- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frietbakker zei:Oke dudes kan iemand mij vertellen hoe winny ongeveer werkt? Je wint er dus geen flinke spiermassa mee, dat wist ik al. Ook wist ik al dat je er superdroog van schijnt te worden, maar zover ik weet heeft winny toch geen effect op vetverbrandingsmechanismen ofzo, ik bedoel het is toch geen T3 of iets dergelijks... Dus hoe kan je er nu zo droog van worden? en in welk opzicht is winny gestacked met iets super?
Boyunderstood zei:Tren + winny, is dat een goede combo om relatief harde gains te krijgen?
Boyunderstood zei:Tren + winny, is dat een goede combo om relatief harde gains te krijgen?
Ok gelezen, dus het is een geweldige combinatie. Maar nu zegt Levrone@ net dat het niets voor beginners is....!!BarmaN!! zei:
Boyunderstood zei:Ok gelezen, dus het is een geweldige combinatie. Maar nu zegt Levrone@ net dat het niets voor beginners is....
Is dat Levrone@'s mening of is dit i.v.m. de niveau van de AS? Momenteel weet ik nog niet veel van Tren, ben al bezig met het zoeken naar info omtrent tren. Maar vertel eens over tren en beginners..
Levrone@ zei:Bro, geloof me..dit is mijn mening en het is een feit. Tren is niks voor beginners.Jij zei dat je test al een beetje creapy vond? hahah
Zal ik jouw een klein geheimpje verklappen? Trenbolone is tig maal sterker dan test!
Levrone@
!!BarmaN!! zei:kben een slecht voorbeeld. maar tren is id niet echt nodig voor een beginner met een beetje test kom je al een heel eind
tren hecht 3x sterker aan de ar
Ah bedankt barman, ik snap het nog niet helemaal... maar ja tenminste iemand die het probeert uit te leggen!!!BarmaN!! zei:frietbakker er is blijkbaar iets wat je niet begrijpt harder worden heeft weinig met vet te maken. okey met minder vet zie je het beter. met harder worden word bedoelt dat je bevoorbeeld meer lijnen in je borst krijg of waar dan ook. je moet het eigenlijks gewoon zien als dat je lichaam mooier word. iedereen kan massa krijgen maar door hardheid lijk je ook echt op een bb er. als je vet verliest maar je bent niet echt hard ziet het er nog niet uit maar als je keihard bent. zie je overal lijnen en veel meer vorm.
Boyunderstood zei:Zijn er leden op dit forum die winstrol en/of primo hebben gebruikt en foto's toevallig van hebben? Ben benieuwd naar de resultaten van Winny en/of primo. zal wel niet denderend zijn, maar ben er wel benieuwd naar..

pipo zei:wat een vraag zeg!!!!!
jij hebt nog veel te leren op dit board![]()
![]()
![]()
daanbreejen zei:pipo doelt op het stukje: Zijn er leden op dit forum die winstrol en/of primo hebben gebruikt![]()

Boyunderstood zei:o ok. Dat dacht ik al ja.. anyways, ik was op zoek naar foto's![]()

!!BarmaN!! zei:haha ronny heeft ook een x winstrol gebruikt ben ik vast na een kuurtje net zo groot als hem![]()
grootste misverstand van alle beginners
pipo zei:je zult foto,s vinden van mensen die er goed op gingen en personen die er minder opgingen.
de meesten hebben winstrol gecombineerd met andere sterk androgen middelen dus je zult weinig foto,s vinden van mensen die winstrol alleen gebruikt hebben.
de vraag klinkt in mijn oren totaal belachelijk want wat denk je ermee op teschieten als je een foto ziet van een winstrol gebruiker
zou leuk zijn als ik een foto van markus ruhl zou zien die winstrol had gebruikt, en dan zou IK zeker denken dat als ik ook winstrol nam ern net zo als hem uit zou komen te zien![]()
![]()
![]()
nee sorry maar deze vraag vindt ik echt..................
1 tip: staat je niet blind op foto,s!!!! je houdt jezelf dan enorm voor de gek
succes
1. Nee, of te verwaarlozenBoyunderstood zei:Haha okay, ik geloof je. Maar zoals ik al zei, weet ik nog niet wat tren precies is. Ik kan me er beter meer in gaan verdiepen en dan verder kijken. Maar wat zijn de kenmerken van tren? 1. Word je er droger van? 2. bouwt het massa sneller op?