MuscleMeat

Franco Columbu!!

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 109
  • Weergaven 18K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Een sticky omdat het een legendarische bodybuilder is en deze thread veel leuke foto's bevat die zeker gezien mogen worden :)

van Shawn bestaat zo een thread niet, dus...

Maar als jij nog een goede verzameling Shawn pics hebt, kan ik je wel toestemming geven deze te posten met bijlagen zoals deze thread, en dan maken we er ook een sticky van :thumb:
 
Ik vind deze sticky wel erg goed juist!Geweldig fysiek en ook een fysiek die niemand anders heeft!
 
super sticky dikke plus punt van de site
 
Zwart/wit foto's zijn inderdaad veel mooier...thanks voor de pics!
 
Vette shit; dat soort gasten zie ik graag. Ipv van een Coleman en een Cutler... In die tijd hadden ze sT en class.... en volgens mij ook nog humor...

Vette post nogmaals:clap: :clap: :clap:
 
Veelste klein (kort) om impressive te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie fysiek idd, en ook cool dat hij daarna nog een PhD heeft gehaald.

Wel jammer van z'n lengte.
 
boerenkool zei:
Mooie pics, maar waarom een sticky? Dan liever een sticky met Shawn Ray pics.

???

@Big T; goed bezig bro, geweldig om die zwart-wit foto's te zien van die twee legends.
 
Korte lengte bij BB niet impressive? Juist wel, korter frame maakt de spieren meer freaky. Kijk maar naar Lee Priest. Alleen jammer dat die gasten van de jury nooit de beoordeling krijgen die ze verdienen!
 
Ja maar wat heb je aan freaky muscles als je maar 1.60 bent.
 
Mars zei:
Ja maar wat heb je aan freaky muscles als je maar 1.60 bent.
Bedoel je dat die mensen dat blijven zien als een handicap? In bodybuilding opzicht zou lengte niet belangrijk moeten zijn...hoewel het in realiteit wel blijkt dat +-1.80 vaak meeste kansen maakt om te winnen...
 
Mars zei:
Veelste klein (kort) om impressive te zijn.


Dus jij wilt zeggen als hij voor jou zou staan en hij 20 cm korter was maar wel een 2 keer zo brede rug had dan jij, dat jij dat niet indrukwekkend zou vinden????
 
bigtony zei:
Vette shit; dat soort gasten zie ik graag. Ipv van een Coleman en een Cutler... In die tijd hadden ze sT en class.... en volgens mij ook nog humor...

Vette post nogmaals:clap: :clap: :clap:

humor, zeker kijk maar eens pumping iron .
goeie film is dat.
 
Mars zei:
Ja maar wat heb je aan freaky muscles als je maar 1.60 bent.

beetje rare reactie mars, als jij dat bent op je avatar zou ik niks durven zeggen ;)
 
th_27074_snapshot20060504091516.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
th_27083_snapshot20060504091632.jpg
th_27088_snapshot20060504091641.jpg

th_27093_snapshot20060504091654.jpg
 
Back
Naar boven