Fitness Seller

Foute hyge??!! .cn

Serieus??

Ga het artikel morgen ff lezen. Ik had wel al veel gehoord dat de kwaliteit ver te zoeken was en er heel veel fake in omloop is, zelf de counterfeit codes worden genept..

• Topic Starter Topic Starter
Is al een ouder bericht maar zag laatst nog iemand die met deze tropin begonnen was. Had via die .cn site de "echtheid" gecontroleerd en was goed. Site kan ook vals zijn imo

Ben benieuwd of hier al meer over bekent is

old as ****

Is al een ouder bericht maar zag laatst nog iemand die met deze tropin begonnen was. Had via die .cn site de "echtheid" gecontroleerd en was goed. Site kan ook vals zijn imo

Ben benieuwd of hier al meer over bekent is

ik ben bezig met de cn versie, voor mijn gevoel zijn ze goed

Bericht is van 2008. Zelfs als het feitelijke waarheden bevat dan is er bitter weinig relatie met de huidige batches. Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst enzo :rolleyes:

Zoals ik al zei. Het is een ouder bericht.
Ben daarom benieuwd naar ervaringen van nu.

Ervaringen van de laatste paar jaar zijn dat ze meerdere keren getest zijn.
Allemaal hoger dan 11iu per vail getest zijn, en dat ze er in NL en internationaal allemaal super goed op gaan.
Nog nooit iets slechts over gehoord.

Heb zelf veel onderzoek naar gedaan omdat ik ze zelf ging gebruiken.
Maar na een week waren me igf waardes al zo hoog dat ik hypo's kreeg. Sterk spul dus :D

Je moet gewoon zorgen dat je ze met counterfeit sticker hebt, dan zit je goed.

ik heb ze nu ook beide, ben nu bezig op de cn, ga vandaag over op com.cn, even kijken of er wat verschil merkbaar is:D

vanaf vanvond begin ik met een tijdje 5 iu, ben benieuwd

Terug
Naar boven