Fitness Seller

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Ik heb wel is een kaars naar het hoofd van mijn zusje gegooid...
Mijn moeder en zusje helemaal flippen, en het was niet eens een grote kaars.

Owja, ook wel leuk om te vermelden:
Had is een vriedin die op msn zei dat ze zelfmoord wou plegen.
Ik schrok me de pl**ris en heb er alles aan gedaan om haar van gedachten te veranderen.
De volgende dag stond er in haar msn naam dat ze "wegh" was, bij mij gingen alle alarm bellen rinkelen.
Snel sprong ik op de fiets om haar te gaan zoeken, ondertussen heb ik haar opgebeld.
Ze wou niet zeggen waar ze was, maar ik heb haar wel omgepraat om weer naar huis te gaan.
De volgende dag vroeg ik of ik haar van zelfmoord heb afgehouwen, en ze zei ja.

zo eentje ken ik er ook ja.. die zei het zelfde toen ik zei dat ik er niet meer wou zien.

heeft me nog 3 weken lang lopen smeken, belde op een gegeven moment een vriendin van haar dat ze was weg gelopen :roflol:

Wat mijn leven ook ingrijpend heeft veranderd is het volgende:
Na mijn training ga ik meestal nog even de sauna in.
Soms als ik dan mijn drinken nog niet op heb, drink altijd een pak chocomel tijdens de training, dan neem ik het mee de sauna in.
Dus na mijn training de sauna in met mij pak chocomel.
Dus ik zit rustig in die sauna, tot er uit een duister hoekje een zware stem klinkt: "Drink je nu chocomel".
Rustig draai ik mij om en zie dat het een best buffe meneer is, ik antwoord, ja.
Waarom, vraagt de buffe meneer, voor meer massa zeg ik.
maar dat is toch geen verkoelende drank voor in de sauna? zegt de buffe meneer terug.
Toen dacht ik echt waar bemoei jij je mee!? Waarop ik terug snauwde, verkoelende dranken zijn voor homo's.

Wat mijn leven ook ingrijpend heeft veranderd is het volgende:
Na mijn training ga ik meestal nog even de sauna in.
Soms als ik dan mijn drinken nog niet op heb, drink altijd een pak chocomel tijdens de training, dan neem ik het mee de sauna in.
Dus na mijn training de sauna in met mij pak chocomel.
Dus ik zit rustig in die sauna, tot er uit een duister hoekje een zware stem klinkt: "Drink je nu chocomel".
Rustig draai ik mij om en zie dat het een best buffe meneer is, ik antwoord, ja.
Waarom, vraagt de buffe meneer, voor meer massa zeg ik.
maar dat is toch geen verkoelende drank voor in de sauna? zegt de buffe meneer terug.
Toen dacht ik echt waar bemoei jij je mee!? Waarop ik terug snauwde, verkoelende dranken zijn voor homo's.
Ja, ik wacht nog steeds op excuses...

Sorry
homo :trollface:

Terug
Naar boven