MuscleMeat

Fysiek geweld/ gevechten/ overvallen... in je leven

Tijd voor een enorme bak eten?

Hehehe nee helaas, dokter moest ff verplicht kijken naar kleine verwondingen en toen moest die deur toch ff open.

Bakje eten (macaroni al la magnetron) kwam pas volgende middag was wel lekker maar klein :(

Het is wel al een tijd terug dus weet niet hoe de porties nu zijn, wil het liever ook niet zelf uitvinden :D

20 uur? :eek:

Het is een wonder dat je nog leeft, Thug Life!

ja stoer heh
KNEUS

qxjeie.jpg

grappigste gevecht wat ik ooit heb meegemaakt was met carnaval. vriend van me is flink breed en heeft ook tijdje wedstrijden gebokst. andere vriend van me schold een of andere ecto uit op straat. komen die ecto's ons achterna lopen, gaat een van die kneusjes tegen die brede gast aan staan duwen, terwijl die niet eens wat gedaan had.

na 3x waarschuwen heeft die vriend van een schop tegen ze kop gegeven en daar lagtie

Als hij hem tegen zn hoofd schopt heeft de toevoeging "hij heeft wedstrijden gebokst" geen waarde ?

hoe canadees ben je wel niet? iemand stoot je aan en scheldt je uit, jij zegt sorry en geeft hem 5 euro.

wtfbabyperson2small.jpg

Dude , ik ben opgegroeid in de Brusselse rand . Als er 5 gasten met een mes staan zwaaien omdat ze 10 euro willen , ga jij stoer doen ofwat ? Sat kan mij 10 euro schelen

Op m'n 17de eens tijdens een gevecht op school een kerel z'n neus gebroken. Enige gevecht ooit. Nu 16 jaar later nog steeds niets. Ben enerzijds stevig gebouwd (1m83, 105kg), maar anderzijds hang ik ook niet de patser uit. Altijd vriendelijk. Vooral dat laatste helpt.

Ik heb wel is een kaars naar het hoofd van mijn zusje gegooid...
Mijn moeder en zusje helemaal flippen, en het was niet eens een grote kaars.

Owja, ook wel leuk om te vermelden:
Had is een vriedin die op msn zei dat ze zelfmoord wou plegen.
Ik schrok me de pl**ris en heb er alles aan gedaan om haar van gedachten te veranderen.
De volgende dag stond er in haar msn naam dat ze "wegh" was, bij mij gingen alle alarm bellen rinkelen.
Snel sprong ik op de fiets om haar te gaan zoeken, ondertussen heb ik haar opgebeld.
Ze wou niet zeggen waar ze was, maar ik heb haar wel omgepraat om weer naar huis te gaan.
De volgende dag vroeg ik of ik haar van zelfmoord heb afgehouwen, en ze zei ja.

Laatst bewerkt:
Owja, ook wel leuk om te vermelden:
Had is een vriedin die op msn zei dat ze zelfmoord wou plegen.
Ik schrok me de pl**ris en heb er alles aan gedaan om haar van gedachten te veranderen.
De volgende dag stond er in haar msn naam dat ze "wegh" was, bij mij gingen alle alarm bellen rinkelen.
Snel sprong ik op de fiets om haar te gaan zoeken, ondertussen heb ik haar opgebeld.
Ze wou niet zeggen waar ze was, maar ik heb haar wel omgepraat om weer naar huis te gaan.
De volgende dag vroeg ik of ik haar van zelfmoord heb afgehouwen, en ze zei ja.

:roflol: komt me bekend voor:rolleyes:

Terug
Naar boven