pentrak
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik hoop voor jou dat de enco concludeert dat er een probleem is en je geholpen bent.
Vermoedelijk (vrij zeker) zit het in je hoofd, maar probeer dat maar eens op te lossen ...
In het eerste geval kan je geholpen zijn met medicijnen, in het tweede... tjah, minder piekeren zou al heeeeel veel helpen. Ik was zelf 16 maanden ON en ben nu 6 maanden OFF, ik heb misschien 2 weken last gehad met erecties/libido. Waarom heb ik zo weinig last gehad? Omdat ik niet zoveel liep te piekeren.
Geloof me, ik ben een nuchter persoon en heb echt tal van oefeningen (seksuoloog samen met vriendin) uitgeprobeerd om dit probleem aan te vliegen. Naast rust, ontstressen etc. De stap om het op te biechten tegen mijn vriendin en met haar naar de seksuoloog te gaan was enorm moeilijk, en heeft niet geholpen. De seksuoloog had dit ook niet verwacht, omdat hij degene was die ook 100% overtuigd was van het feit dat het iets mentaals was.
Nachtelijke erecties zouden altijd plaats moeten vinden, zelfs al zou iets tussen je oren moeten zitten. Dat is precies hetgeen wat me echt zorgen baart; tot voor enkele jaren geleden werd ik altijd wakker met een ochtenderectie, en kreeg ik ook door de dag heen regelmatig spontane erecties. Dat is allemaal weg, ik ben nooit meer opgewonden en het voelt 'dood' daaronder.
Het is nu even afwachten op januari, hopelijk word ik dan iets wijzer.

.