AndroidHealthClinic

Foto's van mij :)

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties, Uhm nouja ten eerste is mn voedingsschemanogal onregelmatig. Ik kan wel opnoemen wat ik vandaag heb gegeten en wat ik ongeveer eet op een dag. Zal ik zo hier ff neerzetten hieronder. Ja ik moet idd ook gaan fitnessen,Alleen dan zou ik moeten stoppen met voetbal helaas denk ik. Dus daar zit ik nog over te twijfelen :(. Ik zorg nu gewoon voor een aardige basis met mn dumbbell kan tot 15 kilo op dus kan nog ff vooruit ;).

Nou mn "voedingschema".

Vanmorgen 2 (volkoren volgends mij?) boterhammen met pasta en een beker melk
Dan op school (tussen half 9 en 1 uur) 2 saucijzenbroodjes 2 boterhammen met pasta een liga evergreen en 2 pakjes drinken. Toen ik thuiskwam om half 2 een blikje energy drink en een roomboterkoek. Toen met avondeten net gewoon aardappels,groente vlees. En ik pak vanavond nog wat chips en een appel wss..

Nouja wat ik normaal zo'n beetje eet op een doorsnee dag als ik naar school ga

Smorgens 2 boterhammen met pasta en een mok melk
rond 10 uur een snicker/twix/mars
11 uur : 2 boterhammen met pasta of op school een saucijzenbroodje of worstenbroodje ofzo paar keer per week en een pakje drinken
1 uur : 2 boterhammen met pasta en pakje drinken
2 uur : een koek ofzo

3-4 uur als ik thuiskom meestal een blikje energy drink/cola en een koek of chocolade ofzo.

Dan rond 5-6 uur avondeten (kzal zo zeggen wat we meestal s'avonds eten) en dan rond 8 uur weer een tussendoortje ofzo en meestal rond 10 uur ofzo nog een appel.

Iets in die trand eet ik. Dan wat we s'avonds eten

Maandag : aardappels groente vlees
Dinsdag : Pasta,Nasi,Pannkoek whatever iets makkelijks iig
Woensdag : A,G,V
Donderdag : Friet meestal
Vrijdag A,G,V of weer iets makkelijks als hamburger/pizza
Zaterdag : Fastfood
Zondag : Friet

Ja ik weet het,Erg ongezond etc zeiden ze bij de GGD ook,Maar ik ben vrijwel nooit ziek en zoals ik al zei ik wordt gewoon niet dik..

Nouja wat ik aan sporten doe..

Zoizo iedere dag naar school fietsen heen en terug is zo'n 10 km denk ik dan.

Maandag : voetballen + trainen
Dinsdag : /
Woensdag : voetballen + trainen
Donderdag : gymen op school XD
Vrijdag : Trainen
Zaterdag : voetballen
Zondag : /

En idd het zou wel ecto geweest zijn :p

diegene die beweerde dat zijn schouder 3x zo groot is kan nog best wel eens gelijk hebben

Haha neh was gewoon ongeloofwaardig ;) is ook een ventje van 16.. die traint ook pas sinds enkele maanden dat was gewoon niet mogelijk :P.

Wat schatten jullie mijn BF %?.

Wat schatten jullie mijn BF %?.

Die doet er nu niet toe, knallen moet je !
Of naja iig meer eten, en rustig een degelijke basis bouwen om daarmee over een jaar of 2 te gaan knallen!

Je bf is IMO dusdanig laag dat je er rustig een mooie bulk ik kan lassen.
Ik schat zo rond de 12%. Maar zoals ik al zei is je bf dusdanig laag dat jeje daar iig niet zorgen over hoeft te maken.

Laat de kilootjes maar komen!

ga vreten en hard(er) trainen.

Tot over een jaar!

Jep.maar zoals ik al heb gezegt hierboven.. Ik ben zwaar ecto en nja omdat ik nogal veel fiets op een dag + 3 x voetbal is het gewoon erg moeilijk om aan te komen.. Ik heb in de winterstop van de voetbal zo rond de 68-69 kilo gezeten.. maar nu alles weer is begonnen ga ik gewoon vanzelf (met het zelfde eetpatroon als normaal) gewoon terug naar die 65-66 kilo. Daarbij komt ook dat zowat al het vet wat ik niet omzet in spieren wordt opgeslagen in mn bovenbenen,Dat betektent dus ook dat ik joekels van een bovenbenen heb (veel ook spier,maar ook veel vet) en mn onderbenen is eigenlijk puur spier.. maar ik maak nog wel een foto van mn benen..

En ik heb nog een vraag ;

Uhm dat trainingschematje wat ik dus doe.. Dat doe ik in een kwartiertje ofzo, no time dus :S. Ik kan ook alle oefeningen (met gemak wil ik nog niet zeggen) in een hoog tempo achter elkaar zonder rust te nemen.. Zou dit betekenen dat ik ipv 6 kg bijvoorbeeld 7.5-8 kilo zou moeten pakken al? of toch rustig aan opbouwen?

Ik zou je schema splitten, dus zeg maar verschillende spieren trianen op verschillende dagen.

Bijv als je 3 keer per week traint

Maandag: Borst biceps

Woensdag: Rug Triceps

Vrijdag: benen en schouders

Om maar iets te noemen..

Als je dit doet kan je meer oefeningen doen per spiergroep en na een tijdje ook zwaarder. Wanneer je ze zwaarder pakt heb je ook meer rust nodig waardoor je niet klaar bent met trainen na 15 minuten:rolleyes:

Zou idd kunnen,Maar zou dat efficienter zijn dan om de dag alles trainen?. Maar je bedoelt dus bijvoorbeeld op maandag borstspieren dat ik dan begin met 15 Dumbbell fly's per arm,ff rust weer 15 flys rust weer 15 etc etc. zoiets?.

Klopt, meer eten

Over het trainen,

Het is idd effieciënter om te splitten, niet alleen fly's. Aangezien je nog niet al te sterk bent, zou ik minder herhalingen doen en dan gewoon veel zwaarder. Hiermee win je meer kracht wat nogal belangrijk is voor als je begint. dus bijvoorbeeld 5 x 5 ipv 3 x 15

Ik heb al een soort "voedingschema" in de eerste post dus staan.. Ik bedoel veel meer zou ik niet kunnen eten.. Ik heb echt genoeg aan dat dan kan ik niet echt veel meer eten opzig.. En kijk natuurlijk kom ik aan, Toen met mn sleutelbeen breken en met winterstop nja toen ging ik zo naar de 70 kilo etc. Alleen 3x per week voetballen en iedere dag 10 km fietsen daar val je toch echt wel van af.

Klopt, meer eten

Over het trainen,

Het is idd effieciënter om te splitten, niet alleen fly's. Aangezien je nog niet al te sterk bent, zou ik minder herhalingen doen en dan gewoon veel zwaarder. Hiermee win je meer kracht wat nogal belangrijk is voor als je begint. dus bijvoorbeeld 5 x 5 ipv 3 x 15
Ok thx voor de tip,ik zal het een tijdje doen ;) dus minder herhalingen,maar meer gewicht.

Ik heb al een soort "voedingschema" in de eerste post dus staan.. Ik bedoel veel meer zou ik niet kunnen eten.. Ik heb echt genoeg aan dat dan kan ik niet echt veel meer eten opzig.. En kijk natuurlijk kom ik aan, Toen met mn sleutelbeen breken en met winterstop nja toen ging ik zo naar de 70 kilo etc. Alleen 3x per week voetballen en iedere dag 10 km fietsen daar val je toch echt wel van af.

Je ''voedingsschema'' is waardeloos. Lees je eerst even in over voeding.

Mn voedingsschemais ook 10x niks omdat ik die ook maar snel ff heb gemaakt XD en ik let niet op mn voeding ik vreet wat ik vreten kan ;). En ik eet nogal veel vet/calorien dusja. Ik kan hoogstens meer eiwitten eten alleen ben ik niet zo'n liefhebber van dingen met eiwitten :P.

Terug
Naar boven