AndroidHealthClinic

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Ebel

Dutch Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m84
Massa
76kg
As the title implies.
Geïnspireerd op het "gebeurtenissen die je leven hebben veranderd" topic.
En ik vroeg me wel af wat jullie zoal hebben meegemaakt op dit vlak.

OP kicks off:

Heb eigenlijk nog nooit iets ernstig meegemaakt, nog nooit in het ziekenhuis belandt oid. Kleine dingetjes.

> Ooit zat ik met een vriend 's nachts op een bank in het park, wat sterke drank te drinken en bij te praten. Komt er ineens een oudere marokkaan met een geweer in zijn hand naar ons toe gelopen, we horen hem al van ver roepen maar zagen niet dat ie een een geweer vast had (obv). Eenmaal bij ons richt ie het op ons (buikstreek) en beweerde hij dat we zijn huisraam hadden ingegooid met een steen (hij had de steen in zijn hand). Hij ging helemaal over zijn toeren, en wij stonden aan de grond genageld (voornamelijk omdat we wasted as **** waren). Tijdje later komen er enkele andere oudere marokkanen bij die hem kalmeren en verzekeren dat wij het niet waren. Ik moest de hele tijd een lach inhouden wanneer ik naar het gespannen gezicht van mn vriend keek, maar mocht dit natuurlijk niet tonen. Vodka, not even once.

Hmmm best een hoop

Geldt plegen van geweld ook ? Dan heb ik 2 leuke.

As the title implies.
Geïnspireerd op het "gebeurtenissen die je leven hebben veranderd" topic.
En ik vroeg me wel af wat jullie zoal hebben meegemaakt op dit vlak.

OP kicks off:

Heb eigenlijk nog nooit iets ernstig meegemaakt, nog nooit in het ziekenhuis belandt oid. Kleine dingetjes.

> Ooit zat ik met een vriend 's nachts op een bank in het park, wat sterke drank te drinken en bij te praten. Komt er ineens een oudere marokkaan met een geweer in zijn hand naar ons toe gelopen, we horen hem al van ver roepen maar zagen niet dat ie een een geweer vast had (obv). Eenmaal bij ons richt ie het op ons (buikstreek) en beweerde hij dat we zijn huisraam hadden ingegooid met een steen (hij had de steen in zijn hand). Hij ging helemaal over zijn toeren, en wij stonden aan de grond genageld (voornamelijk omdat we wasted as **** waren). Tijdje later komen er enkele andere oudere marokkanen bij die hem kalmeren en verzekeren dat wij het niet waren. Ik moest de hele tijd een lach inhouden wanneer ik naar het gespannen gezicht van mn vriend keek, maar mocht dit natuurlijk niet tonen. Vodka, not even once.

en toen werd je wakkeR?

Zelf niets meegemaakt. Wel enkele jaren ergens gewoond waar rechtover een irish pub naast een soort van negertent ofzo was. Zo goed als elke week waren er wel gevechten tussen die twee. De ene keer een groepsgevecht van 40 man, de andere keer 3 man die op 1 kerel vliegen en nog wat naschoppen in het gezicht. Fun times :)

edit: Ook een keer meegemaakt dat 2 mannen aan het vechten waren en een derde de portefeuille snel stal die uit 1 van die mannen zijn zak gevallen was tijdens het gevecht :roflol:

topic bestaat al, goed topic als je een keer veel vrije tijd hebt. Mooie verhalen

ot:

niemand durft

Laatst liep er een man met een pistool in onze straat.

Actuarly was droom.

ik heb 1 keer in me leven gevochten.. naja als je het zo wil noemen.. heb iemand 1 klap gegeven.. brak wel meteen zijn neus.. dat was beetje jammer.. moeder boos aan de deur.. was toen 13 hij was gestuurd door een meisje van school die mocht mij niet, pesten mij altijd.. maar ze was zelf te sneu om naar me toe te komen om iets te doen.. dat ik naar huis liep van school.. liep hij achter mij aan.. trok aan mijn haren duwde mij.. ik draaide me om gaf hem een roei.. en toen was het klaar...

best van geschrokken en toen ook nooit meer gedaan..

Oke dan, als TS niet antwoord.

Zelf eigenlijk nog nooit klappen gehad buiten de duwtjes op school wat er bij hoort.

Wel:

Iemand een hand moeten geven en excuses aanbieden daar de beste man blind aan 1 oog was geworden. Prima kerel wel, maar op de leeftijd van 12, als iemand met bril tegen je zegt dat ie het leuk vind dat je vader is overleden....... Dus helft van de bril in ogen geslagen, blind aan 1 oog. Nimmer spijt van gehad ook en dat meen ik met alles wat ik heb !

Wel spijt van gehad: foute vriendjes, foute wereld, godzijdank er goed uitgekomen........iemand die "ergens" niet voor betaalde. Gezien hoe die kerel door 2 man met gezicht op straat werd gelegd en meermalen tegen zijn voeten aan geschopt werd. Je kunt je voorstellen hoe dat gezicht er uit zag. Dat, was voor mij de druppel om na te gaan denken en anders te gaan leven. Ik had zo maar de volgende kunnen zijn.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:23 ----------

ik heb 1 keer in me leven gevochten.. naja als je het zo wil noemen.. heb iemand 1 klap gegeven.. brak wel meteen zijn neus.. dat was beetje jammer.. moeder boos aan de deur.. was toen 13 hij was gestuurd door een meisje van school die mocht mij niet, pesten mij altijd.. maar ze was zelf te sneu om naar me toe te komen om iets te doen.. dat ik naar huis liep van school.. liep hij achter mij aan.. trok aan mijn haren duwde mij.. ik draaide me om gaf hem een roei.. en toen was het klaar...

best van geschrokken en toen ook nooit meer gedaan..

:eek:

Jij ?

Oke dan, als TS niet antwoord.

Zelf eigenlijk nog nooit klappen gehad buiten de duwtjes op school wat er bij hoort.

Wel:

Iemand een hand moeten geven en excuses aanbieden daar de beste man blind aan 1 oog was geworden. Prima kerel wel, maar op de leeftijd van 12, als iemand met bril tegen je zegt dat ie het leuk vind dat je vader is overleden....... Dus helft van de bril in ogen geslagen, blind aan 1 oog. Nimmer spijt van gehad ook en dat meen ik met alles wat ik heb !

Wel spijt van gehad: foute vriendjes, foute wereld, godzijdank er goed uitgekomen........iemand die "ergens" niet voor betaalde. Gezien hoe die kerel door 2 man met gezicht op straat werd gelegd en meermalen tegen zijn voeten aan geschopt werd. Je kunt je voorstellen hoe dat gezicht er uit zag. Dat, was voor mij de druppel om na te gaan denken en anders te gaan leven. Ik had zo maar de volgende kunnen zijn.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:23 ----------

Jij ?

ja ik:o

was eens met een paar homies in het park aan het wandelen en zag daar 2 dronken gastjes zitten stoer doen. Zeg tegen men makkers kom we zullen is lachen. Met een waterpistooltje loop ik naar 1 van die gasten en plaats het tegen zijn buik en vraag of hij mijn ruit had ingegooid.

kerel begon meteen te wenen, maat van hem plaste spontaan in zijn broek... toen vonden men maatjes het al wel genoeg geweest

was eens met een paar homies in het park aan het wandelen en zag daar 2 dronken gastjes zitten stoer doen. Zeg tegen men makkers kom we zullen is lachen. Met een waterpistooltje loop ik naar 1 van die gasten en plaats het tegen zijn buik en vraag of hij mijn ruit had ingegooid.

kerel begon meteen te wenen, maat van hem plaste spontaan in zijn broek... toen vonden men maatjes het al wel genoeg geweest

haha :roflol:

:hahaha:

Afgelopen 13 jaar ofzo niet meer gevochten, daarvoor regelmatig klappen gehad :thumb:. Ik ben tegen geweld, als mensen me uitdagen tijdens het stappen lach ik er om. Vroeger regelmatig meegemaakt dat kameraden dapper gingen doen tijdens het stappen en mensen gingen uitlokken omdat ze dachten dat ik wel mee zou helpen. Niet dus, als je er zelf om vraagt los je het zelf maar op.
Als dingen me niet bevallen kan ik het over het algemeen verbaal wel oplossen.

De tijd dat ik naar school ging werd ik vaak genoeg in elkaar getrapt. Ik heb veel moeten incasseren want ik kon toch niks beginnen tegenover 20 man. Nu is het andersom en durft niemand mij meer aan te kijken.

Wel heb ik als brug pieper een b*ch de pink uit de kom getrapt. :o

Afgelopen 13 jaar ofzo niet meer gevochten, daarvoor regelmatig klappen gehad :thumb:. Ik ben tegen geweld, als mensen me uitdagen tijdens het stappen lach ik er om. Vroeger regelmatig meegemaakt dat kameraden dapper gingen doen tijdens het stappen en mensen gingen uitlokken omdat ze dachten dat ik wel mee zou helpen. Niet dus, als je er zelf om vraagt los je het zelf maar op.
Als dingen me niet bevallen kan ik het over het algemeen verbaal wel oplossen.

Zo denk ik er nu ook over inderdaad, schijt aan dat ze je dan een mietje vinden, maar heb een kleintje om naar terug te keren. Vroeger was ik de eerste die een klap uitdeelde en apart genoeg nooit 1 terug gehad. Zo ongeveer elke weekend wel raak, rebels als de neten. Nu een nette papa.

Pffoe, mijn vader heeft weleens flink op mij in lopen slaan en trappen. Ik heb een keer een klap op mijn neus gekregen van een n*ger, omdat ik hem n*gger noemde. Ben weleens in mijn gezicht geslagen door een negerin, omdat ik haar ook n*gger noemde toen zij mij ging commanderen.
Ik gooide vaak met spullen en bedreigde mensen met de dood als ik boos was. Als 8 jarige vond ik het grappig om een klein kind te bedreigen met een BB gun, wat op een echt wapen leek. Uhm, ben ooit een gesloten inrichting ingestuurd, omdat ik mij agressief gedroeg tegenover mijn moeder en werd daar geboeid afgeleverd. Mijn broertje heb ik weleens geslagen op zijn gezicht, zo ook een buurjongen.
Mijn zusje had ik van de trap afgegooit, en lachte haar uit toen ze tanden kwijt was en huilde als een gek. Had ooit weleens messen richting mijn broertje gegooit, en ik had hem ooit eens urenlang opgesloten in een bunker. Ooit had ik een jongen aangemoedigd zich op te hangen, in een instelling zat ik toen en hij hing al half met een touw om zijn nek te janken. Ik had ooit in de klas gevochten met ene irakees, nadat ik hem uitmaakte voor homo. Maar goed, dat was allemaal toen ik nog kind was. Nu ben ik een droevige jongeman die helemaal niemand meer heeft, en kampt met een depressie:o Ik ben als mens echt mislukt, maar gelukkig ben ik als twintiger nog redelijk vormbaar:cool:

Terug
Naar boven