AndroidHealthClinic

fysiek zwaar werk

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
ik heb sins kort nieuw werk maar mij spieren blijven constant opgepompt en ik gebruik ze de hele dag wat voor een supplement raden jullie mij aan dat ik meteen weer herstel??

Véél eten

Inderdaad, goed en veel eten is nog steeds het beste middel.

• Topic Starter Topic Starter
heb ik nix aan wist ik al

ik heb sins kort nieuw werk maar mij spieren blijven constant opgepompt en ik gebruik ze de hele dag wat voor een supplement raden jullie mij aan dat ik meteen weer herstel??

In ieder geval zorgen dat je de hele dag door genoeg eiwit binnen krijgt. Verder kan je dan Glutamine nemen rond je training en voor het slapen gaan. Zodat je beter/sneller herstelt.

en wat voor werk heb je dan????

moet alleen wel zeggen dat mijn ervaring hierin is dat je hoe je het ook went of keerd,je kan je energie maar 1 keer verbruiken op een dag,hoe zwaarder je werk overdag ,hoe minder energie je in de Gym over houdt....
het enige wat nog mogelijk is,is uiteraard behalve voldoende goede voeding,een goede multy,gewoon proberen een uurtje slaap meer te pakken.

ik heb in de vakantie als verhuizer gewerkt en nog altijd getraind en dat lukte me best wel :rolleyes: ik heb in die tijd inderdaad maf veel gegeten ;)

keer proberen met vloeibare amino of BCAA's te nemen. en zeker glutamine 5 gram smorgen en 5 gram savonds en eventueel 5 gram tss nog.
succes.

Anders ga je gewoon trainen op je werk, als je bijvoorbeeld timmerman of stratenmaker bent ga je gewoon met je hamer curls doen, met je stenen op een kruiwagen en ga je deadliften...

Werkt toch goed, en hoef je ook niet meer te betalen voor de gym:jk::scratch:

Anders ga je gewoon trainen op je werk, als je bijvoorbeeld timmerman of stratenmaker bent ga je gewoon met je hamer curls doen, met je stenen op een kruiwagen en ga je deadliften...

Werkt toch goed, en hoef je ook niet meer te betalen voor de gym:jk::scratch:

hammer curls :roflol:

Tja het blijft toch echt bij veel eten, hoe meer je beweegt hoe meer je lichaam vraagt, lekker koolydraten, en hoog in eiwit gaan zitten, en volhouden geen maand maar maanden...

Tja het blijft toch echt bij veel eten, hoe meer je beweegt hoe meer je lichaam vraagt, lekker koolydraten, en hoog in eiwit gaan zitten, en volhouden geen maand maar maanden...

idd, ik weet nog toen ik met mn eerste dieet kwam.
vroeg mn ma: en hoe lang moet zon dieet doen? 4 weken?
nee ma, maanden/jaren tot ik in mn kist lig.

ma: dat kan nooit goed zijn zoveel eten!!! het is toch een dieet? hier word je alleen maar dik van zoveel eten:p
was er overigens enkel alleen van afgevallen:rolleyes:

mja idd bottom line=veel vreten ook al lijkt het veel, nog meer eten!

Terug
Naar boven