MuscleMeat

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Vaak genoeg gevochten.

een keer iemand een rake klap gegeven. flikkerde zo van de trap af midden in een discotheek.

eind v/d avond liep ik buiten nog beetje stoer na te praten met wat maatjes toen ik een stekende pijn in mijn rug voelde.

Maatje van die gast had ff een mes in me rug gedouwd en was als een p*ssy weggerend.

(Die gast is een week later wel door een arrestatie team uit zn huis gerukt. had gehoord dat die tijdje moest zitten)

Daarna nooit meer gevochten, en ik leef nog.

Fuaaark, lijkt me echt ****ed up om gestoken te worden. Ziek litteken of niet?

Ff schrikken, naar spoed rijden, en hopen dat er niets vitaals geraakt is. De eerste keer denk je wel meteen dat het einde nabij is :D

• Like
Waarderingen: Obee
Schrikken vooral inderdaad omdat het facking koud aanvoelt

Heb het zelden meegemaakt, een fysiek gevecht. Nou ja, op de basisschool is er een tijdje geweest dat er wekelijks "fysieke meningsverschillen" waren, maar dat was als kind. Bij mij waren de gevechten in mijn leven meer in de vorm van interne demonen.

Toen ik een jaar of 15 16 17 was was t wekelijks vechten, werd altijd uitgedaagd door groepjes omdat ik nogal een uitgesproken mening over alles en iedereen had/heb. Werd eigenlijk altijd vechten en kwam er altijd goed vanaf, keer of 2 een paar goede tikken gehad maar dat valt te verwaarlozen.

hoog e-hero gehalte hier

OT: wat schermutselingen gehad bij voetballen, maar daar wordt je dan ook binnen 2 sec weer uit elkaar gehaald. vooral duwen & trekken dus

vermijd vechten vooral omdat ik er gewoon geen trek in heb

ik moet altijd wel lachen om van die gasten die willen vechten, dan wat gaan duwen, trekken en schelden, tot er iemand tussenkomt en dan opeens helemaal uit hun plaat gaan.

ik ben vorig jaar in het ziekenhuis geschopt door twee 27 jarige marokanen omdat ze me wilden beroven. Ze hebben mijn telefoon meegenomen, nadat ze met zijn tweeën op me insloegen en schopten. Daarna ging de ene bovenop me zitten terwijl de andere aan kwam rennen om op mijn hoofd in te trappen.:dunno:

ze wilden eigenlijk mijn geld wat ze niet hebben gekregen, maar daar heb ik wel de prijs voor betaald, met de ziekenhuisauto naar het ziekenhuis en 4 maanden uit de roulatie, daardoor ook bijna een jaar studievertraging opgelopen.

hoog e-hero gehalte hier

OT: wat schermutselingen gehad bij voetballen, maar daar wordt je dan ook binnen 2 sec weer uit elkaar gehaald. vooral duwen & trekken dus

vermijd vechten vooral omdat ik er gewoon geen trek in heb

Hoog beta gehalte

schermutselingen bij voetballen

Twee keer klappen gehad in m'n leven.

1. Vastgebonden op een stoel gezeten en door 2 man met de kolf van een pistool en met de vuist in m'n gezicht en op m'n hoofd geslagen (zichtbare littekens aan overgehouden) en ook op m'n lichaam getrapt en geslagen.
Dankzij de vrouw die erbij was bleef het bij 2 gebroken vingers, gekneusde rib, redelijk wat bloedverlies, 2 blauwe ogen en blauwe plekken overal.

2. Aan het werk als portier en een dronken vrouw slaat me vol met de vuist in me b**kes, haar toen letterlijk onder de arm genomen en naar buiten gebracht.

1. Vastgebonden op een stoel gezeten en door 2 man met de kolf van een pistool en met de vuist in m'n gezicht en op m'n hoofd geslagen (zichtbare littekens aan overgehouden) en ook op m'n lichaam getrapt en geslagen.
Dankzij de vrouw die erbij was bleef het bij 2 gebroken vingers, gekneusde rib, redelijk wat bloedverlies, 2 blauwe ogen en blauwe plekken overal.

2. Aan het werk als portier en een dronken vrouw slaat me vol met de vuist in me b**kes, haar toen letterlijk onder de arm genomen en naar buiten gebracht.

Wat heb je hiervoor gedaan? Klinkt als een afrekening

Best vaak opstootjes, ik ben student en ik ga denk wel vier keer per week de stad in maar for some reason loopt het altijd wel los, ik mis die echte killermentaliteit gewoon. Had vorige week wel echt een drama avond; cliffs met uitleg waarom ik er niet voor geschikt ben.

In een club krijgt een vriend ruzie en wordt er uitgezet door de security in een soort chokehold. Die andere gozer probeert hem nog op zijn bek te slaan en ik trek hem aan zijn schouder naar achter. Zat op dat moment te twijfelen hem naar achter te trekken en in zijn knieholte te trappen zodat hij zou vallen maar wilde niet nog meer drama. Vervolgens op straat ging het verder waarbij ik weer half mee deed. Die gast raakte in het gevecht uit evenwicht waardoor hij wat lager stond en ik trapte naar zijn gezicht maar durfde er geen kracht achter te zetten waardoor ik zijn gezicht meer aaide. Ik zette de trap echt mooi in maar ik blijf denk ik te nuchter om echt iemand kapot te maken. Vervolgens kwam een van zijn maten op me af en die wist ik af te bluffen door een Bas Rutten style MMA houding aan te nemen. Handen open, lichtjes heen en weer bewegen en gefocussed kijken. True story dit trouwens, ik was ook verbaasd. Dus wij staan zo even tegenover elkaar maar al snel kwam een vriend van mij tussenbeide die hem met een soort judoworp hem om een lantaarnpaal vouwde. Dat was wel funny. Uiteindelijk hadden mijn vrienden en ik ook amper tot niets geïncasseerd dus ben ik wel blij dat ik kalm bleef.

• Topic Starter Topic Starter
was eens met een paar homies in het park aan het wandelen en zag daar 2 dronken gastjes zitten stoer doen. Zeg tegen men makkers kom we zullen is lachen. Met een waterpistooltje loop ik naar 1 van die gasten en plaats het tegen zijn buik en vraag of hij mijn ruit had ingegooid.

kerel begon meteen te wenen, maat van hem plaste spontaan in zijn broek... toen vonden men maatjes het al wel genoeg geweest

:roflol:

:roflol: Kan je toch niet menen? Sommige mensen hebben echt wel ****ed up verledens. Hoe kom je uberhaupt in zo'n situatie.
Kan letterlijk uit een film van James Bond komen.

Best vaak opstootjes, ik ben student en ik ga denk wel vier keer per week de stad in maar for some reason loopt het altijd wel los, ik mis die echte killermentaliteit gewoon. Had vorige week wel echt een drama avond; cliffs met uitleg waarom ik er niet voor geschikt ben.

In een club krijgt een vriend ruzie en wordt er uitgezet door de security in een soort chokehold. Die andere gozer probeert hem nog op zijn bek te slaan en ik trek hem aan zijn schouder naar achter. Zat op dat moment te twijfelen hem naar achter te trekken en in zijn knieholte te trappen zodat hij zou vallen maar wilde niet nog meer drama. Vervolgens op straat ging het verder waarbij ik weer half mee deed. Die gast raakte in het gevecht uit evenwicht waardoor hij wat lager stond en ik trapte naar zijn gezicht maar durfde er geen kracht achter te zetten waardoor ik zijn gezicht meer aaide. Ik zette de trap echt mooi in maar ik blijf denk ik te nuchter om echt iemand kapot te maken. Vervolgens kwam een van zijn maten op me af en die wist ik af te bluffen door een Bas Rutten style MMA houding aan te nemen. Handen open, lichtjes heen en weer bewegen en gefocussed kijken. True story dit trouwens, ik was ook verbaasd. Dus wij staan zo even tegenover elkaar maar al snel kwam een vriend van mij tussenbeide die hem met een soort judoworp hem om een lantaarnpaal vouwde. Dat was wel funny. Uiteindelijk hadden mijn vrienden en ik ook amper tot niets geïncasseerd dus ben ik wel blij dat ik kalm bleef.

Lolled bij het bold stukje.
Nee maar inderdaad, ik heb eigenlijk ook nooit zin om iemand echt hard de vernieling in te schoppen. Zou het niet op mn geweten willen hebben dat ie er iets aan overhoudt.
Maar moest ik nu zien dat iemand mijn broer/ vriend slaag verkoopt zou ik die grens wel snel laten vallen en uitdelen indien mogelijk.

Laatst bewerkt:
Is dit het alfa-topic? Gelukkig nooit met fysiek geweld te maken gehad ook al ben ik toch opgegroeid in een behoorlijke gewelddadige wijk. Wel een paar keer met de dood bedreigd, maar ik leef nog dus die bedreiging stelde ook niet veel voor.

Achja vechten mag altijd als t nodig is, niet?;) Gewoon slaan en wegrennen.. En niemand zal jou toch durven te slaan met je afgetrainde lichaam en koppie:) hha

350x700px-LL-2ff5111e_michael-jordan-laughing.gif

• Like
Waarderingen: Ebel
Wat heb je hiervoor gedaan? Klinkt als een afrekening

Was het ook.

:roflol: Kan je toch niet menen? Sommige mensen hebben echt wel ****ed up verledens. Hoe kom je uberhaupt in zo'n situatie.
Kan letterlijk uit een film van James Bond komen.

Voelde me niet zo 007 toen, dacht srsly dat dat het einde was.
Ze hebben me bij mijn huis opgewacht en overmeesterd, naar binnen gesleept en me op m'n eigen eetkamerstoel geducktaped.
Nog nooit zo bang geweest toen ik die piepa's zag, onbeschrijflijk wat er door me heen ging, ik raakte helemaal in paniek maar gaandeweg het 'proces' werd ik kalm, een soort berusting ofzo ik voelde ook geen pijn meer heel apart.
Mezelf niet eens bescheten en/of bezeken trouwens...:o

strong crimineel netwerk

Is dit het alfa-topic? Gelukkig nooit met fysiek geweld te maken gehad ook al ben ik toch opgegroeid in een behoorlijke gewelddadige wijk. Wel een paar keer met de dood bedreigd, maar ik leef nog dus die bedreiging stelde ook niet veel voor.

vertel dat verhaal nog is van die buurman met een pistool

die was wel vermakelijk

vertel dat verhaal nog is van die buurman met een pistool

die was wel vermakelijk

:D Die wilde zijn vriendin vermoorden, hij heeft ons alleen maar met de dood bedreigd. Geflipte doorgesnoven k*tkamper dat het was.

Voor de liefhebber :

Nee, wel stemverheffing.

Heb een tijdje een stel aso tokkies boven me gehad en die kerel die boven me woonde was wel een waar schreeuwwonder. Zo hard dat de hele straat kon 'meegenieten' en zulke asociale taal dat het gewoon beschamend was. De ene 'kanker' na de andere 'kanker' vloog er uit en als hij helemaal losging dan het meestal zwaar dreigende taal waarbij hij ook geweld niet schuwde. Totaal geflipt figuur waar wel eens een half peleton ME-ers buiten op hem stond te wachten terwijl er 6 man politie met de stormram naar binnen kwam. Hoe die malloot ooit aan dat appartement is gekomen is me nog steeds een raadsel. Vorig jaar op mijn verjaardag zelfs zo'n heftige schreeuw en matpartij dat zijn vriendin het portiek opvluchtte, al help roepende, terwijl meneer de psychopaat met een pistool achter haar aan ging.

In totaal in 1 jaar en 4 maanden tijd vier keer meegemaakt dat politie het portiek kwam opgestormd nadat meneer de kamper weer eens totaal was losgegaan. Lafbek vluchtte wel op tijd weg helaas, had hem wel eens op straat willen zien spartelen. Vriendin werd paar keer per week in elkaar gemept, de tikken kon je meestal wel horen als je een film zat te kijken. Soort van extra surround effect.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven