MuscleMeat

Frietbakkers PureKracht Log

wat las ik? dopingcontrole? kicke :D

• Topic Starter Topic Starter
Wakaera zei:
nice nice :D

maar wie heeft die kniebanden aangedaan? zo'n grote lengte. Deed ik eerst ook, maar heb ondervonden dat dat gewoon verspilling is.

Henk Keizer (ik bedoel bondscoach powerliften Henk Keizer) heeft ze ongedaan... :D

En ja doping controle, dus pissen in een potje.... moet ook gebeuren he! Dat sturen ze op naar gent of keulen ofzo en dan proeft er iemand aan en zegt dan: 'Hmm volgens mij proef ik hier wat nandrolone' en dan lig ik eruit! :P

• Topic Starter Topic Starter
nog even een update:

[Link niet meer beschikbaar]
weer een dagboek entry, deze week komt er nog 1.

Verder is dus de meet geweest! Hoe vet was dat? We volgenden zoveel mogelijk ipf regels, dus het was even stressen om op tijd je kniebanden etc aan te hebben! Maar goed naar mate de meet vorderde kon ik ook beter timen. Verder krijg je dus maar 3 pogingen, dus aangezien het mijn eerste meet ooit was, wist ik niet zo goed hoe ik het aan moest pakken ik ging vooral uit van eerst 1 poging op 70% dan op 90% en dan op 110% ofzo....

Maar ik wilde alles raw doen, maar Robbert vond het toch verstandiger om een pak te gebruiken, dus ik dat ding weer aan, banden erbij en squatten maar.... Eerst 70, eitje toen 90 eitje... tja en nu dan? Ik wilde 110, dat lukte me 100% zeker met pak, dus dan maar 120.... helaas! Failed, en dat was echt jammer!! ik had echt het gevoel dat ik hem had, maar net op het midden van de squat bleef ik steken.... Echt k*t. Maar de squat met 120kg ging echt al stukken beter dan de vorige keer dat ik hem probeerde, zoals op die foto in deze thread :D Dus als ik 2 weken langer kon trainen had ik hem gehad!! Weet ik zeker, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over, maar ik gebruik nu 110kg om mijn trainingspercentages voor komende periode te berekenen.

Toen bankdrukken, 50kg? Eitje, toen 60, pats bijna door het plafond! Toen maar 75, 5 kg meer dan vorige keer. Zakken.... op de borst laten rusten wachten totdat Jim het press command geeft en duwen....NIETS?! Er gebeurde niets, ik snap het nog steeds niet, want afgelopen week in de sportschool lukte me 65kg vlotjes 2 keer! Nu is die bank afgelopen zaterdag een stuk lager dan zou moeten, dus ik denk dat het daardoor komt. Je kan niet goed spanning opbouwen omdat je niet zo hard met je benen kan duwen omdat anders je kont van de bank komt.... Dus ik ben eigenwijs en probeer de 75kg nog even in mijn sportschool woensdag ofzo, ik kan hem, en het zal me dan lukken! Inclusief die pause op de borst!!

Toen maar deadliften, doel 130kg raw... gehaald, 130kg in vol ornaat ;). En dat ging makkelijk, daar had ik nog wel 135 kunnen uitslepen op zijn minst... maar goed ik had mezelf al 2x overschat dus ging ik nu maar op 'safe'

Maar al met al echt leuk zo'n wedstrijd, mekaar aanmoedigen, flinke lifts zien, lifts zien failen en dan toch proberen ze te halen!

Verder gisteren 'college' gehad van Joris over krachtsport en voeding, hij had er een presentatie van en die zou nog op het net komen dacht ik, dus daarvaan houd ik jullie op de hoogte...

ps er zijn filmpjes van mijn 3 3e lifts op elke oefening, dus 2 no lifts en 1 wel lift, ik zal die vandaag ofzo even posten... maar eerst even flinke muziek eronder mixen he! :D

netjes.

Terug
Naar boven