Fitness Seller

fullbody schema

florian96

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
55kg
hey allemaal,

ik ben aan het kijken voor een fullbody schema voor beginners.

het lukt mij niet om een goed schema te vinden. kan iemand mij helpen? ik heb alleen de mogelijkheid tot dumbbells.

gegevens:
1,81m
55kg.
13 jaar

ik hoop dat iemand kan helpen.

gr florian

Laatst bewerkt:
Normaal vindt je hier genoeg schema's hoor.
Gewoon de moeite doen om eens te zoeken en alles grondig door te lezen.

En enkel dummbells is jammer.
Je bent duidelijk een ecto dus goed eten is the answer!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al echt veel gezocht. maar ik kan telkens niet echt iets vinden. kun je me helpen? ik heb ook al zelf wat geprobeerd maar dat lukt niet echt.

gr florian

Als je alleen db's hebt zou ik vooral met lichaamsgewicht werken. Laat je training er bijv. zo uitzien:

single leg squats
1 arm pushups
Chin ups
Db-deadlift

Zodra je 30 push ups kunt ga je werken naar 1 arm push ups, eerst negatieven en dan steeds een stukje meer zakken. Met chins beginnen met 10x1 herhaling negatief als je er nog geen 1 kan. Zorg dat je met de oefeningen blijft verzwaren of meer herhalingen maakt. Zorg dat je trainingen makkelijk zijn en probeer elke keer ietsje meer te doen zonder tot falen te gaan.

als je alleen db's hebt zou ik vooral met lichaamsgewicht werken. Laat je training er bijv. Zo uitzien:

Single leg squats
1 arm pushups
chin ups
db-deadlift

zodra je 30 push ups kunt ga je werken naar 1 arm push ups, eerst negatieven en dan steeds een stukje meer zakken. Met chins beginnen met 10x1 herhaling negatief als je er nog geen 1 kan. Zorg dat je met de oefeningen blijft verzwaren of meer herhalingen maakt. Zorg dat je trainingen makkelijk zijn en probeer elke keer ietsje meer te doen zonder tot falen te gaan.

+1

heeft er echt niemand een schema waar ik iets mee kan? ik kan echt niks bruikbaars vinden.

ik heb deze oefeningen gevonden. kunnen jullie zegen of er nog meer oefeningen bij moeten bij welke spier en welke spier ik nog meer moet trainen/

Biceps:
Zottman Curl

Triceps:
Tricep Dumbbell Kickback

Schouders:
Front Dumbbell Raise

Chest:
Push-Ups With Feet Elevated

Forearm:
Seated Dumbbell Palms-Down Wrist Curl

Traps:
Standing Dumbbell Upright Row