AndroidHealthClinic

Frontload bold

BassD

Competitive Bodybuilder
Waardering
92
Lengte
1m93
Massa
119kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan om een kort kuurtje bold/test te doen binnenkort en zat erover na te denken om een frontload te zetten

als volgt:

Week 1-2: 1200 MG boldenone p/wk
Week 1-2: 1000 MG test enanthaat p/wk
Week 3-6: 600 MG boldenone p/wk
Week 3-6: 500 MG test enanthaat p/wk

nakuur nolva

Was benieuwd naar jullie mening hierover en ook naar gebruikerservaringen met frontloading van boldenone. Hoe lang duurde het voordat het inkickte?

EDIT:
Dit is een goede thread die mooi aansluit bij de opstelling van m'n korte kuur:

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=29755

En dan met name dit stuk:

OKAY.....BUT YOU SAY YOU ONLY HAVE SUST, EQ, CYP etc

Long chain esterfied roids and tests are not the best choice for the shorty, as explained above, but they can work pretty well IF you do pretty large front loads. FRONT LOADS simply help to get blood hormone levels up more quickly.

ie: Intermediate user doing test cyp ...do a FRONT LOAD of at least 800mg on day one...then 2 days latter do 400mg and then every 4h day do another 400.
400 every 4th day is equal to 700mg per week.

Run the cyp for 4-6 weeks and you'll get some decent gains from it.

Ik zou kunnen overwegen om in de eerste week nog wat hoger te zetten en vervolgens om de 4 dagen te zetten, dit om de hormoonlevels nog sneller te laten stijgen en stabielere bloedwaardes te behouden.

Laatst bewerkt:
Je pakt het helemaal verkeerd aan, beste BassD. Je wilt kort kuren met trage esters. Ik ga straks ook test/bold nemen. En ik ga voor 12wkn. Ik kies ervoor om 12 te kuren omdat ik bold wil gebruiken. Korter bold gebruiken is weggegooid geld omdat je de effecten van bold op langere termijn gaat ondervinden.

Wil je ech kort kuren, kun je kiezen uit middelen zoals; test prop, winstrol, dbol, anavar, masteron, tren ace, oral turinabol, oxy.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Je pakt het helemaal verkeerd aan, beste BassD. Je wilt kort kuren met trage esters. Ik ga straks ook test/bold nemen. En ik ga voor 12wkn. Ik kies ervoor om 12 te kuren omdat ik bold wil gebruiken. Korter bold gebruiken is weggegooid geld omdat je de effecten van bold op langere termijn gaat ondervinden.

Wil je ech kort kuren, kun je kiezen uit middelen zoals; test prop, winstrol, dianabol, anavar, masteron, trenbolone ace, oral turinabol, oxy.

Komt omdat velen niet bekend zijn met het kort kuren met lange esters. Ik kan je zo een aantal voorbeelden van korte kuurtjes geven hiervan. Dorian Yates was er ook een liefhebber van, maar dan praat je over grammen per week.

BassD zei:
Komt omdat velen niet bekend zijn met het kort kuren met lange esters. Ik kan je zo een aantal voorbeelden van korte kuurtjes geven hiervan. Dorian Yates was er ook een liefhebber van, maar dan praat je over grammen per week.

Klopt Bas, maar dit kun je wel terug vertalen in jouw doseringen hoor.

BassD zei:
indd dan heb je het over grammen, die slaan een stuk beter en sneller in dan wat jij wil gaan zetten.
en dan heb je het ook niet over bold want al zet je 5 gram per week bold moet egt minimaal 8 weken dan.
die hoeveel heden die jij zet zijn goed maar maak er dan gewoon 12 weken van, zul je veel meer profijt van hebben

Dit is een goede thread die mooi aansluit bij de opstelling van m'n korte kuur:

http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=29755

En dan met name dit stuk:

OKAY.....BUT YOU SAY YOU ONLY HAVE SUST, EQ, CYP etc

Long chain esterfied roids and tests are not the best choice for the shorty, as explained above, but they can work pretty well IF you do pretty large front loads. FRONT LOADS simply help to get blood hormone levels up more quickly.

ie: Intermediate user doing test cyp ...do a FRONT LOAD of at least 800mg on day one...then 2 days latter do 400mg and then every 4h day do another 400.
400 every 4th day is equal to 700mg per week.

Run the cyp for 4-6 weeks and you'll get some decent gains from it.

Ik zou kunnen overwegen om in de eerste week nog wat hoger te zetten en vervolgens om de 4 dagen te zetten, dit om de hormoonlevels nog sneller te laten stijgen en stabielere bloedwaardes te behouden.

ja maar ik denk niet dat boldenon het aangewezen middel is om als korte kuur te gebruiken, bold is er voor gemaakt (IMO) om elke week een schone kilo te geven voor 3 maanden lang. Ga dan lkkr voor tren, deca, primo OID.
Bold zou ik gewoon lkkr 12/14 weken pakken.

wat voor doel heb je met deze korte kuur?

schijnt te kunnen..maar zou dan iets adners dan eq nemen...

G21 zei:
wat voor doel heb je met deze korte kuur?

de bedoeling is dat ik dit kuurtje ga gebruiken in comb. met IGF-1 lr3 en eventueel mgf. De IGF-1 lr3 / MGF zet ik dan in de weken ervoor waarna dit kuurtje erachteraan om de nieuwe geactiveerde spiercellen verder door te ontwikkelen. IGF-1 trek ik in het begin van dit kuurtje nog ff door. Zet vervolgens weer IGF-1 in mn nakuur + nolva. Reden achter deze opzet is om zo min (lees zo kort)mogelijk mn eigen axis te onderdrukken, sneller herstel en zoveel mogelijk behoud van gewonnen massa

BassD zei:
de bedoeling is dat ik dit kuurtje ga gebruiken in comb. met IGF-1 lr3 en eventueel mgf. De IGF-1 lr3 / MGF zet ik dan in de weken ervoor waarna dit kuurtje erachteraan om de nieuwe geactiveerde spiercellen verder door te ontwikkelen. IGF-1 trek ik in het begin van dit kuurtje nog ff door. Zet vervolgens weer IGF-1 in mn nakuur + nolvadex. Reden achter deze opzet is om zo min (lees zo kort)mogelijk mn eigen axis te onderdrukken, sneller herstel en zoveel mogelijk behoud van gewonnen massa

waarom geen prop/masteron combi?

het zal wel komen omdat ik er helemaal geen verstand van heb hoor maar ik vindt het nou niet echt een superkuur kerel, waarom zo kort moet je ergens heen dan ? en beginnen met een erg hoge frontload heeft geen enkelle nut. Ik en de mensen die ik ken hebben echt nog nooit een frontload gebruikt omdat de stof er net zo lang over doet voor hij bgeint tew erken of je nou 10.000 mg neemt of 1000mg

BassD zei:
de bedoeling is dat ik dit kuurtje ga gebruiken in comb. met IGF-1 lr3 en eventueel mgf. De IGF-1 lr3 / MGF zet ik dan in de weken ervoor waarna dit kuurtje erachteraan om de nieuwe geactiveerde spiercellen verder door te ontwikkelen. IGF-1 trek ik in het begin van dit kuurtje nog ff door. Zet vervolgens weer IGF-1 in mn nakuur + nolvadex. Reden achter deze opzet is om zo min (lees zo kort)mogelijk mn eigen axis te onderdrukken, sneller herstel en zoveel mogelijk behoud van gewonnen massa
Als je bang bent dat je axis zal onderdrukken dan moet je niet kuren! klaar!

Als je toch wilt kuren doe t dan goed, maar ga geen langwerkende esters gebruiken in een korte kuur! kies dan voor kortwerkende shizzle!

en vooral niet EQ! die shit begint pas lekker te werken na een week of 7 bodenone gebruiken voor zoon 14 weken om er plezien van te hebben!

als je dan toch kort wilt kuren kuur dan met b.v. prop- winny, prop-var, prop-tren a , prop-tbol of prop-masteron

daar zul je veel meer aanhebben dan die hoge **** dosisen in 1x naar binnen te jagen! voor je het weet het je de eq of test flu! omdat je geleidelijk aan moet wennen!

Ook is het zo bij langere kuren dat je je lichaam de tijd geeft om aan de gewonnen kilo's te wennen en er naar te eten! bij ieder kilo die je zwaarder word zal je je dieet moeten opschroeven, lijkt mij dat je daar meer aan hebt!

je kan de igf-1 goed in je kuur plannen en in je nakuur voor een sneller hersel!

maar goed zo zie ik t!

succes!

MrJ zei:
Een frontload zorgt er wel degelijk voor dat hormonale levels snel hun baseline bereiken hoor.

Maybe is deze thread leuk om te lezen voor je? http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-artikel-met-uitleg-39440/

Dus al ik het artikel goed begrijp kom je dan met een kuurtje :

test-e : 500 mg/ew 12 weken ( om de 3,5 dagen inject )
bold : 600 mg/ew 12 weken ( om de 3,5 dagen inject )

tot een frontload van 1212 mg test-e en 1666 mg bold op dag 1 .

Dus als je de frontload zet op maandag dien je wel al 3,5 dagen later de volgende injects te zetten van test-e en bold ?

Voor bold wil dit zeggen als je de 250mg/ml neemt je 6,5 ml moet zetten en van de test-e 5 ml .
Samen 11 ml :eek: word een leuke moment :D

BassD zei:

Ik denk pas dat het effectief is bij vaker zetten, zoals ed ofzo. Want trage esters hebben een soort timereleased afgifte in het lichaam. En zolang jij maar 2x normale doseringen ew zet, geloof ik niet dat het werkt.

Iemand een antwoord op mijn vraag twee posten hoger ? :D

Ik hou het bij 400mg Bold EOD

Little Me zei:
Dus al ik het artikel goed begrijp kom je dan met een kuurtje :

test-e : 500 mg/ew 12 weken ( om de 3,5 dagen inject )
bold : 600 mg/ew 12 weken ( om de 3,5 dagen inject )

tot een frontload van 1212 mg test-e en 1666 mg bold op dag 1 .

Dus als je de frontload zet op maandag dien je wel al 3,5 dagen later de volgende injects te zetten van test-e en bold ?

Voor bold wil dit zeggen als je de 250mg/ml neemt je 6,5 ml moet zetten en van de test-e 5 ml .
Samen 11 ml :eek: word een leuke moment :D

Die artikele geeft een uitleg aan de hand van voorbeelden, dit is geen voorbeeld schema ofzo.

Op die genoemde hoeveelheden komt je hormoonspiegel direct op juiste hoogte, that's all.

MrJ zei:
Die artikele geeft een uitleg aan de hand van voorbeelden, dit is geen voorbeeld schema ofzo.

Op die genoemde hoeveelheden komt je hormoonspiegel direct op juiste hoogte, that's all.

Nee dat is zo maar de formule klopt wel ? Dus als je de variabelen in de formule invult aan de hand van de info per produkt en je aantal injects kan je wel de frontload berekenen toch ?

Terug
Naar boven