MuscleMeat

Freerunnen(tricken) frontflip, backflip enz

Bezoekers in dit topic

M@rsel zei:
Dan heb jij vast ook weleens die filmpjes van ene spiderman gezien, die kerel uit de USA ofzo, die met z'n maten de hele stad onveilig maakt :D Moet je die film Yamikaze eens huren:D

je bedoelt Yamakasi:D schitternd die gasten....ze hebben ook maar gelijk n martial arts movie gemaakt:D
 
benchMarc zei:
Wtf, een foampit? Die hebben ze toch alleen bij van die turnverenigingen enzo?

Backflip durf ik niet eens meer :mad: Vroeger wel, maar ben eens op m'n bek geflikkerd en sindsdien niet meer gedaan. Bij een maat van me hebben ze zo'n grote trampo, maar ben veel te bang dat ik m'n coördinatie weer kwijt ben en op m'n nek val ofzo :o

Foampit hebben ze wel in de turnzaal hehe, daar doe ik het af en toe :D
 
Trickolutions zei:
Foampit hebben ze wel in de turnzaal hehe, daar doe ik het af en toe :D
Relaxed, heb je daar dan een abbo of hoe?
 
benchMarc zei:
Relaxed, heb je daar dan een abbo of hoe?

Abbo? Een abbonnement? Nee :D Ik help daar heel vaak gewoon vrijwillig turntoesstellen klaarzetten en dan kan ik meteen tussendoor beetje jumpen enzo haha, mag ook vaak kijken en zelfs meedoen, hoef niets te betalen. En hij leert het me allemaal gratis :D
 
ik heb het vroeger gekunnen. ik heb jaren in een demonstratie team gezeten van onze vechtsportclub en heb daar wat dingetjes opgepikt. ik kon backflips, salto voorwaarts/achterwaarts, hypertwists,... maar is allemaal al redelijk lang geleden.
 
Ik heb vroeger geturnt, ze noemde me daar altijd houten pinokkio, omdat ik zo ontzettend lenig was ehmmm, stijve hark ben ik, en dat zal ik ook altijd blijven. dus nee voor mij niet van die rare fratsen.

ik ben meer zo van ik doe maar gewoon dan doe ik al gek genoeg :D
 
Trickolutions zei:
Abbo? Een abbonnement? Nee :D Ik help daar heel vaak gewoon vrijwillig turntoesstellen klaarzetten en dan kan ik meteen tussendoor beetje jumpen enzo haha, mag ook vaak kijken en zelfs meedoen, hoef niets te betalen. En hij leert het me allemaal gratis :D
Relaxed :) Zit je niet op school of werk ofzo? :P Want savonds train je neem ik aan?
 
benchMarc zei:
Parkour Clan?

Die David Belle is btw echt goed. Ziek gewoon :)
Inderdaad erg spectaculair om te zien! Check dit dan:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Svensson zei:
Inderdaad erg spectaculair om te zien! Check dit dan:

[Link niet meer beschikbaar]
Is te downen nu, is te vaak gedownload. Maar ik ken die movie :)
 
benchMarc zei:
Relaxed :) Zit je niet op school of werk ofzo? :P Want savonds train je neem ik aan?

Ben net geslaagd he, heb nu vakantie:D werk alleen vrijdag en zaterdag, af en toe wel vaker maar genoeg tijd om te tricken :D Niet alleen 's avonds, vaak genoeg ook 9 uur 's ochtends hehe.
 
Svensson zei:
Inderdaad erg spectaculair om te zien! Check dit dan:

[Link niet meer beschikbaar]

Die doet het bij mij niet :(
 
Trickolutions zei:
Ben net geslaagd he, heb nu vakantie:D werk alleen vrijdag en zaterdag, af en toe wel vaker maar genoeg tijd om te tricken :D Niet alleen 's avonds, vaak genoeg ook 9 uur 's ochtends hehe.
Relaxed :) Moet ook zoiets zien te regelen hier :P Maar werk...
 
Le Parkour is inderdaad erg gaaf. Ik kreeg zin om het ook te doen maar ik ben niet zo goed in dat soort fratsen. Springen van allerlei dingen lijkt mij echter wel gaaf om te leren. Salto's zal ik niet zo'n fan van zijn maar springen lijkt me tof.
 
Iedereen kan dit, je moet het alleen durven, het beste is natuurlijk om op een veilige manier de wat riskantere tricks te trainen. Dan raak je ook meteen de meeste angst kwijt heb ik wel gemerkt. Iedereen kan beginnen met basistricks zoals kip-up, radslag, arabier(roundoff), handstand, 540-kick. Later kan je dan overstappen op frontflip, backflip, sideflip, doubleleg, wallflip, butterfly-twist, aerials e.d. Het is zeker gaaf als je dat kan!:D
 
weet iemand wat het gemakkelijkste is een frontflip of backflip ?
 
Mooie kick.
 
alleen handig als je voor juten moet wegrennen of als 30 mocro's achter je aanzitten.
 
Back
Naar boven