MuscleMeat

Full body met alleen Dumbells

Stefannz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Goedemiddag,

Omdat ik in het weekend ook wil trainen en mijn sportschool maar beperkt open is heb ik een setje dumbbells aangeschaft die max. 15 kg zwaar zijn.
Ik heb dus alleen dumbbells, geen bankje of halter.

Hiermee wil ik vooral in het weekend trainen, als voorkeur een full body schema. De rest train ik op de sportschool gewoon door de week.

Ik had dit in gedachten:

W-up: Opdrukken - Squat zonder gewicht
Rug: Dumbbell Row 3x 10-12
Borst: Opdrukken 3x tot Faillure
Benen: Dumbbell Squat OF Dumbbell Lunges 3x 10-12 per been
Buik: Side Bent 3x 20 en sit ups 3x 20
Biceps: Dumbbell Curl 3x 10-12
Tricpes: Triceps Extention 3x 10-12
Schouders: Arnold Press 3x 10-12

Hierna wil ik buiten nog een half uurtje gaan hardlopen (ong. 6 á 7 km) omdat ik veel te hoog zit in m'n vetpercentage.

Wat vinden jullie hier van?

Ik vind er van dat je een andere sportschool moet zoeken........eentje die wel open is op zaterdag en zondag...!
Sportscholen die beperkt open zijn hebben niks met de sport en daar zal ws ook weinig goed materiaal zijn.

Een goede sportschoolhouder zal zelfs de gym om 0700uur in de ochtend opengooien voor wedstrijd atleten als dat nodig is, zoals atleten in voorbereiding.

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem is dat ik zélf op die sportschool werk ;) Deze is in het weekend wel gewoon open hoor, maar tot 12.00 uur. Ik zou dus in principe wel na de werktijd kunnen gaan trainen.

Daarbij is de sportschool niet gericht op bodybuilding dus hiervoor is ook niet het materiaal aanwezig. Mijn doel is ook niet om bodybuilder te worden, maar wat gespierder is altijd welkom.

Maar over mijn schema: Niets op/aan te merken?

Terug
Naar boven