Ben je alleen je armen aan het trainen of doe je de rest ook? Je armen zien er goed uit, nu de rest nog dus borst en buik
Ik doe de armen bijna niet, doe momenteel voornamelijk squats, lat oefeningen en veel op de borst en benen, m'n borst is van helemaal plat nu toch iets ronder aan het worden, ben vanaf deze week ook maar gaan benchpressen en bicep curlen.
Buik pak ik wel vaak, alleen daar zit echt een lekkere speklaag omheen waardoor je niks ziet.
Ben in de eerste 8 weken ook veel met machines bezig geweest, niet met dumbbells, de eerste 2-3 weken niet genoeg gegeten waardoor ik 1.5kg vet verloor ipv spiermassa erbij kreeg, en ik weet ook nog niet precies welke oefeningen ik moet nemen dus doe elke keer maar wat zonder precies te weten hoe het invloed heeft op het lichaam, waarbij ik dus ook elke keer 100 tot 120 minuten bezig ben... wat ik dus beter 45 tot 60 kan houden?
Ben nu bezig om dat te verbeteren, ik zal anders van de week een log maken van m'n trainingen van die week, om te kijken wat ik beter kan doen, zat zelf te denken om rippetoe te gaan proberen.
Met eten zal het wel goed zitten, ik eet alleen gezonde dingen, s' ochtends brinta met een banaan, en voor het slapen gaan 500 gram kwark bijvoorbeeld. en aangezien ik in gewicht toeneem zal ik dus genoeg eten, misschien zelfs te veel of te vroeg voor het slapen? want m'n vet gaat aardig omhoog.
Gebruik sinds 2 weken nu ZMA en merk dat m'n slaap veel beter is geworden, slaap dieper en korter.