MuscleMeat

frontload deca???

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
21jaar
1.79m
84kg

ik heb pas een testo only cycle achter de rug (3weken trug)
en ik wil binnenkort beginnen met mn 2de kuur beginnen en hij luid als volgt:

week1 t/m 10 testo E 500mg
week1 t/m 8 deca 250mg
week 12 t/m 15 nolvadex 20mg

testo is van genesis en deca van british dragon.
nou heb ik 2 vials over van de nandrolone en vroeg ik me af of ik frontload bij de deca kan doen,eerste 2 weken deca dan op 500?

doen of niet doen?

Kan je doen, maar ik zou dan de testo ook frontloaden.

• Topic Starter Topic Starter
dus 8 weken op 250 is genoeg?

hij bedoelde meer van zo kort achter elkaar man. ben je achterlijk ofzo? word lekker herstellen hoe jij bezig bent

Ja kuur ziet er al goed uit. Ik ben trouwens niet zo;n frontloader.
Ik zou eerder kickstartje doen met korte esters of een oral

eerste kuur was te kort vind ik,6weken..
net toen ik lekker die shit begon te voelen kwam er een einde aan :p
ik wil nog een keer goed kuren zodat ik tevreden een poosje dr vanaf blijf

Je hebt pas een Test only cycle achter de rug, 3 weken terug zeg je.. Dus je zit net een week in je nakuur en je wilt nu weer on gaan?

een cycle van maar 6weken... en nee niet nu meteen man,nog effe een maandje wachten dus ik dacht laat me effe mn volgende kuur op kaart brengen,ook mede doordat ik mn ger nu f*** goedkoop krijg:p

jaa dat is de eerste en laatste keer dat ik niet nakuur,ik werd shit aangepraat door mn dealer maar ik had beter kunnen weten

Na hoogmoed komt de val :). Geniet van dit kuurtje want daarna wordt het een bitter zwaar herstel voor jou.

onverstandig bezig man. nakuren moet sowieso. sowieso probeert een dealer je vaak een nakuur aan te smeren... je hebt dit kunnen weten man. denk dat als je gaat kuren. je eerste kuurover moet doen en dit goed en tot in details uit moet werken

Terug
Naar boven