Hoi allen,
Ik had me in een vorig topic al even voor gesteld! Ik zag dat ik me vergist had in de datum ben nl sinds okt. 2011 bezig met KT. (moet nog ff wennen dat we in het jaar 2012 zitten,ahum) Afijn, wil graag niet alleen maar machine only doen,vandaar mijn vraag is dit een goed schema voor 2 x in de week? Zou graag tips,op/aanmerkingen willen ontvangen.
Schema 1 3 x 10
Squat (evt body squat om te beginnen voor juiste techniek)
Benchpress
Lat pulley wide grip
Dumbbell shoulderpress
Dumbbell curl
Cable push down
Seated calf raise
Crunch/hanging leg raise
Begin met 10 min warming up fiets
Cooling down 15 min
Evt. schema 2 om af te wisselen
Lunges dumbbell
Dumbbell fly
Cable seated row
Dumbbell front raise
Barbell curl
Dippen
Seated calf raise
Crunch/planken
Ik heb begrepen dat de deadlift eigenlijk niet mag ontbreken,heb echter geen begeleiding om de juiste techniek aan te leren! Is het te doen voor een beginner? Wat vinden jullie ervan?
Thanksssss
Ik had me in een vorig topic al even voor gesteld! Ik zag dat ik me vergist had in de datum ben nl sinds okt. 2011 bezig met KT. (moet nog ff wennen dat we in het jaar 2012 zitten,ahum) Afijn, wil graag niet alleen maar machine only doen,vandaar mijn vraag is dit een goed schema voor 2 x in de week? Zou graag tips,op/aanmerkingen willen ontvangen.
Schema 1 3 x 10
Squat (evt body squat om te beginnen voor juiste techniek)
Benchpress
Lat pulley wide grip
Dumbbell shoulderpress
Dumbbell curl
Cable push down
Seated calf raise
Crunch/hanging leg raise
Begin met 10 min warming up fiets
Cooling down 15 min
Evt. schema 2 om af te wisselen
Lunges dumbbell
Dumbbell fly
Cable seated row
Dumbbell front raise
Barbell curl
Dippen
Seated calf raise
Crunch/planken
Ik heb begrepen dat de deadlift eigenlijk niet mag ontbreken,heb echter geen begeleiding om de juiste techniek aan te leren! Is het te doen voor een beginner? Wat vinden jullie ervan?
Thanksssss