Ik zal ook een stoer verhaaltje typen, not srs.
Zit op een mbo (Ik weet pauper, bla bla) en klasgenoot van mij zat mij al tijdje uit te dagen. Heeft altijd een grote mond en ik ben van opleiding geswitcht wat hij er dus altijd inwrijft. Nou was het geval dat ik een vriendin had en hij hier toen een opmerking over maakte, dat ze lelijk was, etc. Nou ging die dus de hele klas opjutten en gingen ze posten op haar fb dat ze 'knap' was en bla bla. Ik was dus pisst as ****, maar dacht hou me in. Nou kwam ik hem dus buiten tegen en werd het zwart voor mijn ogen en gaf ik hem blijkbaar eentje op zijn neus. Was niet gericht geslagen, maar een waarschuwing. Hij begon te huilen.. srs wtf? en had dus blijkbaar een bloedneus. Ventje durfde niks terug te doen, maar later moest ik spreken met directie en hem en hij zou me opstap pakken. Zelfde weekend opstap, ik ga in mijn eentje wat rondlopen, best wasted en ga dus café binnen waar bijna niemand is, rokersruimte in want zoek iemand. Sta ik dus tussen hem en zijn 10 vriendjes en nog een klasgenoot. Begin dus op mijn gemak paar minuutjes te praten met die klasgenoot en hun kijken me allemaal zo aan van ik pak. Uiteindelijk deden die p*ssy's niks. Alpha as ****.
Ben ik nu stoer?