BassD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik ben van plan om een kort kuurtje bold/test te doen binnenkort en zat erover na te denken om een frontload te zetten
als volgt:
Week 1-2: 1200 MG boldenone p/wk
Week 1-2: 1000 MG test enanthaat p/wk
Week 3-6: 600 MG boldenone p/wk
Week 3-6: 500 MG test enanthaat p/wk
nakuur nolva
Was benieuwd naar jullie mening hierover en ook naar gebruikerservaringen met frontloading van boldenone. Hoe lang duurde het voordat het inkickte?
EDIT:
Dit is een goede thread die mooi aansluit bij de opstelling van m'n korte kuur:
http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=29755
En dan met name dit stuk:
Ik zou kunnen overwegen om in de eerste week nog wat hoger te zetten en vervolgens om de 4 dagen te zetten, dit om de hormoonlevels nog sneller te laten stijgen en stabielere bloedwaardes te behouden.
als volgt:
Week 1-2: 1200 MG boldenone p/wk
Week 1-2: 1000 MG test enanthaat p/wk
Week 3-6: 600 MG boldenone p/wk
Week 3-6: 500 MG test enanthaat p/wk
nakuur nolva
Was benieuwd naar jullie mening hierover en ook naar gebruikerservaringen met frontloading van boldenone. Hoe lang duurde het voordat het inkickte?
EDIT:
Dit is een goede thread die mooi aansluit bij de opstelling van m'n korte kuur:
http://www.steroidology.com/forum/showthread.php?t=29755
En dan met name dit stuk:
OKAY.....BUT YOU SAY YOU ONLY HAVE SUST, EQ, CYP etc
Long chain esterfied roids and tests are not the best choice for the shorty, as explained above, but they can work pretty well IF you do pretty large front loads. FRONT LOADS simply help to get blood hormone levels up more quickly.
ie: Intermediate user doing test cyp ...do a FRONT LOAD of at least 800mg on day one...then 2 days latter do 400mg and then every 4h day do another 400.
400 every 4th day is equal to 700mg per week.
Run the cyp for 4-6 weeks and you'll get some decent gains from it.
Ik zou kunnen overwegen om in de eerste week nog wat hoger te zetten en vervolgens om de 4 dagen te zetten, dit om de hormoonlevels nog sneller te laten stijgen en stabielere bloedwaardes te behouden.
Laatst bewerkt:
word een leuke moment