Best vaak opstootjes, ik ben student en ik ga denk wel vier keer per week de stad in maar for some reason loopt het altijd wel los, ik mis die echte killermentaliteit gewoon. Had vorige week wel echt een drama avond; cliffs met uitleg waarom ik er niet voor geschikt ben.
In een club krijgt een vriend ruzie en wordt er uitgezet door de security in een soort chokehold. Die andere gozer probeert hem nog op zijn bek te slaan en ik trek hem aan zijn schouder naar achter. Zat op dat moment te twijfelen hem naar achter te trekken en in zijn knieholte te trappen zodat hij zou vallen maar wilde niet nog meer drama. Vervolgens op straat ging het verder waarbij ik weer half mee deed. Die gast raakte in het gevecht uit evenwicht waardoor hij wat lager stond en ik trapte naar zijn gezicht maar durfde er geen kracht achter te zetten waardoor ik zijn gezicht meer aaide. Ik zette de trap echt mooi in maar ik blijf denk ik te nuchter om echt iemand kapot te maken. Vervolgens kwam een van zijn maten op me af en die wist ik af te bluffen door een Bas Rutten style MMA houding aan te nemen. Handen open, lichtjes heen en weer bewegen en gefocussed kijken. True story dit trouwens, ik was ook verbaasd. Dus wij staan zo even tegenover elkaar maar al snel kwam een vriend van mij tussenbeide die hem met een soort judoworp hem om een lantaarnpaal vouwde. Dat was wel funny. Uiteindelijk hadden mijn vrienden en ik ook amper tot niets geïncasseerd dus ben ik wel blij dat ik kalm bleef.