Fitness Seller

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Kon het niet zo goed met ze vinden ,stonden ook een paar man bij toen de deur heel ff open ging voor het 1 en ander wat niet met het luikje kon, denk dat je wel snapt hoe laat het was.

Ik wilde zsm naar huis, heb me dus voorbeeldig gedragen :cool:

Wel iets van 5 x gerukt in 6 uur :roflol:

Gerukt van de spanning of had je een breed celmaatje?

Gerukt van de spanning of had je een breed celmaatje?

In zo een cel heb je geen maatje, je enige maatjes zijn de muren en ramen zijn niet aanwezig, kan ook als iso gebruikt worden

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 00:00 ----------

Ik wilde zsm naar huis, heb me dus voorbeeldig gedragen :cool:

Wel iets van 5 x gerukt in 6 uur :roflol:

:roflol: ik ook zoiets

Ja daar wil je niet te lang verblijven.

dafuq:roflol:

Ik zal ook een stoer verhaaltje typen, not srs.

Zit op een mbo (Ik weet pauper, bla bla) en klasgenoot van mij zat mij al tijdje uit te dagen. Heeft altijd een grote mond en ik ben van opleiding geswitcht wat hij er dus altijd inwrijft. Nou was het geval dat ik een vriendin had en hij hier toen een opmerking over maakte, dat ze lelijk was, etc. Nou ging die dus de hele klas opjutten en gingen ze posten op haar fb dat ze 'knap' was en bla bla. Ik was dus pisst as ****, maar dacht hou me in. Nou kwam ik hem dus buiten tegen en werd het zwart voor mijn ogen en gaf ik hem blijkbaar eentje op zijn neus. Was niet gericht geslagen, maar een waarschuwing. Hij begon te huilen.. srs wtf? en had dus blijkbaar een bloedneus. Ventje durfde niks terug te doen, maar later moest ik spreken met directie en hem en hij zou me opstap pakken. Zelfde weekend opstap, ik ga in mijn eentje wat rondlopen, best wasted en ga dus café binnen waar bijna niemand is, rokersruimte in want zoek iemand. Sta ik dus tussen hem en zijn 10 vriendjes en nog een klasgenoot. Begin dus op mijn gemak paar minuutjes te praten met die klasgenoot en hun kijken me allemaal zo aan van ik pak. Uiteindelijk deden die p*ssy's niks. Alpha as ****.

Ben ik nu stoer?

Ik zal ook een stoer verhaaltje typen, not srs.

Zit op een mbo (Ik weet pauper, bla bla) en klasgenoot van mij zat mij al tijdje uit te dagen. Heeft altijd een grote mond en ik ben van opleiding geswitcht wat hij er dus altijd inwrijft. Nou was het geval dat ik een vriendin had en hij hier toen een opmerking over maakte, dat ze lelijk was, etc. Nou ging die dus de hele klas opjutten en gingen ze posten op haar fb dat ze 'knap' was en bla bla. Ik was dus pisst as ****, maar dacht hou me in. Nou kwam ik hem dus buiten tegen en werd het zwart voor mijn ogen en gaf ik hem blijkbaar eentje op zijn neus. Was niet gericht geslagen, maar een waarschuwing. Hij begon te huilen.. srs wtf? en had dus blijkbaar een bloedneus. Ventje durfde niks terug te doen, maar later moest ik spreken met directie en hem en hij zou me opstap pakken. Zelfde weekend opstap, ik ga in mijn eentje wat rondlopen, best wasted en ga dus café binnen waar bijna niemand is, rokersruimte in want zoek iemand. Sta ik dus tussen hem en zijn 10 vriendjes en nog een klasgenoot. Begin dus op mijn gemak paar minuutjes te praten met die klasgenoot en hun kijken me allemaal zo aan van ik pak. Uiteindelijk deden die p*ssy's niks. Alpha as ****.

Ben ik nu stoer?

Yep nu ben je stoer en bla,bla

Zeker wel Alpha as **** dat moment in die rokersruimte !!

Next up: De grotere Apen in het bos, je gaat ze vanzelf tegenkomen hehehe.

Laatst bewerkt:
20 uur vastgehouden zonder bed of water, i call bullshit!
Een politiecel heeft gewoon een wc met daarboven op een wasbakje en je krijgt ook gewoon een matras en een stuk papier om eroverheen te leggen.

heh? jij noemt het bullshit terwijl ik het zelf 20uur heb meegemaakt? het maakt mij geen **** uit of je me geloofd of niet maar waarom zou ik op een forum hier gaan lullen dan?? schiet ik nix mee op

ik zat echt in een hokje van 4 bij 4 met een verhoging. kreeg alleen een dun kleedje om mezelf warm te houden.. zat daar in een shirtje en langenbroek midden in de winter zonder kachel..

en nee ik had GEEN water, matras OF wc!!!! (als ik moest plassen moest ik op een knopje drukken zodat ik bij de buurman kon plassen want die had wel een wc en alles).. ik denk dat ik gewoon extra gestraft werd omdat ze me op hadden gepakt voor zware mishandeling..? stond er zelf ook van te kijken pff ging naar de klote

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:09 ----------

Lol @ schadevergoeding, dream on buddy, not america here

uhm jij woont in nederland toch?

daar krijg je schadevergoeding als je onterecht vast heb gezeten...

Laatst bewerkt:
heh? jij noemt het bullshit terwijl ik het zelf 20uur heb meegemaakt? het maakt mij geen **** uit of je me geloofd of niet maar waarom zou ik op een forum hier gaan lullen dan?? schiet ik nix mee op

ik zat echt in een hokje van 4 bij 4 met een verhoging. kreeg alleen een dun kleedje om mezelf warm te houden.. zat daar in een shirtje en langenbroek midden in de winter zonder kachel..

en nee ik had GEEN water, matras OF wc!!!! (als ik moest plassen moest ik op een knopje drukken zodat ik bij de buurman kon plassen want die had wel een wc en alles).. ik denk dat ik gewoon extra gestraft werd omdat ze me op hadden gepakt voor zware mishandeling..? stond er zelf ook van te kijken pff ging naar de klote

Ik geloof je wel, die cellen zonder bed, matras en water ken ik. Wat overigens niet wilt zeggen dat ik er zelf als verdachte in heb gezeten. Als je 20 uur hebt vastgezeten ben je in verzekering gesteld. Als je verdacht werd van zware mishandeling is dat rechtmatig. Het moet je dan wel zijn medegedeeld. Een schadevergoeding omdat je te lang in het 'tijdelijke' celletje hebt gezeten zal slagen als dit niet expliciet in het bevel is aangegeven. Of je dit aan kunt tonen is een tweede..

1 keer iemand geslagen en gelijk een botje in mn hand gebroken :roflol:
beetje krom terug gegroeid maar geen last van

• Like
Waarderingen: mat
in, vind wel interessant om te lezen. paar x wat ruzies meegemaakt maar nooit echt meer dan een tikkie uitdelen

O ja ik maak uitzonderingen !@

ik heb vandaag gebokst met gym, telt dat ook?

grappigste gevecht wat ik ooit heb meegemaakt was met carnaval. vriend van me is flink breed en heeft ook tijdje wedstrijden gebokst. andere vriend van me schold een of andere ecto uit op straat. komen die ecto's ons achterna lopen, gaat een van die kneusjes tegen die brede gast aan staan duwen, terwijl die niet eens wat gedaan had.

na 3x waarschuwen heeft die vriend van een schop tegen ze kop gegeven en daar lagtie

Terug
Naar boven