Fitness Seller

Foto's/Video's Sterkste man van Limburg 2008

Wat een shirt Jonko :o Dat ding is nog erger dan "Magnusje" zn overhemd :o

Yeah tnxz jan!!:D

• Topic Starter Topic Starter
moooi werk jan ! :thumbz:

Naam: Marco Nafzger
Geboortedatum: 26 maart 1958
Lengte: 1,82 m
Gewicht: 145 kg

net 50 dus....

Ik mis nog de gegevens (woonplaats, geboortedatum, lengte en gewicht) van een aantal Belgische deelnemers. Zouden jullie die aan mij kunnen e-mailen?

Het gaat om:

Steve Ringoot
Simon de Vogelaere
Tom Mestdagh
Steven Mestdagh

jan ik ben nog maar 20 hoor;)
25 mei benk 21:P:P

Was een gokje Niels. Ik had alleen je geboortejaar. Zal dus misschien voor de meesten een jaartje te oud vermeld staan.

thx man! supervet!

Men gestuntel met de band is achteraf gezien best grappig, alleeja tenzij je degene bent die aant prutsen was :D

superleuke film snoob!

leuk filmpje! alleen had je misschien iets meer deelnemers kunnen filmen..:D Maargoed, het ging natuurlijk voornamelijk om jou en Jimmy, dus dat begrijp ik wel.

Men gestuntel met de band is achteraf gezien best grappig, alleeja tenzij je degene bent die aant prutsen was :D

Geweldig filmpje!!!!!! Als ik je een tip mag geven, volgens mij moet je met je reet veel lager als je de band wil optillen. Zo doe ik het tenminste, en me voeten vrij breed tegen de band aan.

Geweldig filmpje!!!!!! Als ik je een tip mag geven, volgens mij moet je met je reet veel lager als je de band wil optillen. Zo doe ik het tenminste, en me voeten vrij breed tegen de band aan.

Bedankt voor de tip, ja ik stond er te ver van ook. Was kapot en begon te prutsen met de band :)

• Topic Starter Topic Starter
wel echt cool filmpje :P

mooi gemaakt jong!!:D

Terug
Naar boven