MuscleMeat

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

tsja, wat moet ik zeggen. pekel...

Pffoe, mijn vader heeft weleens flink op mij in lopen slaan en trappen. Ik heb een keer een klap op mijn neus gekregen van een n*ger, omdat ik hem n*gger noemde. Ben weleens in mijn gezicht geslagen door een negerin, omdat ik haar ook n*gger noemde toen zij mij ging commanderen.
Ik gooide vaak met spullen en bedreigde mensen met de dood als ik boos was. Als 8 jarige vond ik het grappig om een klein kind te bedreigen met een BB gun, wat op een echt wapen leek. Uhm, ben ooit een gesloten inrichting ingestuurd, omdat ik mij agressief gedroeg tegenover mijn moeder en werd daar geboeid afgeleverd. Mijn broertje heb ik weleens geslagen op zijn gezicht, zo ook een buurjongen.
Mijn zusje had ik van de trap afgegooit, en lachte haar uit toen ze tanden kwijt was en huilde als een gek. Had ooit weleens messen richting mijn broertje gegooit, en ik had hem ooit eens urenlang opgesloten in een bunker. Ooit had ik een jongen aangemoedigd zich op te hangen, in een instelling zat ik toen en hij hing al half met een touw om zijn nek te janken. Ik had ooit in de klas gevochten met ene irakees, nadat ik hem uitmaakte voor homo. Maar goed, dat was allemaal toen ik nog kind was. Nu ben ik een droevige jongeman die helemaal niemand meer heeft, en kampt met een depressie:o Ik ben als mens echt mislukt, maar gelukkig ben ik als twintiger nog redelijk vormbaar:cool:

Heb je er wel is over nagedacht wat je allemaal bij die mensen teweeg hebt gebracht? Misschien is het een begin om al die mensen je excuses aan te gaan bieden als je echt zo verandert bent.

Sociopaten hebben geen spijt. :bang:

een sociopaat die zoiets post: "Nu ben ik een droevige jongeman die helemaal niemand meer heeft, en kampt met een depressie Ik ben als mens echt mislukt, maar gelukkig ben ik als twintiger nog redelijk vormbaar"

lijkt me niet waarschijnlijk.

Eigenlijk nooit iets mee gemaakt. Corrigerende tik van me pa vroeger misschien maar dat lijkt me normaal? :P

Ik ben niet zo van vechten, maar heb wel flink wat mensen laten zwemmen. Oa voetbalsupporters en als klein kind twee buurtjongens die levend aas van mij en m'n broer gingen stelen uit onze net toen we een frietje gingen kopen. Op heterdaad betrapt, zwemmen zal je.

Hier is het elke dag baas boven baas. Zonder mes kom ik mijn huis niet meer uit. Ik en mn vrienden nemen tegenwoordig standaard onze blaffers mee als we uitgaan. Gelukkig nog nooit echt moeten gebruiken, wel al een paar keer moeten dreigen.

Toch al 2 vrienden verloren aan vechtpartijen met wapens...

Hier is het elke dag baas boven baas. Zonder mes kom ik mijn huis niet meer uit. Ik en mn vrienden nemen tegenwoordig standaard onze blaffers mee als we uitgaan. Gelukkig nog nooit echt moeten gebruiken, wel al een paar keer moeten dreigen.

Downtown molenbeek waar de poep echt is.

Nooit gedacht om weg te gaan uit zo'n belachelijke plaats?

Ik ben niet zo van vechten, maar heb wel flink wat mensen laten zwemmen. Oa voetbalsupporters en als klein kind twee buurtjongens die levend aas van mij en m'n broer gingen stelen uit onze net toen we een frietje gingen kopen. Op heterdaad betrapt, zwemmen zal je.

moest keer herlezen voordat ik m doorhad:roflol:

vorig jaar voor het laatst 2 vuisten op mijn lip gehad, een paar jongens uit het criminele circuit die me nog kenden van vroeger,voor het eerst dat ik er niks op uit heb gedaan, met in het achterhoofd dat ik nog een lange voorwaardelijke gevangenisstraf heb staan en dus geen strafbaar feit meer mag plegen. :D

nm lees quote maar

Laatst bewerkt:
Tijdens mijn werk als portier veel opstaatjes, tegenstribbelingen en rariteiten meegemaakt. Dit heeft mij uiteindelijk ook doen besluiten er mee te stoppen want in het begin van de avond zet je er twee uit wegens wangedrag en paar uur later komen ze gewapend met een groep terug...

Wel wat zooi meegemaakt :O Thuglyfe jwz

Op me 16e keer ruzie gemaakt met een andere gast van 16, later vergeten, loop ik de kroeg uit om 3u, word ik op me achterhoofd geslagen. Had die kerel z'n neef gebeld van 23 :(

Helaas voor die jongen was ik net terug van een excursie naar frankrijk, waar ik voor de leuk een boksbeugel had gekocht. (srs voor de leuk, 16 jeweet)

Dus ik pak dat ding, sla hem in z'n maag en op z'n bakkus, hij helemaal verbaasd natuurlijk en begint te rennen. Ik erachteraan, hem onderuit gehaald en weer tikken gegeven :roflol: vervolgens weer rennen, viel die met zn pens op zo'n paaltje, soort amsterdammertje. Toen kwam beveiliging naar buiten van een andere kroeg, die hem meteen weg stuurden, aangezien hij vaker gezeik had.

Volgende ochtend werd ik gebeld door een vriend, 'wtf heb je gedaan die jongen ligt in het ziekenhuis etc' Ik stressen, heeft die kerel dus een bloeding gehad door het vallen op dat paaltje. Moest een paar dagen later van school naar het bureau toe, poging tot doodslag :O Maar ontkent dat het met een wapen was, en kreeg ook bedreigingen van die ouders dat ze me benen gingen breken etc.

De zaak is vervolgens gesponeerd, en soms hoor ik nog wel eens waarom ik die kerel met 6 man in elkaar heb geslagen :roflol:

Mss deel ik later nog wat meer epic verhalen

:roflol: Lekker voorbeeld ben je dan als ouder zijnde. iemand van 16 jaar bedreigen.

• Like
Waarderingen: Obee
Tijdens mijn werk als portier veel opstaatjes, tegenstribbelingen en rariteiten meegemaakt. Dit heeft mij uiteindelijk ook doen besluiten er mee te stoppen want in het begin van de avond zet je er twee uit wegens wangedrag en paar uur later komen ze gewapend met een groep terug...
Heb ook een aantal maatjes in de beveiliging, en dit is idd iets wat best vaak voorkomt.

heb wel dat soms kameraden van me kloterij hebben. ik was laatst ook met een klasgenoot van me in een discotheek en ik flikkerde per ongeluk een jongen van ong 24/25 jaar omver. hij kijkt mij aan, kijkt dan naar mn klasgenoot en zegt tegen mn klasgenoot: ''als je zo stoer duwt wil ik het buiten graag met je uitvechten''
wut

Vaak genoeg gevochten.

een keer iemand een rake klap gegeven. flikkerde zo van de trap af midden in een discotheek.

eind v/d avond liep ik buiten nog beetje stoer na te praten met wat maatjes toen ik een stekende pijn in mijn rug voelde.

Maatje van die gast had ff een mes in me rug gedouwd en was als een p*ssy weggerend.

(Die gast is een week later wel door een arrestatie team uit zn huis gerukt. had gehoord dat die tijdje moest zitten)

Daarna nooit meer gevochten, en ik leef nog.

ik heb 1 keer in me leven gevochten.. naja als je het zo wil noemen.. heb iemand 1 klap gegeven.. brak wel meteen zijn neus.. dat was beetje jammer.. moeder boos aan de deur.. was toen 13 hij was gestuurd door een meisje van school die mocht mij niet, pesten mij altijd.. maar ze was zelf te sneu om naar me toe te komen om iets te doen.. dat ik naar huis liep van school.. liep hij achter mij aan.. trok aan mijn haren duwde mij.. ik draaide me om gaf hem een roei.. en toen was het klaar...

best van geschrokken en toen ook nooit meer gedaan..
Achja vechten mag altijd als t nodig is, niet?;) Gewoon slaan en wegrennen.. En niemand zal jou toch durven te slaan met je afgetrainde lichaam en koppie:) hha

Terug
Naar boven