarbij ik dus ook elke keer 100 tot 120 minuten bezig ben... wat ik dus beter 45 tot 60 kan houden?

Ben nu bezig om dat te verbeteren, ik zal anders van de week een log maken van m'n trainingen van die week, om te kijken wat ik beter kan doen, zat zelf te denken om rippetoe te gaan proberen.

Met eten zal het wel goed zitten, ik eet alleen gezonde dingen, s' ochtends brinta met een banaan, en voor het slapen gaan 500 gram kwark bijvoorbeeld. en aangezien ik in gewicht toeneem zal ik dus genoeg eten, misschien zelfs te veel of te vroeg voor het slapen? want m'n vet gaat aardig omhoog.

Gebruik sinds 2 weken nu ZMA en merk dat m'n slaap veel beter is geworden, slaap dieper en korter.

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
bereken anders eens je kcal verbruik per dag. en wat zijn je stats trouwens lengte,gewicht... gew goed trainen en zeer goed eten en genoeg rusten.als dit in orde is en je houd het vol dan word het harde werk wel beloont.
succes kerel

Je rug is best eruit gekome kerel. Blijven doorgaan, maar hou dat BF in de gate.

1.87m lang, s' ochtends vroeg 79.5kg 's avonds rond de 81

ga ervoor kerel sups en goede voeding zijn best oke!

Terug
Naar boven