lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Binnenkort mogen we ook even DNA afstaan die in een grote databank wordt opgeslagen. Ons vingerafdruk wordt digitaal opgeslagen in het paspoort en er komt een kastje in onze auto ("kilometerheffing") waardoor ze precies kunnen zien waar we zijn geweest, hoe laat we er zijn geweest, hoe hard we hebben gereden enz. Ik kan nog wel even doorgaan hoe we in onze privacy worden beperkt komende jaren.
Het lijkt er steeds meer op dat we in een politiestaat leven. Dat het volk dit allemaal zomaar pikt verbaast me nog steeds.
Ik ben ook geen linkse hippie, ik haat linkse hippies. Maar dit baad toch ook mij wel enigszins zorgen.
Met dat dat kastje erdoor heen gedrukt word in dit land, verhuis ik naar belgie
Tegenwoordig hangen on alle wegen mijn stad in en uit, + de randwegen, al camera's die video beelden maken van auto's zodat geregistreerd en uitgezocht kan worden wie de stad in en uit gaat
Fokking belachelijk gewoon, als je vroeger (jaren 90) films op tv zag ala terminator, judge dredd, totall recall, dacht je dat die excessieve registratie van mensen alleen maar aangedikt film meuk was, maar het begint er steeds meer op te lijken dat het binnen niet afzienbare tijd ook werkelijkheid word
Google ook maar eens op een sterk staaltje Stasi praktijken van de Gemeente Den haag, de zogenaamde "Haagse panden brigade"
Welke in zogenaamde krachtwijken, alle panden betreden om huiszoekingen te doen zonder dat hier enige aanleiding voor is

En nee het is niet alleen voor mensen die huren bij een woning corporatie, Zelfs mensen met een koophuis worden verplicht hier aan mee te werken, als 'vrijwillige' medewerking word geweigerd komt men terug met een huiszoekings bevel
WTF!!