AndroidHealthClinic

Foto's/Video's Sterkste man van Limburg 2008

Ben het zat met jou. Dit is de 100ste keer dat je om karma zeurt.

Kom eens dichterbij?

Goedzo!

*SLAP*

bitchslap1-1.jpg

haha
2heftxs.jpg

for being a b*ch

damn, die log press ziet er wel echt verdomde soepel uit nog... you made it look easy

Vraag me af wanneer de uitslagen en wedstrijdverslag op RDP.nl komen ???

Ik doe m'n best om morgenavond in ieder geval de uitslagen erop te zetten. Moest gister en vandaag tot laat werken (ben nu ook pas net thuis!).
Foto's staan er hier al genoeg op, maar die ik heb komen ook op m'n site.

Niemand een filmpje van mij? Of zit niemand te wachten op een ouwe vent die nog een beetje mee probeert te doen? ;)

Damn bruut :eek:

Ik doe m'n best om morgenavond in ieder geval de uitslagen erop te zetten. Moest gister en vandaag tot laat werken (ben nu ook pas net thuis!).

Niemand een filmpje van mij? Of zit niemand te wachten op een ouwe vent die nog een beetje mee probeert te doen? ;)

Alright ;)
Er zijn filmpjes van jou door onze cameraman gemaakt denkek maar die moet eerst zen adapter teug hebben want zen batterijen zijn plat :p

ik was die dikke die tegen je bezig zat na je beurt op tireflip :)

Hey Jan, ik heb van iedereen alles op film staan, 1,5 uur totaal, iedereen elk onderdeel zo ongeveer...

• Topic Starter Topic Starter
van jou heb ik helaas niks jan, sorry ik heb zoiezo amper tijd gehad om te filmen dus heb het doro anderen laten doen :o

Gek filmpje :D nice !

Niks anders dan respect Jan.. 1 onderdeel niet zo geweldig doen, 1 onderdeel geen punten halen en dan nog 6e worden ! Dat is een superprestatie!

Hoi ik ben de fotograaf van Jimmy Laureys. Ik heb ook Film maar deze laat op zich wachten omdat ik mijn adapter kwijtgespeeld heb daar in de Limburg. Wie kan me deze terug sturen?

Ook heb ik getracht om een artikel te schijven met foto's en commentaar, maar deze klote editer voor berichten te schrijven liet het telkens afweten... 2uur werk kwijt enzo. ****ing Klote berichten editer!:mad: Dan wil een mens eens iets mooi maken zeg.....................:yell:

Dus krijg je een slideshow zonder een speciale selectie, dat betekend "alle foto's die ik deze dag genomen heb."

Slideshow of pictures, photos, and videos, from webshots

@ Ivanos de gebruiker "jbremers" op dit board had een jvc adapter gevonden als ik het goed heb begrepen. Jules dus :p

:roflol: De onderarm van Jimmy is nog dikker dan de biceps van jonko :p

in vergelijking met jimmy is dan ook iedereen klein en mager :p

Terug
Naar boven