AndroidHealthClinic

Full Body 3 daagse training

Nomad

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m68
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

De ramadan is aanstaande zondag afgelopen en maandagavond zit deze kerel in de gym! Even stats: momenteel 67 KG met 14-15% BF (stond op 22% voor de ramadan!). Ik wil graag met een 3 daagse full body schema aan de slag en hoor graag van jullie wat er uit moet of anders kan.

Alvast dank voor de moeite. :rolleyes:

Dag 1
Sets | Reps | Oefening

4-5 | 6-8 | Barbell Squat
3 | 6-8 | Barbell Bench Press
3 | 6-8 | Pull-Up
3 | 6-8 | Barbell Military Press
3-4 | 6-8 | Barbell Curl
3 | 6-8 | Crunch

Dag 2
Sets | Reps | Oefening

2-3 | 6-8 | Barbell Deadlift
4 | 6-8 | Cable Seated Row
3 | 6-8 | Barbell Incline Bench Press
3 | 6-8 | Barbell Upright Row
3-4 | 6-8 | Dumbbell Triceps Extension
3-4 | Lever Seated Leg Curl

Dag 3
Sets | Reps | Oefening

4 | 6-8 | Lever Seated Leg Press
3 | 6-8 | Chin-Up
3 | 6-8 | Dumbbell Bench Press
3 | 6-8 | Dumbbell Shrug
3-4 | 6-8 | Lever Seated Calf Extension
3 | 6-8 | Incline Twisting Sit-Up

Het is op basis van 3 maal per week (maandag, woensdag, vrijdag).

Laatst bewerkt:
Wat zijn je kracht stas? En wat voor schema is t precies
Ik ga je iig volgen :)

Indrukwekkende cut voor zo'n korte periode, ik kan me nog herinneren dat je een foto postte waar je ~25% stond. Goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
Indrukwekkende cut voor zo'n korte periode, ik kan me nog herinneren dat je een foto postte waar je ~25% stond. Goed bezig

Klopt. Ik was toen rond de 22-23%. Ga nu gewoon clean aan de gang.:eek:

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Wat zijn je kracht stas? En wat voor schema is t precies
Ik ga je iig volgen :)

Mijn excuses. Dit is geen log. Ik vraag alleen maar advies omtrent mijn schema. Ideeën?

Fucking hell.... 167 keer bekeken en maar 3 reacties waaronder ik zelf. Of is het een perfecte schema :P

Zou zelf in plaats van leg press liever een squat variant.

Liever een squat variant dan leg press idd. Paused squats bijvoorbeeld. Misschien die leg curl naar dag 1 of 3 omdat je op dag 2 ook al deadlift.

prima schema verder

Thanks guys!

Ziet er goed uit. Ik doe momenteel ook full body, maar ik pak ma-wo-vr dezelfde oefeningen. Ik merk dat ik op vrijdag meer moeite heb met hetzelfde gewicht dan bijvoorbeeld op maandag. Waarschijnlijk herstel ik dus niet snel genoeg. Misschien is dit schema van jou beter, waarbij je dus iedere keer andere oefeningen pakt...

Heb me toevallig gisteren ingeschreven voor fitness. T enige wat er nog bij mij ontbreekt is een schema. Toen kwam ik deze tegen. Te merken aan de positieve reacties wil ik ook deze schema hanteren. Alleen op elk trainingsdagen is er minimaal een legg oefening. Ik zelf train op maandag, dinsdag en donderdag voetbal. Op zaterdag heb ik dan weer wedstrijd. Moet ik eventueel iets veranderen aan deze schema i.v.m veel belast op benen?

MVG

Ziet er goed uit. Ik doe momenteel ook full body, maar ik pak ma-wo-vr dezelfde oefeningen. Ik merk dat ik op vrijdag meer moeite heb met hetzelfde gewicht dan bijvoorbeeld op maandag. Waarschijnlijk herstel ik dus niet snel genoeg. Misschien is dit schema van jou beter, waarbij je dus iedere keer andere oefeningen pakt...

Ik durf niet te zeggen of dit schema 'beter' is maar bij mij werkt het als een trein. Afwisseling in oefeningen lijkt mij wel beter ja :)

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Heb me toevallig gisteren ingeschreven voor fitness. T enige wat er nog bij mij ontbreekt is een schema. Toen kwam ik deze tegen. Te merken aan de positieve reacties wil ik ook deze schema hanteren. Alleen op elk trainingsdagen is er minimaal een legg oefening. Ik zelf train op maandag, dinsdag en donderdag voetbal. Op zaterdag heb ik dan weer wedstrijd. Moet ik eventueel iets veranderen aan deze schema i.v.m veel belast op benen?

MVG

Het zijn 2 verschillende 'trainingen'. Ik kan me voorstellen dat je kapot bent en dat je dan nog een wedstrijd moet voetballen. Zou ik niet echt prettig vinden maar probeer het uit zou ik zeggen. Dat is de enige manier om erachter te komen. ;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Zou zelf in plaats van leg press liever een squat variant.

Waarom? :p

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Liever een squat variant dan leg press idd. Paused squats bijvoorbeeld. Misschien die leg curl naar dag 1 of 3 omdat je op dag 2 ook al deadlift.

prima schema verder
;) thanks

Want? :rolleyes:

Je dag 2 heeft met die deadlift al meer hamstring training dan die andere 2 dagen, dan is het logischer om een hamstring isolatie oefening op een van die andere dagen te doen.

Moge Allah SWT jouw ramadan maand accepteren en belonen! ( was vergeten te zeggen :D )

Buiten dat, mij gaat het er niet om de ontwikkeling van de benen, geduld heb ik wel. Al duurt het qua vooruitgang wat langer, wachten doe ik wel. Maar ik wil geen spoor van pijn hebben tijdens trainingen of wedstrijd. Ook niet dat ik over 3 maanden mank zit te lopen omdat ik 't te zwaar heb belast.

PS: zoals je al hebt gezegd, ik ga 't proberen ( training begint de 25e ). Over de resultaat zal ik je nog benaderen.

Laatst bewerkt:
Moge Allah SWT jouw ramadan maand accepteren en belonen! ( was vergeten te zeggen :D )

Buiten dat, mij gaat het er niet om de ontwikkeling van de benen, geduld heb ik wel. Al duurt het qua vooruitgang wat langer, wachten doe ik wel. Maar ik wil geen spoor van pijn hebben tijdens trainingen of wedstrijd. Ook niet dat ik over 3 maanden mank zit te lopen omdat ik 't te zwaar heb belast.

PS: zoals je al hebt gezegd, ik ga 't proberen ( training begint de 25e ). Over de resultaat zal ik je nog benaderen.

Dankje kardes, ik wens jou hetzelfde ;)

Heel veel succes !

Terug
Naar boven