- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder Fortis = fail dan, ik heb dat probleem niet met Dexia kaarten. zelfs op het moment dat ze vervangen worden is mijn kaart nog in prima staat.Electronisch betalen = fail. Zeker bij Fortis waarvan de pasjes constant uit elkaar donderen. Eerst maar zorgen voor pasjes die langer dan een jaar blijven leven.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een betaalsysteem via de mobiele tel.Wel lastig betalen als je iets van een ander wil kopen. Tenzij iedereen een pinautomaat aanschaft.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een betaalsysteem via de mobiele tel.
Dan kan niemand nog in het zwart gaan werken of drugs gaan dealen ?

knettergek. mocht nederland dit ooit serieus overwegen ga ik de straat op.
Ik heb liever geld in mijn handen dan wat getalletjes in een database.
Oprotten met die handel. Straks komt er ook nog een world-government, en kunnen ze de hele wereld tot slaaf maken met die grappen van ze (= wereldwijd torenhoge belasting). De wereld munt is de eerste stap in die richting.
Ik vertrouw de boel niet.

Op zich is het niet onlogisch om een wereldmunt te willen met de globalisering, alleen zal je nooit iedereen tegelijk meekrijgen waardoor het alsnog een zeer geleidelijk proces wordt. Maar imo moeten we vooral eens 100% overstappen op elektronisch betalen. Zie het nut niet meer echt van biljetten drukken en munten persen.

Dan kan niemand nog in het zwart gaan werken of drugs gaan dealen ?
Wel lastig betalen als je iets van een ander wil kopen. Tenzij iedereen een pinautomaat aanschaft.

Ik heb geen mobiel, dus dat wordt lastig. Er zullen vast wel meer mensen zijn die geen mobiel hebben.

En dan nog. Wij mensen moeten niet te veel afhankelijk worden van elektronica en randapparatuur.
Daarnaast komt een stukje privacy kijken die je met elektronisch betalen gewoon kwijt bent.
Lol, als Rusland er maar een goed slaatje uit kan slaan, weg met de dollar!
Ach zo snel krijg je zo iets niet in werking, zeker Amerika kennende niet, en mocht het gebeuren gaat dat nog héél lang duren, zo lang dat tegen die tijd de kredietcrisis misschien allang voorbij is.

Haha, wat? Jep die wereldmunt gaat echt slaven van ons maken. We gaan niks meer te zeggen hebben jongens!![]()
We hebben al bijna niets te zeggen. Maar door iedereen een nieuwe munt op te leggen pakken ze ons inderdaad nog meer vrijheid af.
De dollar is momenteel de wereld munt. Echter heeft Amerika er zo'n potje van gemaakt dat ze mega failliet zijn.
De oplossing voor Amerika is gewoon dollar bijdrukken.

Engeland blijft het lastigst hoor, die doet alles het tegenovergestelde van wat de wereld doet.![]()
Ow zo simpel is het dus? Gewoon wat geld bijdrukken![]()

Dus jij legt dan ook al je spaargeld in briefjes onder de matras?
Dat Engeland hier niet aan mee gaat doen (moest het er komen) kun je idd al zeker van zijn.