MuscleMeat

Frontload verdelen over de week?

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Ik heb meermaals gelezen dat mensen ziek worden van het zetten van hun frontload. Dit zou te maken hebben met teveel BA of gewoon met teveel gear ineens in het lichaam. Nu even sprekend over lange esters neem ik aan dat de meeste mensen hun normale injecties en dus ook de frontload verdelen over 2 dagen in de week. Nu lees je wel eens dat mensen dan nog steeds ziek worden.

Nu vraag ik me af heeft het dan zin om de injects over 4 dagen te verdelen??
In dat geval zet je niet 2x een dubbele dosis maar 4x de normale dosis. Heeft dit voor je systeem nog een verschil of zou dit echt een fijnere manier kunnen zijn van fronten??

ik weet niet of dat zin heeft om te verdelen maar is dus wel wat ik ga doen
frontload over 4 dagen verdelen lijkt me net iets fijner is wel meer prikken maar
toch

Ben niet echt een voorstander van dat frontloaden.
Maar als ik het zou moeten doen dan toch in 2 keer ipv 1 keer.

Erg veel olie in 1 keer!!

En zou al preventief was asprine gaan slikken.

verdelen over 2 keer!dit was toch al eens aan bod gekomen jamesss? :)

• Topic Starter Topic Starter
Hehe dat weet ik. Maar ik bedoel heeft het voordelen om ipv in 2x het in 4x te zetten. Zodat je minder olie per keer binnen krijgt

Hehe dat weet ik. Maar ik bedoel heeft het voordelen om ipv in 2x het in 4x te zetten. Zodat je minder olie per keer binnen krijgt

dat zou je kunnen doen..maar dan zit je wel later op gewenste levels..(wat je initiële doel is van de frontload) so stick with 2x..;)

• Topic Starter Topic Starter
dat zou je kunnen doen..maar dan zit je wel later op gewenste levels..(wat je initiële doel is van de frontload) so stick with 2x..;)

Je hebt helemaal gelijk. In 2x dan maar. 5cc is ook niet erg veel om te zetten. Heb er weer zin in :D

Yep ik doe het nu ook bro...

hmm dus in 2 keer werkt het beter
dju da is 4 ml per keer :eek:
denkt weer hevig na

Terug
Naar boven